Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fotoalbumtrøbbel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 23:49   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Fotoalbumtrøbbel

En gang i høst - august/september tror jeg det var, bestilte jeg en fotobok fra Foto Knutsen, med bilder av Lillemann fra han ble født, og fram til høsten 06. Jeg har bestilt slikt album før, med godt resultat.

Fotoalbumet kom, det var veldig fint - men det gikk en lysstripe gjennom bildene på hvert ark, noe som selvsagt ødela inntrykket. Jeg leverte derfor albumet inn til butikken igjen, og fikk til svar at selvsagt skulle jeg få nytt album.

Vel - dette var i august/september - det har vart og rukket og rukket og vart - det har gått høst, og mer høst - det kom litt snø og forsvant igjen... Diverse turer til Foto Knutsen i Sandvika har resultert i en haug av mail, stadig surere fra deres side - til leverandøren i Nederland. Leverandøren har svart at de sendte albumet først i oktober... så svarte de, "nei, vi sendte det i november..." Vi har ennå ikke fått noe album tilbake.

For litt siden fikk jeg mail fra leverandøren direkte - de ber meg laste opp fila på nytt, da den fila de hadde var ødelagt...

Men hvem er det som har fått ny pc siden den fila ble sendt inn? Meg!
Hvem er det som ikke tok vare på fotoalbumfila på den gamle pc'n da han innstallerte min nye pc? Gubben!
Hvem sitter altså nå og ikke kan laste inn noe nytt fotoalbum fordi jeg ikke har det lenger? Meg!

Søren! Søren! Søren!

I morgen får jeg ringe Sandvika igjen og håpe de fremdeles har det originale albumet jeg fikk - det med lysstripa gjennom bildene... Det er tross alt bedre å ha et litt dårlig album enn ikke noe album...
Men jeg skal søren meg ha avslag i prisen - derom råder ingen tvil!

Og så sitter jeg her og er sur på meg selv fordi jeg nå laster opp ny programvare for å lage et nytt album...
For svigers fyller 60 år begge to i løpet av sommeren - og det blir perfekt gave for dem å få et fotoalbum med bilder av familien...
Og så er jeg altså sur på meg selv fordi jeg bruker Foto Knutsen etter alt dette tullet...

Men, det kan da ikke gå galt en gang til... det gikk jo bra med første albumet vi lagde...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 23:59   #2
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fotoalbumtrøbbel

Fysj og fy så irriterende! Du har min absolutte sympati! (Minner meg om noen julekort i desember dette her - dog ikke samme firma )

Jeg synes de skal tilby deg albumet gratis jeg - det er det minste de kan gjøre. Og er de smarte gjør de det.

Kjenner jeg hisser meg litt opp på dine vegne her nå .

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:02   #3
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Fotoalbumtrøbbel

Usj og Æsj, ikke gøy i det hele tatt!
Har du fått igjen det andre albumet?

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 19:18   #4
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fotoalbumtrøbbel

Så utrolig kjedelig, og dårlig service av de.
Hvis kundene våre får feil på fremkalte bilder, eller uventet lang ventetid pleier jeg å slå av på pris eller gi de gratis.
Men det er vår butikk da.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:48   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotoalbumtrøbbel

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Har du fått igjen det andre albumet?

Jeg fikk ikke ringt dem i dag, for det har vært planleggingsdag i barnehagen og gutta har vært hjemme... Det har gått i 100 i hele dag. Satser på å ringe dem i morgen, eller kjøre innom Sandvikasenteret og prate med dem.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 20:48   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.786
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fotoalbumtrøbbel

Uflaks!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:15   #7
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Fotoalbumtrøbbel

Så dårlig gjort!!! Du skal minst ha avslag i prisen, jeg hadde nok krevd å få det gratis, når de ikke kan skaffe deg nytt

Men bare til tips har jeg hørt de har veldig bra bilder i fotobøkene til elkjøp og prisen er jo en helt annen også.. bare sånn til opplysning

Kjempebra program til å lage albumet også..

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:30   #8
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fotoalbumtrøbbel

Så utrolig ergelig.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:32   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotoalbumtrøbbel

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Men bare til tips har jeg hørt de har veldig bra bilder i fotobøkene til elkjøp og prisen er jo en helt annen også.. bare sånn til opplysning

Kjempebra program til å lage albumet også..

Hm... det må jeg finne ut av - takk for tips!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 22:35   #10
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fotoalbumtrøbbel

Å, så forbanna jeg hadde blitt !

Minner meg nesten om egen historie hvor vi fikk datakræsj på PC med bilder fra både Telemarkskanalen og Portugalferie i sommer og som er brtevekk fordi jeg ikke hadde tatt back-up eller fått det lastet opp på fotosiden vår.

Jeg synes du hvertfall burde få en form for kompensasjon, fra enten Fotoknudsen eller leverandøren i Nederland. Håper de klarer å finne frem til det gamle fotoalbumet deres da.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 07:31   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotoalbumtrøbbel

Du må jo få den gratis!
Jeg ville tatt en telefon til forbrukerrådet jeg. Beskrevet tidsforløpet og det hele. Jeg har snakket med dem og fått god hjelp ift hva man kan kreve, kommer til å bruke dem oftere. Moren min sparte nettopp 1500 kroner på en telefon til dem.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 12:39   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotoalbumtrøbbel

Jeg har fått tilbake det originale albumet nå. Jeg fikk det for halv pris, og var igrunn fornøyd med det,
orket ikke mase mer med det. Det var viktigere for meg å ha albumet som sådan.

Men, nå har jeg lastet ned albumprogrammet til Elkjøp, som Dolly anbefalte, og det ser veldig bra ut...
Så det blir nok en konkurrent til Foto Knutsen som får jobben med å lage fotoalbum i 60-årsgave til svigers.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-07, 12:47   #13
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fotoalbumtrøbbel

Så flott at det ordnet seg på ett vis...
Satser på at elkjøp varianten blir super.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no