Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-09, 21:51   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Jeg har endelig funnet en jeans som satt fint og som passet i benlengde
Og som ikke var flere cm for vide i livet.
Det er jammen mange år siden sist, så bare et tips til andre som også sliter med å rumpen inn i fine jeans.

Merket er VETO.
Jeg vet ikke helt hvilke butikker som fører det her i landet. Jeg kjøpte min i en liten butikk i Oslo.

Denne kjøpte jeg:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 22:17   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Hvilken liten butikk i Oslo?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 22:20   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

På senteret som har alt og ingenting, Tveita. 4 U 2 i 2. etg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 22:22   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Aha, det er den butikken ja.. Noteres til neste gang jeg er der. Takk!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 22:22   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

På senteret som har alt og ingenting, Tveita. 4 U 2 i 2. etg.

Skulle akkurat til å foreslå den butikken, ja. Der kjøpte jeg min Veto skinnjakke.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 22:25   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Skulle akkurat til å foreslå den butikken, ja. Der kjøpte jeg min Veto skinnjakke.

De har mye fint der, og møter man på rett dame som jobber der får man skikkelig service også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 22:25   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

For oss som har brede hofter og korte bein, har også Lindex olabukser. (Hvor kule de er, vet jeg ikke, da - jeg er ikke inne i slikt, men de korte passet i alle fall i beina til meg på 1,60.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 22:27   #8
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

De har mye fint der, og møter man på rett dame som jobber der får man skikkelig service også.

Jepp. De hadde ikke jakken min i riktig str., men hun ringte rundt til alle de hun visste solgte Veto og fikk napp i Hamar. Jakka kom et par dager etterpå.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 22:29   #9
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

For oss som har brede hofter og korte bein, har også Lindex olabukser. (Hvor kule de er, vet jeg ikke, da - jeg er ikke inne i slikt, men de korte passet i alle fall i beina til meg på 1,60.)

De korte der blir litt korte til meg.
Har kjøpt bukser på Lindex i åresvis, emn denne her fra Veto var mye bedre og kulere.
De fra Lindex er litt rette i fasongen og jeg ender dermed opp med 5 cm glippe i ryggen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 22:41   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

De korte der blir litt korte til meg.
Har kjøpt bukser på Lindex i åresvis, emn denne her fra Veto var mye bedre og kulere.
De fra Lindex er litt rette i fasongen og jeg ender dermed opp med 5 cm glippe i ryggen.

Hm, det var en sånn curvy-modell jeg prøvde der nå i sommer, etter tips her inne - tror den er ny? Den var kanskje ørlite knapp i beina til meg også, og så ble den litt for vid i baken og låra når den passet i livet. Det er ikke akkurat et vanlig problem her i gården.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 22:43   #11
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Ja, den curvy er helt forferdelig. Ihvertfall på meg.
Sitter ikke pent i det hele tatt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 22:57   #12
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Hvilken størrelse går den til?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 23:07   #13
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hvilken størrelse går den til?


Ser på curvety.com at den går opp til 54.
tror sikkert de hadde opp til det i butikken også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 23:08   #14
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Oj! Den må jeg huske på til jeg blir kvitt den voksene magen!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 23:54   #15
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

På senteret som har alt og ingenting, Tveita. 4 U 2 i 2. etg.

Noterer, men husker du om de kommer i forskjellige lengder på bena? Ja, du vet jo hvor liten jeg er.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 00:31   #16
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Den så veldig fin ut i fasong og farge. Merke meg denne tråden til senere. Skal tenke høst nå framover, - ikke sommer.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 00:34   #17
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Den curvy-greia er på lindex? Ser liksom ikke for meg at det finnes bukser som blir for vide i låra til meg, så det må testes!

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 01:46   #18
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Noterer, men husker du om de kommer i forskjellige lengder på bena? Ja, du vet jo hvor liten jeg er.

jeg tror ikke den kom med forskjellig benlengde.

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Den curvy-greia er på lindex? Ser liksom ikke for meg at det finnes bukser som blir for vide i låra til meg, så det må testes!

Husker ikke akkurat hva den heter, men det er den modellen som har kortere benlengde og som er litt videre i fasongen enn de vanlige modellene.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 11:17   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Husker ikke akkurat hva den heter, men det er den modellen som har kortere benlengde og som er litt videre i fasongen enn de vanlige modellene.

Det er ikke den jeg tenker på - modellen "curvy" (mener den het akkurat det) fantes i flere ulike beinlengder, så den er ikke en del av stuttjukk-sortimentet på Lindex. Den lå sammen med olabukser i flere ulike modeller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 11:52   #20
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeanstips for oss med litt utvidet bakparti

Mon tro om det er noen som selger merket Veto i Stavanger.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no