Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En god dagkrem...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-06, 11:21   #21
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: En god dagkrem...

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Biotherm bruker jeg og har gjort det noen år.
Akkurat nå er det Age Fitness2 på andre året og jeg har aldri hatt så fin hud. Den har gått fra å være knusk tørr til normal

Jeg brukte age fitness for noen år siden. Etter en mnd ble jeg spurt om leg på et utested med 18-års-grense (jeg var 25)

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 13:16   #22
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En god dagkrem...

Kanebo Essential er best !!! Legger seg ikke som en hinne utenpå huden , varer hele dagen! men dyr da..

Dr. Hauschka har jeg også gode erfaringer med.. den er billigere også

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 16:01   #23
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En god dagkrem...

Anbefaler Clarins sine produkter. Utrolig deilig serie rett og slett. Basert plante ekstrater, har ingen kjemikalier i seg og det er faktisk veldig greit å vite at man ikke stapper på seg noe ekkelt og er allergi testet og lukter bare DEILIG. Føles bare helt naturlig på huden. Man føler seg rett og slett fresh og vell etter å brukt produktene!
Det er helt utrolig hvor gode disse produktene virkelig er. Har holdt på å lære meg om dem i en uke nå og jeg blir bare mer og mer forelsket!

Anbefaler alle å kjøpe seg hånd og negl kremen nå i vinter også i fra Clarins. Alle trenger også en god håndkrem!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no