Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Noen som kan joomla her?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-08, 14:36   #1
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som kan joomla her?

Jeg skal laste opp bilder i et galleri på en side jeg har men forstår ikke hvor det skal gjøres

Det er opprettet, det er bare det at jeg ikke skjønner hvordan jeg gjør det..

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 21:58   #2
MikkelRev
Nybegynner
 
MikkelRev sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 29
MikkelRev har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som kan joomla her?

har jeg forstått det rett? Du skal laste opp bildene du har i Joomla til en nettside??

spør dumt jeg

MikkelRev er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 00:12   #3
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan joomla her?

Jeg har lært at det ikke finnes noen dumme spørsmål

Jeg skal laste opp bilder til en Joomla side, det er opprettet et galleri hvor man kan laste opp bilder men hvordan man gjør det skjønner jeg absolutt ikke noe av

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 01:02   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan joomla her?

Er det en gallerimodul til joomla eller er det et galleri som er koblet sammen med en joomlaside (coppermine eller annet)?

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 01:06   #5
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan joomla her?

Programtillegget er vel joomlas eget, det heter Simple Gallery Plugin.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 01:11   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan joomla her?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Programtillegget er vel joomlas eget, det heter Simple Gallery Plugin.

Ok... beklager, jeg har ikke vært borti den.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 01:13   #7
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan joomla her?

Takk allikevel

Finner nok ut av det en vakker dag, får vi håpe.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 11:01   #8
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som kan joomla her?

Jeg kjenner heller ikke til denne extensionen, men når dokumentasjonssiden på JoomlaWorks er oppe igjen finner du kanskje noe der?
http://www.joomlaworks.gr/content/category/2/20/41/

Eller søk i forumet, http://forum.joomlaworks.gr/

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 15:33   #9
MikkelRev
Nybegynner
 
MikkelRev sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 29
MikkelRev har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som kan joomla her?

Har du prøvd å laste opp bildene på siden? isåfall, fikk du noen feilmelding?

Hvis ikke kan du prøve å følge denne guiden:
http://www.associatedcontent.com/art...nd.html?cat=59

MikkelRev er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no