Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Favoritt-turbukse?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-21, 10:59   #21
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg går alltid tur i treningstights. Foretrekker det og går alltid tilbake til det. Det er rett og slett mest komfortabelt, og jeg kan uten problemer vaske den etter hver tur.

Er det iskaldt eller regner, tar jeg en skallbukse utenpå. Men det er uhyre sjelden.

Jeg går som regel fort når jeg går på tur. Det spiller muligens inn.

Jeg liker også veldig godt å gå i treningstights, men jeg måtte gå over til noe mer slitesterkt på fjell/skogsturer. De tåler jo ikke å skrubbes inntil grov fjellvegg eller hektes i en skarp grein. Det ville blitt kostbart i lengden.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 11:02   #22
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Fjellreven abisco trekking tights er veldig behagelige.

Vet du hvordan den er i størrelsen? Jeg lurer på om jeg skal ønske meg en til jul..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 11:06   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Jeg henger her for tips. Med unntak av rosa, har jeg samme preferanser som Pøblis.

Finn flommer over av turbukser, men det er vanskelig å vite noe om passform.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 11:26   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg liker også veldig godt å gå i treningstights, men jeg måtte gå over til noe mer slitesterkt på fjell/skogsturer. De tåler jo ikke å skrubbes inntil grov fjellvegg eller hektes i en skarp grein. Det ville blitt kostbart i lengden.

Den ser jeg. Jeg opplever at det holder med tights på alle turene jeg går, mulig jeg ikke klatrer nok, skjønt jeg klatret på Hatten sist jeg var der. Tar uansett tightser jeg ikke er redd for. Men skitne blir de.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 11:31   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Den ser jeg. Jeg opplever at det holder med tights på alle turene jeg går, mulig jeg ikke klatrer nok, skjønt jeg klatret på Hatten sist jeg var der. Tar uansett tightser jeg ikke er redd for. Men skitne blir de.

Akkurat det er jo et poeng. Det meste av mitt treningsrøy er jo kjøpt etter januar 2020, og sånn sett så nytt og verneverdig. Men du så gøy å kjøpe trenings og turgarderobe fra scratch.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 11:36   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Jeg liker Norrøna Svalbard veldig godt. Den er ikke så høy i livet, men siden fasongen er god så opplever jeg at den sitter godt for det.

Jeg ønsker meg veldig en turbukse fra svenske Astrid Wild, men siden jeg prøver så godt jeg kan å ikke handle ting jeg ikke trenger, og det jeg trenger brukt så blir vel ikke det anytome soon.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 12:06   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Jeg liker Bergans Fløyen, men savner lommer!! Deilig høy på livet, og den er jo som en tights å ha på.

Jeg liker ikke Finse Shape pants så godt, den er så ekstremt baggy til meg. Men som innekosebukse funker den. Når jeg ser på nettsiden så ser den ikke så baggy ut på modellen. Det må være en liten størrelse på en kort modell. Jeg har str 42 i min og likevel svært god plass. Den passer nok best for noen med mer formfulle endepartier enn meg.

Jeg har to fra Love it fra Get Inspiret, som er veldig gode, høy i livet og har lommer. Minner om Finse i fasong. Billigere enn mye annet. Men jeg tror Get Inspired har sluttet med sitt eget merke? Kan ikke finne merket på nettsiden mer. Det var sikkert ikke lønnsomt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 12:14   #28
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Den ryker på rosa, men jeg kjøpte Jotunheim Gjendehøe og den er virkelig behagelig på.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 12:22   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg liker Bergans Fløyen, men savner lommer!! Deilig høy på livet, og den er jo som en tights å ha på.

Jeg liker ikke Finse Shape pants så godt, den er så ekstremt baggy til meg. Men som innekosebukse funker den. Når jeg ser på nettsiden så ser den ikke så baggy ut på modellen. Det må være en liten størrelse på en kort modell. Jeg har str 42 i min og likevel svært god plass. Den passer nok best for noen med mer formfulle endepartier enn meg.

Jeg er 1.61-62 og har str. 34. Den er mer baggy enn en tights, de er helt klart store i størrelsen. Men ikke ekstremt baggy, nei.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 12:24   #30
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Jeg liker Lundhags, men er usikker på hvilken modell det er. Nå har jeg ikke prøvd så mange flere heller, siden denne har holdt i nesten hundre år.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 12:29   #31
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Jeg er 175 og har kjegle/kremmerhusfasong. For meg en den stor. Ikke ekstrembaggy som i baggyjeans eller haremsbukser, jeg overdrev nok ordbruken. Nå tok jeg den på for å sjekke. Jeg kan dra den ut 10-12 cm i lårene og leggene. Bak kan jeg dra den ut ca 20 cm. Til damen på bildet jeg så, er den ankellengde. Hos meg poser den seg nederst. Jeg antar hun er lang da, og har på seg en liten størrelse. Men jeg er enig. Den er ikke så svær som jeg husket den.

https://www.getinspired.no/klaer/buk...-tf-10847-1264

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 12:37   #32
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er 175 og har kjegle/kremmerhusfasong. For meg en den stor. Ikke ekstrembaggy som i baggyjeans eller haremsbukser, jeg overdrev nok ordbruken. Nå tok jeg den på for å sjekke. Jeg kan dra den ut 10-12 cm i lårene og leggene. Bak kan jeg dra den ut ca 20 cm. Til damen på bildet jeg så, er den ankellengde. Hos meg poser den seg nederst. Jeg antar hun er lang da, og har på seg en liten størrelse. Men jeg er enig. Den er ikke så svær som jeg husket den.

https://www.getinspired.no/klaer/buk...-tf-10847-1264

Den er noen cm lenger på meg, ja. Til meg er den akkurat passe i lengden, og det vil si at den er kortere enn mange andre merker. Det gjelder alle buksene fra Twentyfour, så det er jo en fordel for oss korte. Det høres jo ut som du har feil størrelse i alle ender. Jeg har forresten både ny og gammel modell, og den nye er en tanke smalere, særlig over baken.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 11-10-21 kl 12:43.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 12:39   #33
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Eg har Bergans Moa og er blitt veldig glad i den!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 12:47   #34
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Den er noen cm lenger på meg, ja. Til meg er den akkurat passe i lengden, og det vil si at den er kortere enn mange andre merker. Det gjelder alle buksene fra Twentyfour, så det er jo en fordel for oss korte. Det høres jo ut som du har feil størrelse i alle ender. Jeg har forresten både ny og gammel modell, og den nye er en tanke smalere, særlig over baken.

Det er jeg som er feilproposjonert. 40 i bukser og 46 i topper.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 12:51   #35
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er jeg som er feilproposjonert. 40 i bukser og 46 i topper.

Men da har du jo feil størrelse om du har 42 i Shape pant. De fleste må en størrelse ned.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-21, 15:14   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Neida, må passe i livet og har gått ned én str.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-21, 00:14   #37
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Vet du hvordan den er i størrelsen? Jeg lurer på om jeg skal ønske meg en til jul..

Jeg vil si den er ganske normal i størrelsen, egentlig.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-21, 21:42   #38
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Jeg har flere turbukser, blant annet enn bergans raboot som jeg er veldig glad i. Den er lett vannavstøtende, litt kraftig i stoffet men med stretch her og der. Veldig slitesterk, jeg har brukt min kjempemye.

Har en tynnere sommerbukse også fra Peak Performance som jeg også er glad i.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 22:51   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

TUsen takk for alle tips! jeg kjøpte en Twentyfour Finse shape - den er helt superbehagelig og midt i blinken.

Jeg har en Nordheim turbukse som passer litt mer heavy vær. Den er litt stor, men er regulerbar i livet, og kan brukes med belte, så den tror jeg at jeg kommer til å bruke videre, selv om jeg har gått ned noen størrelser. Den er knæsj gul med rosa detaljer og gjør meg veldig glad.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-21, 23:38   #40
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Favoritt-turbukse?

Mine to er Flåm og Voss fra Twentyfour, gode bukser det også.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no