Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Fotpleiere i Oslo sentrum

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 09:15   #1
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Fotpleiere i Oslo sentrum

Jeg har kjempelyst til å dra innom en fotpleier for å fjonge opp føttene mine. Rekker ikke så godt ned til føttene lenger, gitt...

Kan dere anbefale fotpleier i Oslo sentrum, evt. i Bjølsen-området eller Majorstua?

Kunne egentlig tenke meg alt på en gang jeg da, både fotstell, tåneglstell, hårfjerning på leggene, massasje og hudpleie...

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 10:11   #2
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Fotpleiere i Oslo sentrum

Scholl Sko og Fotsenter har en fotpleie på Steen & Strøm i Oslo Sentrum, denne kan jeg anbefale på det varmeste!

Kongensgate 23, tlf 22 00 41 78

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 10:23   #3
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fotpleiere i Oslo sentrum

Jeg vil anbefale SPA avdelingen på Royal Christiania. Det er rimelig og du kan samtidig benytte SPA avdelingen.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:19   #4
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fotpleiere i Oslo sentrum

Opprinnelig lagt inn av Katrin, her.

Scholl Sko og Fotsenter har en fotpleie på Steen & Strøm i Oslo Sentrum, denne kan jeg anbefale på det varmeste!

Kongensgate 23, tlf 22 00 41 78

Skriver under på denne! Men da jeg var der i august sa de at denne skulle stenge (og flytte til Lillestrøm) fordi det skal bli noe spa-greier i stedet. Jeg vet ikke om de allerede har stengt. I så fall kan man gå til Scholl i Operapassasjen (mellom Storgata og Youngstorget).

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:18   #5
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fotpleiere i Oslo sentrum

Jeg pleide å gå på Magic i VG-passasjen jeg.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no