Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Baderomstilbehør - hva er du fornøyd med?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-22, 12:55   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.605
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Baderomstilbehør - hva er du fornøyd med?

I dag startet de med riving av badet. Jeg lurer på hva dere er mest fornøyd med av tilbehør på badet av dusjkurver, skittentøy, håndkleoppheng og andre ting. Gi meg noe tips og eksempler!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 13:10   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Baderomstilbehør- hva er du fornøyd med?

Har ikke kjøpt ennå, men jeg har planer om å bytte ut dorullholderen min med noe lignende dette https://www.amazon.de/-/en/gp/produc...VM9Z9KLU&psc=1
For at folk skal ha et sted å legge fra seg mobilen og tenkte det gikk an å ha bind liggende oppi slik at det er lett å få tak i ved behov.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-22, 17:56   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Baderomstilbehør- hva er du fornøyd med?

Jeg ble veldig fornøyd da jeg klarte å kjøpe tilbehør som matchet til hverandre. Jeg er egentlig veldig glad i klare farger, men hverken jeg selv eller badet mitt kler det. Da jeg til slutt kun hadde tilbehør på badet i kjedelige beige, svart og litt mørk turkis, ble det med ett veldig mye penere enn når jeg prøver å freshe det opp med rosa, rødt, oransje, lysegrønn, osv. Det er bedre for alle når jeg klarer å ha det i bakhodet når jeg shopper, fremfor å bare kjøpe det jeg synes ser kult ut i butikken. Badet er i utgangspunktet veldig beige her hos oss.

Jeg synes badegulv-håndklærne fra IKEA er veldig ålreite. Jeg er også fornøyd med at jeg på hovedbadet bare har hånd-håndklær som matcher, de andre håndklærne får bo i kjelleren og på camping og sånn.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no