Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

PM-er? Problemer med mellomlager i Opera

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-07, 14:21   #1
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

PM-er? Problemer med mellomlager i Opera

Det står jeg har en ulest PM, men i boksen min er det bare to, og den ene er merket som både åpnet, og lest, mens den andre er merket som åpnet, men er ikke lest (står enda med tykke bokstaver).

Er det noe serverlagg, eller noe bugg i systemet?

Kan det være pga at jeg bruker Opera? Eller fordi jeg sitter på maskina med Ubuntu-helsiket?

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 14:26   #2
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: PM-er?

Forresten tar det lang tid før jeg får vite om prikker også. I Opera har jeg 64 prikker, mens jeg har 69 i Firefox.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 14:32   #3
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: PM-er?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Er det noe serverlagg, eller noe bugg i systemet?

I ditt system ja. Sjekk innstillingene for cache/mellomlager i Opera.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 14:35   #4
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: PM-er?

Ja, jeg har sjekket, og endret innstillingene, men det hjalp ikke. Men ser ut som problemet er i Opera uansett, da.

Rart, jeg har ikke dette problemet med andre vB-forum.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 14:50   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: PM-er?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Ja, jeg har sjekket, og endret innstillingene, men det hjalp ikke. Men ser ut som problemet er i Opera uansett, da.

Rart, jeg har ikke dette problemet med andre vB-forum.

Veldig rart, for det du beskriver er en umulighet fra forumets/webtjenerens side. Samme innhold sendes til alle nettlesere. Hvis Opera og firefox faktisk laster ned en side akkurat samtidig, så får de den samme siden. Virker som at din Opera mellomlagrer siden, mulig at du må starte Opera på ny etter at du har endret innstillingene?

Jeg bruker ikke Opera, så jeg kan ikke si nøyaktig hva som er galt, men at det er der problemet ligger er sikkert.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 15:05   #6
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: PM-er? Problemer med mellomlager i Opera

Jeg har selvsagt startet på nytt etter å ha endret det. Kan jo være noe i Ubuntu som gjør at det ikke oppdaterer seg, jeg vet ikke, er ikke så godt kjent med Ubuntu at det gjør noe.

Jeg er på minst fire-fem andre vB-forum, og har ikke dette problemet der.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 16:09   #7
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: PM-er? Problemer med mellomlager i Opera

Jeg hadde noe lignende problemer i Opera, men etter at jeg lasta ned firefox her på jobben også så er det borte.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no