Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårfjerning med laser var tingen!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-11, 21:55   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.379
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Hårfjerning med laser var tingen!

Jeg har fjernet hår under armer og bikini med LightSheer Diode Laser og jeg har faktisk fått fantastisk resultat.

Så skal noen gjøre det så anbefaler jeg varmt LightSheer Diode Laser. Det gjør vondt og jeg har tatt Paracet før jeg har gått dit så at hun kan kjøre på ekstra høy styrke. Det gjør vondt et sekund eller to og så går hun til neste plass. Det er kostbart, men så deilig og en investering i meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 23:12   #2
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hårfjerning med laser var tingen!

Hvor holdbart er det?
Vet ikke om det er noe for meg for klarer såvidt å nappe øyenbryna selv.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 23:26   #3
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårfjerning med laser var tingen!

Laser har vel så og si ikke effekt om man er lys i huden og har lyse hår? Eller har jeg misforstått? :håper:

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 00:14   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.379
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfjerning med laser var tingen!

Det skal holde for alltid og man må ha ikke ha for lyse hår. har man for mørk hud (type afroamerikansk) så tror jeg det gjør veldig vondt og det ikke anbefales. Men for vanlig skandinavisk hud går det bra. I armhulen og bikini pleier man jo ikke heller bli spesielt brun. Jeg hadde ikke noe utenfor biukinien men ville uansett fjerne litt og der var jeg temmelig lys.

Jeg er ikke helt ferdig enda, men de få hårståene jeg har igjen er veldig tynnere. Anbefales å ikke gjøre midt på sommeren da man helst ikke skal barbere mellom gangene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 03:09   #5
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfjerning med laser var tingen!

Hm, for en med relativt kraftig hårvekst høres dette meget interessant ut.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 08:46   #6
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.807
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hårfjerning med laser var tingen!

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Hm, for en med relativt kraftig hårvekst høres dette meget interessant ut.


Men må man over dammen? Eller får man gjort det her i Norge uten at det koster en formue?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 09:58   #7
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hårfjerning med laser var tingen!

Jeg har kjøpt den du får på lefdal jeg, å er fornøyd med den. Ikke vond å bruke, det er ikke gjort med første gang men gradvis blir det mindre og mindre, å som en engangsinvistering da så er den ikke så fryktelig dyr heller.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 14:28   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.379
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfjerning med laser var tingen!

Jeg vet ikke noe om priser i Norge, men anbefaler å sjekke om dere finner den maskinen jeg har brukt (det er visst den og en til som skal være bra i følge min kilde). Man må gjøre det flere ganger så det blir en del penger, men deilig deilig!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 21:29   #9
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Hårfjerning med laser var tingen!

Jeg vil også bli kvitt hår her og der! Skal helt klart sjekke opp alternativene.

Smurfine: Hva heter den du har kjøpt og kostet den mye?

__________________
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10)
Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-11, 22:26   #10
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hårfjerning med laser var tingen!

Jeg har fjernet litt mørk hårvekst over lepper og på hake, har gått to ganger og må kanskje gå et par ganger til. Det har jeg betalt 1000 kr gangen for. Går hver sjette uke. Er lys i huden og har god effekt!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 01:06   #11
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Hårfjerning med laser var tingen!

Jeg hadde første laserbehandling juni 2010. Har til nå hatt 4 behandlinger og det er jammen ikke mye hår igjen. Kunne virkelig ønske at jeg hadde gjort dette for noen år siden. Kan anbefale Clinic Medica i Asker.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no