Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-12, 21:32   #61
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Oh crap, Vero var kjappere denne gangen også.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 21:40   #62
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Aha (den var kjapt levert!). Da trekker jeg meg ut av tråden igjen.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 21:59   #63
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Så du måtte følge opp i tråden, Lykken? Jeg valgte å ignorere innlegget ditt fordi det var så hinsides normal adferd etter mitt syn. Jeg spurte om noe jeg lurte på og fikk svar. Ikke så veldig komplisert.

Ja, du sendte jo en rødprikk du også, så ignorering kan det vel ikke kalles? Eller synes du det passer seg å ta alt på bakrommet og ikke i aktuell tråd? Jeg trodde dette var et diskusjonsforum og vi er vel også oppfordret til å ta alt i tråden.
Nei, du spurte ikke om noe og fikk svar. Du spurte, fikk svar og kommenterte krasst at det var ikke det du lurte på og forventet at de kunne svare ordentlig. Jeg synes tonen din var sur og kommenterte det. Ikke mer komplisert enn det heller.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 22:13   #64
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.738
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Jeg kommenterte igjen fordi jeg ikke fikk svar på det jeg spurte om av Ru. Jeg prikker deg fordi du spurte om noe som ikke vedgikk tråden.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 22:17   #65
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kommenterte igjen fordi jeg ikke fikk svar på det jeg spurte om av Ru. Jeg prikker deg fordi du spurte om noe som ikke vedgikk tråden.

Uhh. Små avsporinger er jo fyfy. Men for all del, hvis du ikke tåler en krass tilbakemelding på tonen din så foreslår jeg at du endrer tone.
Dessuten synes jeg det har spredd seg en liten paranoiastemning vedrørende innsyn og moderatorer her, hva er det man egentlig tror, at de sitter å morer seg med personlig info fra diverse blogger og pm'er? Dette var en generell betrakning, ikke bare til deg Blondie.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 22:27   #66
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Dessuten synes jeg det har spredd seg en liten paranoiastemning vedrørende innsyn og moderatorer her, hva er det man egentlig tror, at de sitter å morer seg med personlig info fra diverse blogger og pm'er? Dette var en generell betrakning, ikke bare til deg Blondie.

Tror en av dem har gjort det. Men det er ikke ønskelig at vi snakker om det, så jeg foreslår at vi avslutter.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 22:29   #67
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Tror en av dem har gjort det. Men det er ikke ønskelig at vi snakker om det, så jeg foreslår at vi avslutter.

Vi får avslutte, men det er sikkert som alltid at det er flere versjoner av en sak, United, er du ikke enig?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 22:53   #68
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Hvorfor skrive blogg om man ikke ønsker å stå ved sine utleveringer?
Den ser jeg ikke helt..


og enda en tråd med murring? Kvinnfolkforum, skjerpings

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 22:54   #69
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.569
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

Hvorfor skrive blogg om man ikke ønsker å stå ved sine utleveringer?

Har du aldri noensinne i hele ditt liv sagt noe du angrer på? I så fall må du være usedvanlig fåmælt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 22:59   #70
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

Hvorfor skrive blogg om man ikke ønsker å stå ved sine utleveringer?
Den ser jeg ikke helt..


og enda en tråd med murring? Kvinnfolkforum, skjerpings

Hvis du skal være frekk/morsom/hva du nå prøver på, burde du vite det er forskjell på lukket og åpen blogg.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 23:32   #71
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Har du aldri noensinne i hele ditt liv sagt noe du angrer på? I så fall må du være usedvanlig fåmælt.

Jeg tenker at om jeg vil blogge så vil jeg nok være kritisk til tema og utlevering ihvertfall? men nå har jeg kun gjort to forsøk til blogging tidligere for lenge siden på noe jeg antar kalles åpent se lengre ned.

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Hvis du skal være frekk/morsom/hva du nå prøver på, burde du vite det er forskjell på lukket og åpen blogg.

Prøvde ikke på noe, jeg trodde blogg handlet om et ønske om å dele historier/meninger?
og nei jeg er ikke veldig kjent med blogging. og kjenner ikke forskjellen i lukkket åpen annet enn hva navnet sier.

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 23:35   #72
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

Hvorfor skrive blogg om man ikke ønsker å stå ved sine utleveringer?
Den ser jeg ikke helt..


og enda en tråd med murring? Kvinnfolkforum, skjerpings

Om man ikke helt klarer å stole på at ting ikke lekkes fra lukkede blogger så skjønner jeg fint behovet for å slette sin blogg. Det er forskjell på forumblogger og andre blogger.
Og kvinnfolkforum my ass!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 23:42   #73
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Enkelte, her.

Om man ikke helt klarer å stole på at ting ikke lekkes fra lukkede blogger så skjønner jeg fint behovet for å slette sin blogg. Det er forskjell på forumblogger og andre blogger.
Og kvinnfolkforum my ass!

Dette er et veldig kvinnedominert forum, jeg har vært her en veldig liten stund. jeg er også svært aktiv på 2 andre forum et særlig mannfolkdominert og et litt mer nøytralt. Men de konfliktene som man har observert her i det siste kan jeg ikke kjenne igjen fra andre forum. og det minner litt om typiske kvinne issues med hverandre grupperinger, baksnakk osv. men nå vil ikke jeg bidra til en vid avsporing. jeg prøvde si skjerpings med et smil og regnet med poenget kan bli tatt uten å blande inn ass og sintefjes

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.

Sist redigert av Wingman : 25-10-12 kl 23:51. Årsak: regner/regnet
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 23:44   #74
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

Dette er et veldig kvinnedominert forum, jeg har vært her en veldig liten stund. jeg er også svært aktiv på 2 andre forum et særlig mannfolkdominert og et litt mer nøytralt. Men de konfliktene som man har observert her i det siste kan jeg ikke kjenne igjen fra andre forum. og det minner litt om typiske kvinne issues med hverandre grupperinger, baksnakk osv. men nå vil ikke jeg bidra til en vid avsporing. jeg prøvde si skjerpings med et smil og regner med poenget kan bli tatt uten å blande inn ass og sintefjes

Det der var ikke skjerpings med et smil. Må man ty til kjønnsnedsettende karakteristikker for å få fram et poeng, er det ikke mye til poeng etter min mening.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 23:48   #75
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av Enkelte, her.

Det der var ikke skjerpings med et smil. Må man ty til kjønnsnedsettende karakteristikker for å få fram et poeng, er det ikke mye til poeng etter min mening.

da burde jeg heller latt være svare på din "kvinnfolkforum my ass" med min observasjon om hva som gir murring(og hvorfor jeg kalte det kvinneforum). my mistake

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 23:52   #76
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Eller kanskje du skulle holde deg for god til å komme med kjønnsnedsettende karakteristikker i utgangspunktet.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 23:54   #77
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Uavhengig av om fora er manns- eller kvinnedominerte tror jeg ikke jeg har vært borti et eneste et som i løpet av f.eks. en tiårsperiode ikke har vært gjennom noe sånt. *knirk*

FP har en sterk forumjustis. Nå brøler den. Jeg håper vi underveis ikke ender opp med å si ting til gamle forumvenner som blir vanskelig å ta tilbake senere. Uansett hvor uenige man kan være i kampens hete.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 23:58   #78
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Jeg er ikke involvert i dette, men skjønner hva merch mener. sikker derfor jeg tok det annerledes enn de involverte også.

jenter lager best/mest drama!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 00:02   #79
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Menn er akkurat like flinke til å lage drama. Dette er bare å fyre opp under gamle kjønnsfordommer.
Det er mye mer fruktbart å komme med skikkelige argumenter fremfor å måtte rakke ned på noen for å hevde sin mening.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 00:04   #80
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sletting av blogg (og kommentarer!) på FP?

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

Dette er et veldig kvinnedominert forum, jeg har vært her en veldig liten stund. jeg er også svært aktiv på 2 andre forum et særlig mannfolkdominert og et litt mer nøytralt. Men de konfliktene som man har observert her i det siste kan jeg ikke kjenne igjen fra andre forum. og det minner litt om typiske kvinne issues med hverandre grupperinger, baksnakk osv. men nå vil ikke jeg bidra til en vid avsporing. jeg prøvde si skjerpings med et smil og regnet med poenget kan bli tatt uten å blande inn ass og sintefjes

Men da kan jeg fortelle deg at den stemninga som har vært her på forumet i det siste ikke er noe som er typisk her inne heller, kvinnedominert eller ikke. Det er jo nettopp derfor så mange har reagert på den.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no