Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-06, 20:45   #41
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Klart man kan ta det ute i forumet! Skulle da bare mangle!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 20:49   #42
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.122
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Det hadde vel blitt få diskusjoner her hvis sånt skulle vært på PM.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 20:50   #43
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Jeg er ikke for et forum hvor man bare skal jatte med og ikke kunne si høyt at man er uenig i noe -
ergo - jeg syns kommentaren din var grei å ta i forumet.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 21:32   #44
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Dette hører ikke hjemme som en PM. Du sier jo din mening om noe som er ute til diskusjon. PM synes jeg kan brukes hvis du vil si noe som ikke angår diskusjonen!

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 22:40   #45
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Jeg skjønner ikke dette med at "ting skal tas på PM" - snarere tvert i mot synes jeg. Hvis folk har noe å si om det jeg skriver så vil jeg helst ikke ha det på PM. Man kan si det åpent i diskusjonen ellers blir det jo i allefall "personangrep".

Det er min tanke også. Man har flere valg på forum når det gjelder konflikthåndteringspolicy. Mnakan gjøre som man gjør noen steder, og be desom er uenige ta det på PM, låse tråden dersom de ikke slutter og evt slette hele tråden dersom det ikke er fred og få ("spekulasjoner"). Eller man kan la folk få ta ut konflikten sin i det åpne rom, til almenn beskuelse, la de håpløse utsagnene og fornærmelsene falle på egen urimelighet eller slå tilbake på den som kom med dem. Man kan gå inn og roe eller retningsgi diskusjonen, man kan prikke, sende PM eller diskutere åpent. Men man sensurerer ikke, man stenger ikke. Man lar konflikten blomstre og gå over av seg selv, slik blir man lettere venner igjen etterpå, og man forhindrer etter min mening å få fastlåste personkonflikter. Folk får gjort opp og kan gå videre.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 02:12   #46
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Nei, sånt kan tas i tråden. Jeg syns også den kommentaren din var en litt overdreven reaksjon, men syns det var ok du skrev det der, sånn at jeg kunne svare.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 22:39   #47
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 23:05   #48
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg vil bare høre hva dere mener.
Jeg skrev dette i en tråd,
og får rødprikk (jeg driter i fargen) med kommentaren: "Slike kommentarer hører hjemme på PM."
Ikke helt ordrett gjengitt tror jeg, men budskapet var at jeg ikke skal si i en tråd at jeg ikke synes det jeg synes, men si det pr pm.

Er det sånn her? Da vurderer jeg å droppe dette forumet. Jeg orker ikke en plass der alt skal forgå pr pm, der man ikke kan si åpent det man mener, etc. Jeg bruker fryktelig lite pm.

Opplys meg!

Dette kunne du godt ha tatt på PM med admin.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 23:16   #49
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Dette kunne du godt ha tatt på PM med admin.



Jeg mener at det er bedre at diskusjonene foregår ute i "åpenheten" der det som regel blir mindre "stygt" enn i mørket på kammerset ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 16:37   #50
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Dette kunne du godt ha tatt på PM med admin.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 21:43   #51
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Diskusjoner blir kjedelige dersom all uenighet skal tas på PM.

Enig. Da føler vi oss litt snytt.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 11:35   #52
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Min erfaring som moderator på et annet forum, er at de fleste tar en pm med kritikk mye mer personlig og alvorlig enn en kommentar ute i det åpne. Jeg har fått mange fortvilte pm'er fra folk som tror noen er ute etter dem etter at de har fått lange pm'er med kritikk fra medlemmer.

En diskusjon blir ganske fattig hvis alle skal ta uenighetene sine på kammerset i tosomhet!

Jeg er helt enig. Hva er poenget med å diskutere da??

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 11:37   #53
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

ME dont care. I married a millionaire.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 13:44   #54
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

ME dont care. I married a millionaire.

I didn't marry a millionare, and do care. Åpent forum, ja. Du kom da bare med en kommentar til et innlegg. Skal innlegg stå ubesvart om man reagerer på dem?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 16:58   #55
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Jeg blir, og jeg sier meningene mine i åpent forum. :kånkluderer:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 18:15   #56
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg blir, og jeg sier meningene mine i åpent forum. :kånkluderer:


Høres veldig bra ut! Jeg er fersk i faget her inne jeg også, men en fugl på skulderen hvisket i øret mitt en gang at her var det takhøyde. Me like.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 13:03   #57
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Det må da være lov å komme med en saklig mening?

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 14:19   #58
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Det må da være lov å komme med en saklig mening?

Det er til og med lov til å komme med en usaklig mening, om man skulle ha en.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 08:22   #59
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører dette hjemme på pm, eller er det greit å si meninga si i forumet?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no