Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Prisestimat hårfarge?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-17, 08:03   #1
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Prisestimat hårfarge?

Jeg har kort hår (som Robyn, cirka) som jeg farger svart selv, men nå begynner jeg å snuse på litt andre farger, spesifikt kaldt mellomblond med lillaskjær. Det skjønner jeg må gjøres hos frisør, men hvor mye kan jeg regne med å måtte betale? Jeg skjønner at frisørpriser varierer vilt, men der jeg går, betaler jeg mellom 750 og 800 kroner for en klipp.

Er det noen som har gjort en fargeforandring som har involvert både bleking/fjerning av gammel farge og innfarging i en eller flere farger på kort hår, som kan fortelle sånn cirka hvor mye de måtte betale (mens jeg er i tenkeboksen)?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no