Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Rettetang

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 07:10   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rettetang

Min er kjøpt på Clas Ohlson til en hundrelapp og den er til forveksling lik svigermors som kostet over ti ganger så mye og jammen meg så blir min kjappere varm og er enklere å bruke. Ja, den er keramisk.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 11:00   #22
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettetang

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg brukte rettetang i går for første gang på mitt forholdsvis krølla hår. Og det vart så fint! No har eg lyst på

Nokon som har å anbefale?

Du kan få mitt pistrehår, og eg kan få krøllane dine..
Problem solved

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 12:45   #23
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettetang

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Min er kjøpt på Clas Ohlson til en hundrelapp og den er til forveksling lik svigermors som kostet over ti ganger så mye og jammen meg så blir min kjappere varm og er enklere å bruke. Ja, den er keramisk.

Det høres litt ut som noko for meg

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 12:45   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettetang

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Du kan få mitt pistrehår, og eg kan få krøllane dine..
Problem solved

Alltid like løsningsorientert

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 12:54   #25
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rettetang

Jeg er også på jakt etter en rettetang. (hadde faktisk ikke tenkt tanken at spikerkrøllene mine skulle trenge en rettetang, men etter en omgang med denne hos frisøren sist så må jeg bare ha en.)
Frisøren min anbefalte selvsagt å kjøpe denne hos henne, da de var best (øff kørse). Nå spurte jeg ikke om prisen, men så det lå en i hylla da jeg var der i går. Og den kostet "bare" 798,-. Er dette samme som hun brukte på meg, så var den iallefall veldig bra.
Ellers har de på Elkjøp fra 279 og opp til 500,-
Men hvilken som er best av disse våger jeg ikke å si (men om noen andre vet det så vil jeg gjerne vite det)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 13:05   #26
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: Rettetang

Minner om at det går ann å kjøpe min rettetang for 500 kroner. Nesten ikke brukt!

http://www.unikashop.dk/catalog/prod...roducts_id=384

Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 13:36   #27
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Rettetang

Jeg kjøpte en på elkjøp, obh nordica, dne hadde keramiske plater og sånne tagger på siden som grer håret når du glatter.. den er super kosta 300 tror jeg

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no