Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Parkett eller laminat - og hvorfor?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-21, 00:50   #21
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.863
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Jeg ville valgt parkett over laminat. Vi har begge deler (parkett i hovedetasjen og laminat i kjelleren) og merker veldig godt forskjellen. Parkett er mer behagelig å gå på. Imidlertid har vi heltregulv i soveromsetasjen og det synes jeg slår både parkett og laminat. Det er pent, lunt og slitesterkt så jeg ville gått for det.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 07:42   #22
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Vi har prøvd "alt" av gulv, men det vi har vært aller mest fornøyd med er askeparketten vi bruker i store deler av huset nå. Den er lys og fin i fargen (og gulner ikke slik som f. eks. eik), er veldig slitesterk og god å gå på.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:16   #23
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.235
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Har du reklamert? Jeg synes det er veldig rart. Alloc laminaten vår er ekstremt ripesikker og vi drar virkelig tunge ting uten en scratch. Pergo er jo god kvalitet så ville ha forhørt meg.


Nei, har tenkt at jeg bommet på kvaliteten selv.
Jeg orker ikke tanken på å flytte alt av møbler og bokhyller og alt mulig for å legge nytt gulv én gang til.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:23   #24
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Vi har parkett i stue, kjøkken og gang, laminat på soverom. Liker helt klart parketten best, selvom vi har laminat i god kvalitet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:37   #25
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.238
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Fordeler med parkett: varmere å gå på, ser finere ut. Ulemper med parkett: Sårbar for hakk

Fordeler med laminat: Mere motstandsdyktig mot skader. Ulemper: Kald og hard følelse, kan noen ganger se litt plastikk aktig ut

Fordeler med gummigulv: Varmt og myk å gå på Ulemper: Knottende gjør at det kan være utfordrende å få helt rent. Bør bones regelmessig.

Så kommer det jo an på hva man liker best sånn estetisk. Tipper at dyrere kvalitetslaminat kan være et meget godt valg. Min favoritt er gummigulvet.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 11:58   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Hva med korkgulv?
https://parketteksperten.no/produktk...gulv/korkgulv/

Jeg kan ikke noe om det altså, men det skal være slitesterkt og miljøvennlig. Vi hadde det på stue og kjøkken i et hus jeg bodde i som barn, og jeg husker det som veldig behagelig å gå på ihvertfall.

Selv har jeg hvitoljet eikeparkett i hele leiligheten utenom badet, og det er både fint og behagelig og gå på. Gulner ikke heller tror jeg. Men det blir lett hakk og riper, ja.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 12:02   #27
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hva med korkgulv?

Min erfaring med korkgulv er at det tåler lite sammenlignet med andre gulv, men det er nydelig å gå på. Vi hadde kork på kjøkken og soverom, på førstnevnte var det håpløst selv om vi lakket korken i flere lag, mens jeg godt kunne hatt kork på et soverom igjen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 12:18   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Takk for veldig nyttige innspill!
Jeg tror fortsatt vi heller mot parkett i stua. Det er noe med å bygge i tre, ikke i plast, som tiltaler meg. Skulle gjerne hatt heltregulv, men akkurat nå tror jeg det blir for dyrt.

På kjøkkenet derimot, kunne jeg tenke meg vinylgulv, gjerne vinylfliser, gjerne i fine farger. Men jeg synes det er så vanskelig å finne. Det meste jeg finner på nettsidene rundt om er sånt som later som om det er tre eller stein e.l. Skal jeg først ha vinyl vil jeg ikke at det skal ligne på noe annet enn vinyl. :sær: Det er snakk om et forholdsvis lite areal, der gulvflaten i tillegg er oppdelt pga en stor kjøkkenøy, og det er ganske nøytrale, rolige farger ellers, så det "tåler" et litt knæsjt gulv. Men alt jeg finner er bare kjeeeedelig, enten fake tre, fake stein eller bare grått. Og noen få som er fake tyrkiske fliser, som heller ikke er noe fine. Gummigulv er også en mulighet, vi har det på barnerommene i 2.etg, og i ene trappa og jeg liker det godt. Men på kjøkkenet vil jeg ikke ha med opphøyde sirkler, og jeg finner ingen alternativ uten.

Og alle byggevarefirmaene har det til felles at de har helt elendige nettsider, som det er umulig å finne fram i (de har liksom 1700 ulike vinylgulv, og ingen mulighet for å filtrere på utseende, farge etc, kun på produsent), og alle produktene har elendige bilder, som gjør at du overhodet ikke får noe inntrykk av hvordan det vil se ut i et faktisk rom.
Det er så vanskelig, og jeg hater å pusse opp!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-02-21 kl 12:24.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 14:48   #29
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Søk på Mamroleum Click. Det er en 2,5 mm linoleum lagt på en HDF-kjerne med 1 mm kork bakside.

Vi la et mønster i lime, sort og to forskjellige gråfarger på et soverom. Vi synes selv det ble kjempekult.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 15:07   #30
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Jeg har bodd i hus med laminat et par år, og syntes det føltes for hardt, selv om det var både pent og tålte alt i verden.
Nå har jeg parkett, for jeg liker natur og følelsen tre gir. Det krever litt vedlikehold fordi det er oljet, og får vel noen hakk på kjøkkenet, eller andre steder med tiden, men vi bor jo her og det kan evt slipes ned om det blir for ille.

Jeg blir for øvrig sprø av håndverkere med meninger..
Altså, faglige råd er jeg helt avhengig av å få, men jeg synes ofte de blander seg i ting som rett og slett er mer spørsmål om smak.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 15:16   #31
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Takk for veldig nyttige innspill!
Jeg tror fortsatt vi heller mot parkett i stua. Det er noe med å bygge i tre, ikke i plast, som tiltaler meg. Skulle gjerne hatt heltregulv, men akkurat nå tror jeg det blir for dyrt.

På kjøkkenet derimot, kunne jeg tenke meg vinylgulv, gjerne vinylfliser, gjerne i fine farger. Men jeg synes det er så vanskelig å finne. Det meste jeg finner på nettsidene rundt om er sånt som later som om det er tre eller stein e.l. Skal jeg først ha vinyl vil jeg ikke at det skal ligne på noe annet enn vinyl. :sær: Det er snakk om et forholdsvis lite areal, der gulvflaten i tillegg er oppdelt pga en stor kjøkkenøy, og det er ganske nøytrale, rolige farger ellers, så det "tåler" et litt knæsjt gulv. Men alt jeg finner er bare kjeeeedelig, enten fake tre, fake stein eller bare grått. Og noen få som er fake tyrkiske fliser, som heller ikke er noe fine. Gummigulv er også en mulighet, vi har det på barnerommene i 2.etg, og i ene trappa og jeg liker det godt. Men på kjøkkenet vil jeg ikke ha med opphøyde sirkler, og jeg finner ingen alternativ uten.

Og alle byggevarefirmaene har det til felles at de har helt elendige nettsider, som det er umulig å finne fram i (de har liksom 1700 ulike vinylgulv, og ingen mulighet for å filtrere på utseende, farge etc, kun på produsent), og alle produktene har elendige bilder, som gjør at du overhodet ikke får noe inntrykk av hvordan det vil se ut i et faktisk rom.
Det er så vanskelig, og jeg hater å pusse opp!

Dette har vi i annekset på hytta, og det er veldig fint irl også:

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 15:33   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Søk på Mamroleum Click. Det er en 2,5 mm linoleum lagt på en HDF-kjerne med 1 mm kork bakside.

Vi la et mønster i lime, sort og to forskjellige gråfarger på et soverom. Vi synes selv det ble kjempekult.

Ja, dette har jeg akkurat sett på, og kunne gjerne tenkt meg noe sånt på kjøkkenet. Prøver å finne ut hvem i byen her som selger det ...

Veldig fint gulv Izzi, men tror ikke det vil passe inn hos oss.
I mitt neste hus kanskje ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 17:41   #33
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Søk på Mamroleum Click. Det er en 2,5 mm linoleum lagt på en HDF-kjerne med 1 mm kork bakside.

Vi la et mønster i lime, sort og to forskjellige gråfarger på et soverom. Vi synes selv det ble kjempekult.

Skulle inn og anbefale dette. La det i forrige kjøkkenet mitt, som 30x30 klikk-fliser (dvs snekkeren la det). På kjøkkenet før der igjen, lå jeg på kne og limte marmoleum-fliser på støpt golv med varmekabler i.

Nåværende kjøkken har parkett, full av riper og skader.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 18:14   #34
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Takk for veldig nyttige innspill!
Jeg tror fortsatt vi heller mot parkett i stua. Det er noe med å bygge i tre, ikke i plast, som tiltaler meg. Skulle gjerne hatt heltregulv, men akkurat nå tror jeg det blir for dyrt.

På kjøkkenet derimot, kunne jeg tenke meg vinylgulv, gjerne vinylfliser, gjerne i fine farger. Men jeg synes det er så vanskelig å finne. Det meste jeg finner på nettsidene rundt om er sånt som later som om det er tre eller stein e.l. Skal jeg først ha vinyl vil jeg ikke at det skal ligne på noe annet enn vinyl. :sær: Det er snakk om et forholdsvis lite areal, der gulvflaten i tillegg er oppdelt pga en stor kjøkkenøy, og det er ganske nøytrale, rolige farger ellers, så det "tåler" et litt knæsjt gulv. Men alt jeg finner er bare kjeeeedelig, enten fake tre, fake stein eller bare grått. Og noen få som er fake tyrkiske fliser, som heller ikke er noe fine. Gummigulv er også en mulighet, vi har det på barnerommene i 2.etg, og i ene trappa og jeg liker det godt. Men på kjøkkenet vil jeg ikke ha med opphøyde sirkler, og jeg finner ingen alternativ uten.

Og alle byggevarefirmaene har det til felles at de har helt elendige nettsider, som det er umulig å finne fram i (de har liksom 1700 ulike vinylgulv, og ingen mulighet for å filtrere på utseende, farge etc, kun på produsent), og alle produktene har elendige bilder, som gjør at du overhodet ikke får noe inntrykk av hvordan det vil se ut i et faktisk rom.
Det er så vanskelig, og jeg hater å pusse opp!

Dra f. eks på Reinaas på Heimdal for å se på vinylgulv.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 18:33   #35
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Takk for tips Cuyahoga!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 19:17   #36
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.778
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

For vinyl ville jeg absolutt gått på en ordentlig fargehandel eller et stort byggvarehus med interiøravdeling og sett på mappene deres.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 15:10   #37
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Fasit:

Det ble tre i stua, enstavs parkett, naturfarget eik. Jeg er bare så utrolig fornøyd! Det er vakkert i fargen og står veldig fint til veggfargen (Jotun Laurbær), og nydelig å gå på. Angrer ikke! Vurderte en stund lysoljet, men landet på at jeg ønsker et lunere inntrykk, og mistenker dessuten (uten at jeg følger veldig mye med) at dette med lysoljet parkett har vært en stor trend i de siste årene, og at jeg kommer til å bli fort lei. Nymalt kjøkken (lyse vegger i Jotun Kokos, i stedet for nesten sorte som det var før) gjorde uansett alt mye lysere.

På kjøkkengulvet endte vi opp med Marmoleum Click som Fersken reklamerte for. Fargene "Rosemary green" og "Cloudy sand". Ble veldig fornøyd med det også! Trønsdal farvehandel på Singsaker ble vår redning.

Her er bilder som vil forsvinne om en stund, her vises både parketten og linoleumsflisene:



__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-03-21 kl 15:47.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 15:32   #38
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.731
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Åh, vakkert! Jeg noterer, siden jeg har lauvbær i hele leiligheten. Flott kontrast!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 15:40   #39
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

Så utrolig flott det ble!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-21, 09:49   #40
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkett eller laminat - og hvorfor?

skikkelig fint

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no