Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Anbefaling: Escape Game IRL

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-16, 10:44   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Lyspære

Anbefaling: Escape Game IRL



For noen måneder siden var kontoret mitt og jeg på Team Escape som teambuilding, (vi var på det i Wessels gate), og det var utrolig gøy.

I går var Mannen, trettenåringen, tiåringen og jeg på Adventure Room i Nedre Slottsgate, og det var OGSÅ utrolig gøy!

Så det anbefaler jeg til alle som synes det er gøy med kodeknekking og romstering og desperate forsøk på å åpne hengelåser og skjønne poenget med figurer og hemmelige dører. Med tidspress.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no