Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-22, 16:24   #41
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Fringe? Hvor ser du Fringe?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 17:03   #42
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Fringe? Hvor ser du Fringe?

Fringe slippes faktisk på HBO Max denne uken! I morgen tror jeg faktisk Alle fem sesonger

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 18:24   #43
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Fringe slippes faktisk på HBO Max denne uken! I morgen tror jeg faktisk Alle fem sesonger

Hnnnnng.... Har ikke HBO.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 18:25   #44
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.749
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Fringe slippes faktisk på HBO Max denne uken! I morgen tror jeg faktisk Alle fem sesonger

Oi, aldri sett, men har jo hørt så mye om den her inne! Hva er storyen? uten spoilers. Sjanger.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 18:51   #45
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Oi, aldri sett, men har jo hørt så mye om den her inne! Hva er storyen? uten spoilers. Sjanger.

Where to start?!

Jeg gjør det enkelt og sakser fra Wiki (jeg har klippet ut diverse som jeg synes spoiler litt, så beklager hvis ikke alt henger sammen ):

Sitat:

Serien følger arbeidet til FBI sin Fringe Division i Boston. Enheten består av FBI-agentene Olivia Dunham (Anna Torv) og Astrid Farnsworth (Jasika Nicole), den eksentriske vitenskapsmannen Walter Bishop (John Noble) og hans sønn Peter Bishop (Joshua Jackson), og som beskjeftiger seg med saker som har tilknytning til marginalvitenskap og det tilsynelatende overnaturlige. ... var et av de mest omfattende eksperimentene Walter utførte injeksjon av stoffet cortexiphan, som han mente ville gi mennesker særlige kognitive evner, på barn.

Et viktig premiss for serien, er basert på kaosteori og ideen om at enhver handling får store ringvirkninger.

Fringe er den fjerde fjernsynsserien som er skapt av J.J. Abrams (Felicity, Alias, Lost) og også hans fjerde samarbeid med Roberto Orci og Alex Kurtzman (Alias, Mission: Impossible III, Star Trek). Denne serien er produsert av Warner Bros./Bad Robot, og handler om vitenskapsmannen Walter Bishop (som Orci beskriver som en «Frankenstein blandet med Albert Einstein»), sønnen hans, og en kvinnelig FBI agent som bringer dem alle sammen. Serien er også beskrevet som en blanding av The X-Files, Altered States og The Twilight Zone. På linje med Abrams sine tidligere fjernsynsserier, har også denne en overliggende mytologi.

Jeg har ikke sett den siden den kom ut, og har egentlig lurt på om jeg skal se den om igjen for å se om den har holdt seg like godt. Det er alltid litt spennende med den type serier.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 18:51   #46
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hnnnnng.... Har ikke HBO.

Oh noes... Kjøpe deg en mnd og binge?!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 18:58   #47
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Oh noes... Kjøpe deg en mnd og binge?!

Jeg må jo det. Jeg ELSKER den serien. Og Eureka. Og Warehouse 13.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 19:03   #48
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg må jo det. Jeg ELSKER den serien. Og Eureka. Og Warehouse 13.

Senest i helgen ropte jeg på Asterisk, til mannens fornøyelse (husker selvsagt ikke i hvilken sammenheng, men det er jo ikke viktig)

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 20:34   #49
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.749
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Where to start?!

Jeg gjør det enkelt og sakser fra Wiki (jeg har klippet ut diverse som jeg synes spoiler litt, så beklager hvis ikke alt henger sammen ):



Jeg har ikke sett den siden den kom ut, og har egentlig lurt på om jeg skal se den om igjen for å se om den har holdt seg like godt. Det er alltid litt spennende med den type serier.

Må se! den lå vel på Netflix en stund, men ikke alle sesongene, tror bare de siste eller noe, så jeg orket ikke å starte på noe midt inni.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 17-01-22, 20:38   #50
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Må se! den lå vel på Netflix en stund, men ikke alle sesongene, tror bare de siste eller noe, så jeg orket ikke å starte på noe midt inni.

Nei, den kan på ingen måte startes midt inni, så good call!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 18-01-22, 13:48   #51
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.014
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

For å starte med litt ego-mego: Jeg er så glad for å greie å se serier, å binge til og med. Det gir hjernen en så inderlig god og behøvd pause.

Så, tilbake til tråden. I går oppdaget jeg Love Child på NRK. På ene siden "lett" underholdning, men mest av alt ganske heftig kvinnehistorie.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 18-01-22, 13:53   #52
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

For å starte med litt ego-mego: Jeg er så glad for å greie å se serier, å binge til og med. Det gir hjernen en så inderlig god og behøvd pause.

Så, tilbake til tråden. I går oppdaget jeg Love Child på NRK. På ene siden "lett" underholdning, men mest av alt ganske heftig kvinnehistorie.

Den er faktisk skikkelig fin!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 18-01-22, 14:13   #53
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.014
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Den er faktisk skikkelig fin!

Enig. Sitter på hendene nå (neida, det gjør jeg jo åpenbart ikke, siden jeg skriver her ) for ikke å slå på tven og se en episode til.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 18-01-22, 16:52   #54
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Diagnosen på Netflix. En lege som skriver for Financial Times tar i hver episode for seg en med en sjelden diagnose, og ber folk på nett om råd om hva det kan være. Interessant fordi det er pasient perspektivet man ser det fra, mer enn i mange andre slike serier. Lærer litt om sjeldne diagnoser, men også litt om kommunikasjon og om «folk». Og noen er bare ikke fornøyd med diagnosen de får, og vil shoppe rundt etter en annen. Interessant.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 18-01-22, 21:15   #55
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

«Mesterkokken Cheng» på Netflix. Nydelig finsk film.

Trois er ikke aktiv  
Gammel 18-01-22, 22:12   #56
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Kiden har begynt å se Mysteria i Brokenwood, så da ser jeg dem om igjen.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 19-01-22, 06:36   #57
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Vi ser The girl from Oslo på Netflix.Norsk serie om ei jente som blir bortført.
Har også begynt på Annika på NRK, men er ikke helt fornøyd med fortellerstilen..

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 19-01-22, 07:38   #58
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Bare jeg som ser (dvs. har sett siden det var sesongfinale på mandag) Yellowjackets??

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 19-01-22, 08:47   #59
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.394
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Vi ser på Shadows & Bones på Netflix.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)

Sist redigert av Fersken : 19-01-22 kl 14:09.
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 19-01-22, 08:57   #60
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Då er vi ferdig med dei to første sesongane av Papirhuset, korleis i alle dager skal dei klare toppe dette her?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no