Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken størrelse er du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken størrelse er du? (Sånn cirka...)
34-36 eller mindre 31 7,26%
36-38 72 16,86%
38-40 82 19,20%
40-42 71 16,63%
42-44 71 16,63%
44-46 38 8,90%
46-48 27 6,32%
48-50 11 2,58%
50-52 12 2,81%
52-54 8 1,87%
54-56 eller større 4 0,94%
Deltakere: 427. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-08, 10:28   #201
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Jeg er størrelse "lett og elegant som en elefant" for tiden, men satser på at jeg blir en gaselle med tiden


Sist redigert av Bærekraftig : 16-02-08 kl 10:28. Årsak: skriveleif
Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 19:51   #202
VårVill
Fullverdig medlem
 
VårVill sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 39
VårVill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

36/38. 36 oventil, definitivt 38 over rompa. *pæreform*

VårVill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 19:54   #203
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

42 nedentil, 44 oventil.

  Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 21:47   #204
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

38/40, fatter egentlig ikke hvorfor. Folk som er langt tynnere enn meg bruker større størrelser.
Mulig jeg bruker for trange klær

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 15:43   #205
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

1,70 høy ca. Str 40-42, sko 39. (egentlig 38,5 men d finnes sjelden )

Har veldig lyst å bli 38 igjen. Og medium.

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 15:46   #206
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

. Savner å være str 36...det var mye billigere! Fant alltid noe på billig-stativene!

Ja, det er sant. Det er 10 år, eit fast forhold og 2 barn sidan eg var i strl. 36. No er eg frykteleg gjennomsnittleg både i sko(37/38) og klær (38/40) og finner nesten aldri noko på tilbud lenger. Dessutan ser det ut til at desse størrelsane blir solgt ut først også (sjølvsagt ein mulighet for at det er eg som er seint ute også)

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 13:28   #207
Ke@
Aktiv
 
Ke@ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Innlegg: 221
Ke@ er litt kul
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Jeg er 38, og svarte selvsagt 36-38, og ikke 38-40.

38 i bukser og S og M i topper.

__________________
Ke@ og Lillegutt f.2002.
Nummer 2 kommer i mars.
Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 19:02   #208
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Nå er jeg størrelse 40 Var 42-44 før jeg begynte å slanke meg.

Er forresten høy, 180 cm, så størrelsen er vel ikke sånn helt gal tror jeg...

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~

Sist redigert av kiki : 04-04-08 kl 19:55.
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 19:42   #209
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Jeg bruker 36 i både klær og sko, og det passer kroppsformen min. Er ganske lav 1.62, og nå veier jeg 63 kilo, men det er for at jeg har 2 uker igjen til termin. Blir spennende å se hva jeg veier om en måned eller to...

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:52   #210
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Jeg er 46-48 oppe nå pga ammepupper og endel overvekt som i hovedsak befinner seg på overkroppen, og 42-44 i bukser. Når jeg er på matchvekt, er jeg 40 nede og 42 oppe.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:56   #211
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg stokk litt da jeg leste innlegget ditt, tenkte "helsike så mye hun har tatt av da, tilogmed som gravid og greier??".

Jeg har også slike drømmer.

Hehe. Iset som skriver at hun drømmer om å bli slank.. morsomt å lese nå.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 16:11   #212
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

mellom 44 og 42 nedentil. Oventil vet jeg ikke helt. Ligger mellom XL og L.

Forresten veldig morsomt søylediagram her. Det er normalfordelt rundt 38-40

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 22:57   #213
tvillingmamma83
høyt og lavt
 
tvillingmamma83 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 228
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

varierer veldig fra butikk til butikk, men mest 36-38, str s i topper og 29-30 i jeans

__________________
stolt mamma til gutta boys
tvillingmamma83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:25   #214
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

34 - 36

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 22:26   #215
MpM
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: En forblåst øy
Innlegg: 12
MpM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

36/38

MpM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 00:21   #216
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Jeg kan med glede konstantere at jeg har gått ned 3 str sånn ca siden jeg stemte i denne tråden. Nå er jeg ca str 40-42.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 00:51   #217
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

34-36

34 oventil og 36 nedentil.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 09:22   #218
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ikke nå lenger. Jeg kunne faktisk ikke svare i pollen, for jeg er 56. *Føler seg trakkassert*

Jeg kommer oppi 54 nå, så et par kilo til så kan jeg kaste 56-buksene mine! Har jo tatt av 11 kg. Målet er størrelse 40, da er jeg rimelig slank.

Rart å lese dette nå hehe. Fatter ikke at jeg har vært der. Fant en gammel bukse i 56 som jeg brukte mye på den tiden, jeg kunne glatt tre begge beina mine inn i ETT buksebein. Nå kom jeg faktisk nylig opp i en bukse i 36! Men jeg bruker som regel 38/40, pga. den løse huden på magen, og fordi jeg har hofter. Når den overflødige magehuden blir operert bort, forhåpentligvis til jul eller noe sånt, blir 40 for stort.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 09:38   #219
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg ligger på 40/42 som regel, kanskje litt mindre i enkelte drømmer. Hvis jeg har en skikkelig fin drøm kan jeg til og med være rundt 36, men det er sjelden.

I det virkelige liv bruker jeg 54/56.

Åh, se hva jeg svarte da! Nå lever jeg drømmen min, på mandag kjøpte jeg en bukse i str. 38. Ja, den passet.

  Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 09:42   #220
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Ja, du så jo helt fantastisk ut da jeg traff deg i Danmark. *fårrelsket i Albertine*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no