Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor ofte spiser dere dessert?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-18, 08:32   #11
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte spiser dere dessert?

Vi spiser kun dessert når vi har gjester, f.eks. bursdag, julaften osv. kanskje 10-15 ganger i året? Hos foreldrene mine er det alltid dessert. De spiser dessert hver dag, men til daglig er det veldig enkelt og ikke spesielt søtt; yoghurt naturell eller kulturmelk med litt granola.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dessert er noe helt annet enn kake. Dessert er noe man spiser rett etter middag, ikke ellers. Man spiser jo ikke KAKE etter en middag, det ville jo vært helt SJUKT!

Jeg synes løsningen med dessert, så kake og kaffe en halvtime etterpå er helt sjuk, og har mye mer sansen for å servere kaffe og kake som dessert. Min mor er enig med deg, og synes jeg er helt på bærtur.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no