Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-21, 07:35   #41
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

PC hvis jeg har den tilgjengelig, stort sett om jeg jobber. Ellers fra mobil.

Det hender at jeg venter med å svare i en tråd fordi jeg vil skrive litt ordentlig og vil være på maskin, og så har tråden dødd litt før jeg kommer så langt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 07:37   #42
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Begge deler.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 07:48   #43
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Begge deler. Leser en del fra mobil, men foretrekker PC når jeg skal skrive.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 08:53   #44
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.822
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Som regel fra iPad og det blir mye feil ser jeg etterpå. Av en eller annen grunn mangler det mange mellomrom. Jeg foretrekker egentlig å skrive fra PC.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 09:01   #45
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

PC i arbeidstiden, mobil ellers.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 09:16   #46
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Mest mobil, men jeg begynner å få litt gammeldameøyne og brillene henger ikke helt med, dessverre. Så mer pc enn før i det siste.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 10:12   #47
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Mest laptop, jeg liker ikke å skrive langt på mobilen. Jeg sitter uansett veldig mye med maskinen (mest fordi jeg jobber til de merkeligste tider), og så skriver jeg rasende fort med touch på vanlig tastatur, så kontrasten blir så stor. Men jeg skriver på mobilen når det er den jeg har for hånda, så klart.

Akkurat sånn her også.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 10:12   #48
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Mest mobil, dessverre. Så da blir jo svarene deretter, både korte og full av snodige feil.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 10:54   #49
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Litt begge deler. Leser gjerne fra mobil, men om jeg skal skrive litt lengre svar bruker jeg PC.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 11:58   #50
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Ipad hjemme og pc når jeg er på jobb (som nå).

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 14:49   #51
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Det kommer helt an på. Bruker begge.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 15:15   #52
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Uten å ha lest hele tråden spiller jeg inn at jeg bruker PC når jeg har en skrudd på, ellers bruker jeg mobilen. Som HI beskriver blir det oftere tastefeil fra min lille mobil.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 15:35   #53
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.


Det hender at jeg venter med å svare i en tråd fordi jeg vil skrive litt ordentlig og vil være på maskin, og så har tråden dødd litt før jeg kommer så langt.


Nemlig. Det er derfor jeg er mye mindre aktiv her inne enn før. Det er mange diskusjoner jeg gjerne vil delta i, men orker ikke taste på mobilen. Men når jeg jobber og sitter ved laptopen, har jeg sjelden tid til å skrive noe. Og når arbeidsdagen er slutt, slår jeg av laptopen og legger den i et skap, så da blir det ikke noe da heller.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 08:19   #54
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Jeg har forresten merket at det blir ennå mindre skriving fra mobil nå om dagen, jeg sliter med betennelsesvondt der tommelen møter resten av handa. Det merkes godt når jeg må bruke mobilen, så nå lar jeg det være når jeg ikke må.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 10:16   #55
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Mobil. Og det er ganske knotete hvis man egentlig har lyst til å skrive et langt, velformulert innlegg. Så det blir ikke noe av gitt.

Akkurat nå på PC. Men jeg har ingen PC hjemme som er spesielt godt fungerende. Så akkurat nå skriver jeg på jobb PC. Det er første gang jeg er på FP fra jobb PC faktisk. Jeg liker ikke egentlig det så godt. Men digg å skrive på skikkelig tastatur da.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 14:25   #56
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Kommer an på om jeg er hjemme eller på jobb.....
Ikke at jeg skriver så mye på jobb (som jeg gjør i skrivende stund)

På mobil er grammatikken begredelig - autokorrekt og pølsefingre er selvfølgelig årsaken.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-21, 16:10   #57
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.427
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Veksler litt mellom mac og mobil, men skal jeg skrive noe særlig, blir det mac. Leser på mobil, med skjermen snudd og forstørret så mye at jeg bare kan lese, ikke se hvem som har skrevet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 19:34   #58
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skriver du fra mobil eller pc når du er her inne?

Er FP tilknytta noen app, så man slipper å lese i nettleser fra mobil? Fant ikke forumet på verken vbulletin eller tapatalk?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no