Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den store parfymetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 22:47   #21
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Min sambo, reiser også veldig mye. Så har en del parfymer. Den jeg liker best, er Tommy girl. Frisk og lett duft. Blir tung i hodet, av tunge og krydrete parfymer.

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 22:56   #22
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg har brukt J'adore, helt til flasken streiket.

Til bursdagen min fikk jeg Femme fra Hugo Boss, jeg er kjempefornøyd!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 18:54   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg har: - Coco Mademoiselle fra Chanel
- She fra Armani
- City Glam fra Armani
- Chanel 5 fra Chanel
- Lacoste pour femme fra Lacoste

Neste innkjøp blir: Miracle fra Lancôme


Ellers er vel de verste jeg vet: Dolce Vita fra Christian Dior
og alle sukkersøte dufter fra div. kjendiser.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 18:58   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Nå fikk jeg lyst på en ny parfyme. Jeg liker lette og friske dufter, og blir fort kvalm av tunge og sterke parfymer. Føler vel egentlig at det er sånn ca. 1% av alle parfymer som jeg i det hele tatt orker å ha på meg..
Nå bruker jeg nesten bare Clinique Simply. Og sa har jeg She fra Emporio Armani, som er litt tyngre, men god. Issay Miyake har jeg hatt flere ganger siden den kom for ganske lenge siden, den syns jeg fortsatt er deilig, og den minner meg om sommer og greske øyer og saltvann.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:06   #25
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden



Beyond paradise

Kan anbefales for de som liker lette parfymer.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 01:15   #26
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store parfymetråden

De siste to årene har jeg brukt Clinique Simply på dagtid. "Ut på by´n" parfymen min denne sommeren har vært Miami Glow by JLO (selv om jeg ikke liker damen)

Ellers har jeg noen som ikke var helt meg, som bare ligger i kjøleskapet ubrukt; Flower by Kenzo, Pleasures Estee Lauder og Love at first Glow by JLO og Glow by JLO. Selges billig hvis interessert!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 02:03   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Mitt mest grusomme minne noensinne var da svigerfar kom hjem fra Italia med pakke til meg - en svær flaske med OPIUM-parfyme.

Mormor fikk den og ble sjeeempeglad.

Nå bruker jeg Laura, men er litt lei av den. Har lyst på en annen, litt frisk og lett parfyme, men finner liksom ingen ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 03:20   #28
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Min store favoritt for tiden er "FLOWERBOMB" fra Viktor&Rolf.

Den er knalldeilig...!



Disse har jeg i skapet (blir ikke brukt):

Pure Poison (Dior)



Curious (Britney Spears)




Happy (Clinique)




White + She + Night (Emporio Armani)



__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 03:40   #29
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mitt mest grusomme minne noensinne var da svigerfar kom hjem fra Italia med pakke til meg - en svær flaske med OPIUM-parfyme.

Mormor fikk den og ble sjeeempeglad.

Nå bruker jeg Laura, men er litt lei av den. Har lyst på en annen, litt frisk og lett parfyme, men finner liksom ingen ...

Om du liker Laura, så liker du mest sannsynlig Cool Water Woman fra Davidoff, She fra Armani, Miami Glow fra JLo. Prøv og kjenn...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 18:31   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Tusen takk for tipset, Elin!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 13:34   #31
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg bruker "a touch of pink" fra Lacoste. Også har jeg "Halloween" fra J. del Paco, men den har dessverre gått ut av produksjon. Eneste parfymen jeg har kjøpt flere ganger...

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 20:32   #32
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Ønsker meg den nyeste til Guerlain- en liten rosa søt sak som jeg ikke husker navnet på.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 20:37   #33
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg har bøttevis med parfyme og bruker det så og si aldri.
Om jeg bruker noe, går det i Cool Water fra Davidoff - stort sett.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 03:57   #34
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Ønsker meg den nyeste til Guerlain- en liten rosa søt sak som jeg ikke husker navnet på.

Insolence....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 10:44   #35
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Green Tea fra Elisabeth Arden er den daglige favoritten.

I litt heftigere settinger er det Oscar de la Renta og Boucheron.

Prøver stadig å finne noe nytt, men havner tilbake til de gamle kjente.

Opium var en gammel favoritt, men den lukter ikke like godt på meg lenger (blitt for gammel?).

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 11:02   #36
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Insolence....

Den likte jeg også.

Bruker også Flower Bomb for tiden, samt parfymen til Agent Provocateur.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 20:09   #37
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg regner med at jeg skal kjøpe meg Flower Bomb neste gang jeg ut og fly. Jeg holdt på å kjøpe den forrige mnd, men ombestemte meg.

Jeg bruker JPG 2 nå.

Andre jeg har er Escada Magnetism, JPG Cassique, DKNY og DKNY Delicious, Perfumes de Chopard Casmir og et par fra Givenchy.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 20:40   #38
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg digger Clarins. Eau dynamisante og Par amor er mine favoritter. Jeg er blond og enkel!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 20:46   #39
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Min store favoritt for tiden er "FLOWERBOMB" fra Viktor&Rolf.

Den er knalldeilig...!





Dette er min favoritt også

Jeg har også Stelle til fest og Chance fra Chanel som en hverdagsparfyme etter flowerbomb

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 21:01   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

For tiden bruker jeg den der Burberry-parfymen. Synes den lukter deilig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no