Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 00:29   #1
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Har hatt lyse striper i håret nå i årevis, men er rett og slett litt nei. Min naturlige farge blir bare mørkere og mørkere og etterveksten mer og mer synlig.

Så nå tenker jeg på å farge det mørkere i morgen istedet for - brunt med masse rødt i! Er jeg gærn?

Er det noen som har gått fra lys til mørk og angret? Det var nemlig frisørens inntrykk - at det var vanlig at mange blånne ikke ble fortrolig med å bli mørkhårede og angret seg. Men jeg tenker som så at jeg kan ihvertfall ha det nå i høst, og farge/stripe det blondt igjen til våren hvis jeg vil.

Noen som har forslag til fine farger eller? Helst bilder!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 00:47   #2
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Jeg er en av de som et par ganger har bestemt meg å gå fra lys til mørk, og har angret. Men, jeg jeg hadde nok vært mer fornøyd om jeg hadde stripet det mørkt. Altså hatt flere nyanser i det mørke.

Lykke til!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 01:46   #3
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Jeg har gjort det samme som deg, og min erfaring er at det beste er å gå så nært min naturlige hårfarge som mulig når jeg går fra lysere til mørk (som jeg egentlig er). Selv blir jeg smågal av mørk ettervekst, og vurdere å gjøre det samme som deg på denne årstiden hvor håret ikke får hjelp av solen i lysningsprosessen.
Uten å ha sett deg så kan jeg jo bare si - go for dark , og angrer du så kan du alltids gjøre noe med det.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 08:54   #4
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Da jeg leste overskriften tenkte jeg jeg skulle si at brunt med rødt i ville du kledd. Det blir nok kjempefint!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 08:58   #5
Gina
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 50
Gina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Det har jeg.Og jeg elsker mitt rødbrune hår. Det jeg syns er at huden min gløder mye mer og jeg syns det er lettere å sminke seg. Jeg er naturlig lys brun og har en hudfarge mer mot de mørke tonene enn lyse.

Gina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:00   #6
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Hva med å ta striper både med brunt og rødt og lyst? Det har jeg, og etterveksten blir ikke så tydelig da og jeg synes det blir veldig fint ihvertfall

Lykke til ihvertfall

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:04   #7
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Jeg gjorde det samme sist jeg var hos frisøren. Det var litt rart til å begynne med, siden jeg hadde hatt lyse striper så lenge, men nå er jeg veldig fornøyd.

Lykke til hos frisøren!

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:16   #8
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Jeg har gått fra lyst til mørkt flere ganger og har ikke angret en eneste gang. Jeg har lys hud, mørke vipper og bryn og brune øyne, og når jeg er blond får jeg komplimenter for øynene mine, og når jeg er mørk er det få som tror på meg at jeg egentlig er mye lysere i håret. Første gangen jeg gikk fra lyst til mørkt var det mange som ikke kjente meg igjen, hadde mye moro med det.

Jeg tror brunt med litt rødt i blir kjempefint.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:37   #9
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har gått fra lyst til mørkt flere ganger og har ikke angret en eneste gang. Jeg har lys hud, mørke vipper og bryn og brune øyne, og når jeg er blond får jeg komplimenter for øynene mine, og når jeg er mørk er det få som tror på meg at jeg egentlig er mye lysere i håret. Første gangen jeg gikk fra lyst til mørkt var det mange som ikke kjente meg igjen, hadde mye moro med det.

Alt kler den smukke, vettu!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:38   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Jeg er i samme situasjon, blond med litt lysere striper, blir veldig lys om sommeren, og får mer og mer irriterende ettervekst. Jeg har gått fra lyst til mørkere to ganger, den ene til mørkere blond/lysebrun og den andre gangen til en farge med mye rødt i. Jeg følte meg helt skrekkelig, så jeg kommer aldri til å prøve igjen.
Jeg har relativt lys hud men ganske markerte øyenbryn som burde gå til mørkere hår, men jeg følte meg ikke som meg selv i det hele tatt. Syns jeg ble gusten og blass.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 09:40   #11
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Jeg har brukt å ha mahogni eller kastansje på vinteren, mens jag er blond på sommeren. I lengden synes jeg det blir for mørkt med vinterfagren, så nå er jeg blond hele året. . Fargingen tar jeg selv, det er billig og lettvint.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:04   #12
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Jeg har oppr "kommunefarget" og har derfor alltid hatt mye lyse striper, var lys da jeg vokste opp. Prøvd å farge det mørkt et par ganger og holder en uke før det er tilbake til lyst.
Har innsett at det er lys jeg er!(blond...)


Ellers så var det mange gode tips her, synes Victoria Beckham har ganske fin farge, i hvertfall når hun er mørk med lysere striper.

Vet ikke hvordan det er med deg men jeg begynner å få grått hår , synes jo ikke pga lysstripinga. Har venninner med mørkt hår som sliter med det gråe, må farge håret ca hver tredje uke for å holde det gråe unna.
Med lyst hår blir jo også overgangen til veeeldig grått(mange år til håper jeg)grei!
Lykke til!

komo

__________________
100% Naturlig
komo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:13   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Det tror jeg kan bli riktig så fint og veldig kledelig på deg!
Men, du er utrolig fin på håret med den fargen du har også, måtte bare si det.

Lykke til !!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:44   #14
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Nå er jeg spent på å høre resultatet! Er du lys eller mørk?

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 20:58   #15
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Skikkelig mørk! Med rødskjær. Veldig fornøyd! Kunne kanskje vært enda rødere faktisk, men det tar jeg nok neste gang. Ble enig med frisøren at det kanskje var greitt å gå for en mellomløsning for å venne meg litt til det. Hun anbefalte å bare ta en glansvask i tilfelle jeg angret. Jeg fulgte det rådet!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 21:06   #16
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Får vi se før og etter bilder?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:14   #17
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Meg og! Don't be shy. Send på PM hvis du er redd for paparazziene.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:34   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Meg og! Don't be shy. Send på PM hvis du er redd for paparazziene.

Fikk du ikke MMSen min?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:13   #19
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Fikk du ikke MMSen min?

Nei.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:19   #20
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - skal til frisøren idag og farge håret!

Ja bilder.

Jeg er egentlig veldig mørk blond. Tror jeg har blitt mørkere de siste årene. Har ikke hatt min egen hårfarge på over 10 år. Jeg har hatt lyst til å farge det mørkt med mye rødt i men er litt for hekta på det lyse håret. Kanskje jeg skulle hoppet i det, sånn som deg.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no