Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan bli kvitt en alliansering?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-06, 00:55   #21
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Plukk ut et tilfeldig navn i telefonkatalogen, og send ringen til vedkommede.

Eller jeg kan sende deg en "tilfeldig" adresse på pm

Jeg lover å ikke si takk. Du kan jo istedet takke meg for at jeg hjalp deg å finne en adresse du kunne sende ringen til

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 09:29   #22
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Dette må jo være det beste stedet å bli kvitt en alliansering...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 10:11   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Ser du får mange tips her Fluke.

Jeg skjønner at du gjerne vil bli kvitt ringen uten så mye styr.
Jeg ville skrevet ned noen ord på en lapp og sendt ringen til frelsesarmeen eller noe.
Da blir du ferdig med saken på en kjapp og effektiv måte.

Håper det går bra med deg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 10:12   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ville skrevet ned noen ord på en lapp og sendt ringen til frelsesarmeen eller noe.
Da blir du ferdig med saken på en kjapp og effektiv måte.

Håper det går bra med deg.

Det høres veldig lurt ut. Du trenger jo ikke skrive avsender eller noe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 10:13   #25
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Jeg synes alianseringer er fine jeg. :deltar:

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 10:20   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Kirsebær hadde et godt forslag synes jeg.
Alternativ; kast den på havet!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 15:35   #27
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Putt den på bøssa til Frelsesarmeen. Kan det bli enklere?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 15:50   #28
Nille
Livsnyter
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 36
Nille er litt kul
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Flere har svart at du kan smelte en om. Det må jo være den ultimate løsningen, - da finnes den jo ikke lenger, hverken her eller der.

Alle smykker jeg fikk av min ex-mann (også de han ville ha tilbake) ble smeltet om og laget til et skikkelig kult smykke til sønnen min. Jeg er happy, sønnen er happy, og eksmannen er skikkelig "pissed off"

__________________
Nille

No brain is stronger than its weakest think.
-Thomas L. Masson-
Nille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 16:40   #29
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

I disse juletider kan du ikke bare gi den bort til noen som trenger litt ekstra penger?
Slipp den i koppen til en uteligger eller noe sånt.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 17:00   #30
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Skal si disse damene har luksusproblem - Synes du har fått mange gode idéer her inne - Og konkurranse her inne er ikke å forakte det heller

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 17:47   #31
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Slipp den i koppen til en uteligger eller noe sånt.

He-he, stakkar'n kommer til å dø av sjokk!

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 17:54   #32
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

He-he, stakkar'n kommer til å dø av sjokk!

Næh. Tro hvor flott om han har en kjæreste som fortjener en fin forsinket julegave?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-06, 21:37   #33
Saga
Nybegynner
 
Saga sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 20
Saga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Hvis du har barn med han som du fikk ringen av så syns jeg de kan arve den, eller du kan smelte den om til smykke til barnet/barna.

Saga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 14:15   #34
Belle
Nybegynner
 
Belle sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 23
Belle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Syns uteligger ideen var kjempe god jeg. Tenk så glad han/hun blir.

Jeg har forsøkt å selge en alliansering (jeg vil gjerne ha pengene selvom jeg av samme grunn som deg ikke vil bruke ringen) men selvom de i butikken mente den var verdt nesten 4.000kr ville bruktbutikken bare gi meg 800.....

Belle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-06, 16:37   #35
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Mange gode forslag her. Får vi høre hva du bestemmer deg for?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 01:11   #36
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Kast den til meg. Jeg kan være særdels uhøflig, så noe takk trenger du ikke bekymre deg for

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 08:50   #37
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Næh. Tro hvor flott om han har en kjæreste som fortjener en fin forsinket julegave?

Så fint tenkt!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 09:06   #38
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Opprinnelig lagt inn av Belle, her.

Syns uteligger ideen var kjempe god jeg. Tenk så glad han/hun blir.

Tenk om han/hun blir tatt for et eller annet like etter for noe annet og de finner ringen på vedkommende... Lite lett å bli trodd på sannheten da! "Helt sant ass, det var en dame som bare kom og gav den til meg, æresord!!"

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 09:09   #39
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tenk om han/hun blir tatt for et eller annet like etter for noe annet og de finner ringen på vedkommende... Lite lett å bli trodd på sannheten da! "Helt sant ass, det var en dame som bare kom og gav den til meg, æresord!!"

Den synes jeg var teit. Fordomsfulle tanker, rett og slett. Synes ikke den var morsom. Ikke det spor. :skuffa:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 09:12   #40
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt en alliansering?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Den synes jeg var teit. Fordomsfulle tanker, rett og slett. Synes ikke den var morsom. Ikke det spor. :skuffa:

Svært så sære vi var på morrakvisten, da...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no