Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Buekorps

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-16, 10:42   #81
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det skal sikkert gjøres på en bestemt måte. Akkurat som et changement i et dressurprogram.

Ja, det skjønte til og med jeg da. Men hvordan? Jeg var ikke engang klar over at dette var en del av buekorps-konseptet, det var helt nytt for meg, og jeg forstår ikke hvordan det er meningen at de skal gjøre det. Det er derfor det ser urkomisk ut. Det blir sikkert mindre komisk hvis jeg skjønner hva de egentlig driver med, på lik linje med så mye annet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 10:42   #82
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men har det noe mer mening en turn, fotball eller dressurridning for den del?
En som kan lite eller ingenting om dressurridning vil vanskelig kunne forstå hva de driver med, utover å få hesten til å bevege seg på en bane.
JEg tipper de bedømmes etter kriterier, akkurat som turn og synkronsvømming. Uten at jeg kan en shit som noen av delene.

Og jeg synes ikke det var du som var ufin.

Ja, det gir mening. Fordi det kan jeg noe om. Det jeg er ute etter med denne tråden, er at jeg skal forstå buekorps. Når jeg har lært mer, vil også buekorpsene gi mening. Og jeg kan argumentere og informere om andre kommer med samme spørsmål senere. :enkel sjel:

Veldig mye av det andre kan jeg se meningen i. Beste i marsjering, beste trommer, og beste signalhorn. Men den fanebæringen tog eg ikkje altså. Godt å se at det ikke var bare meg. Mulig jeg forstår den fanebæringskonkurransen også etter å ha lært enda mer.

Og jeg ser jo at det er lærerikt, når ungene selv står for organisering, styring av økonomi og greier. Men det er klart de må ha noen voksne med seg?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 10:45   #83
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Akkurat det synes jeg virkelig ikke kan sammenliknes med at voksne folk sitter på forum og ler og gjør narr av aktiviteten. Det er helt utenkelig at folk her inne skal skrive en lang tråd om hvor latterlig sjakkspilling er og hva er poenget og ungen min, som spiller Othello, er mye flinkere til å flytte brikker rundt på et brett.

OK, dårlig sammenlikning. Men noen aktiviteter ER særere og rarere enn andre. Og å spørre hva poenget er, er da virkelig ikke fornærmende eller frekt?

Barna mine er lavere enn de fleste og den ene bruker briller. Det forteller vi dem og vi gir dem masse baggasje som de kan ha med seg den dagen noen velger å prikke på dem for akkurat det.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 10:46   #84
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Akkurat det synes jeg virkelig ikke kan sammenliknes med at voksne folk sitter på forum og ler og gjør narr av aktiviteten. Det er helt utenkelig at folk her inne skal skrive en lang tråd om hvor latterlig sjakkspilling er og hva er poenget og ungen min, som spiller Othello, er mye flinkere til å flytte brikker rundt på et brett.

Det bunner vel enkelt og greit i uvitenhet?

Klart det er mange som tenker at, om disse marsjerer hver uke, og det er på en måte det de gjør, så er skolekorpset vårt flinkere til å marsjere. Som trener i 4 uker før 17.mai. Våre hadde 5 øvelser med marsjering.

Uvitenhet! Det er jo antagelig ikke alt de gjør sant?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 10:48   #85
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Buekorps

...og som sagt; jeg synes vitterlig de så voksne ut.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 10:50   #86
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Da tenker jeg i så fall at det er en god egenskap å kunne si "Oj, jeg visste ikke at det ikke var voksne, beklager." framfor å fortsette å argumentere. Dere er alle smarte nok til at dere skjønner at mange av disse innleggene er veldig ugreie når dere nå vet at det er barn/ungdom dere snakker om.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 10:53   #87
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Da tenker jeg i så fall at det er en god egenskap å kunne si "Oj, jeg visste ikke at det ikke var voksne, beklager." framfor å fortsette å argumentere. Dere er alle smarte nok til at dere skjønner at mange av disse innleggene er veldig ugreie når dere nå vet at det er barn/ungdom dere snakker om.


Får jeg ikke en gang lov til å forsøke å fortelle på en ryddig måte hva jeg tenker om saken? Ok, da er vi uenige om hvor linja bør gå mht hva man kan skrive om folk under 18 på nett.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 10:53   #88
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Fanebæring handler om å bære en tung fane, mens man marsjerer. Man skal holde balanse, kunne håndtere fanen, har strake armer, uniformen skal være plettfri ++ Jeg husker ikke alle reglene.

Mye handler om å gå i gradene. Når man blir offiser så får man tilhørende ansvar.
Jeg mener å huske at vi hadde med noen voksne i styret, som hjalp til, men hovedansvar for ting lå hos offiserene.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 10:53   #89
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

...og som sagt; jeg synes vitterlig de så voksne ut.

Jeg også.

De buekorpsene jeg har sett synes jeg forresten ikke er komiske i det hele tatt, og har aldri ledd av dem, verken på forum eller i RL. Jeg synes de er flinke og sjarmerende, og har aldri skjønt hvorfor mange er sinte på dem (aldri bodd slik til at jeg har blitt plaget av dem tidlig om morgenen med andre ord, og har aldri hatt problemer med å høre på trommemarsjer i våken tilstand).

Men har også lurt på hvor de har vært og hva de har gjort resten av året, så dette var i grunnen en ganske interessant og opplysende tråd, selv om fanebæreraktiviteten rotet det litt til igjen for meg. Jeg har aldri sett fanebærere gjøre noe annet enn å marsjere på en ganske normal måte, foran den organisasjonen/korpset/skolen/troppen fanen representerer, gjerne med en søt liten duskeholder på hver side. Jeg ante ikke at det av og til ble forventet at de skulle gjøre noe annet, eller at det var noe man kunne konkurrere i. Man lærer stadig noe nytt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-05-16 kl 10:59.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 10:56   #90
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Jeg har ikke gjort narr av noen her, bare satt spørsmålstegn til hva de holdt på med i den første snutten som ble lagt ut. Uten en forklaring så gir det ingen mening.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 10:58   #91
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Men hva var greia med fanebæringa, da. Skulle det være synkront? Var det tre som konkurrerte mot hverandre, eller var det et (av flere) lag som viste seg frem? Hvilke kriterier dømmes det etter?

(Som ex-medlem i et ærværdig men dessverre (viste det seg) ikke udødelig Studentorchester husker jeg med humring Phanemilen som var løpekonkurranse med fane.)

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 10:59   #92
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Fanebæring handler om å bære en tung fane, mens man marsjerer. Man skal holde balanse, kunne håndtere fanen, har strake armer, uniformen skal være plettfri ++ Jeg husker ikke alle reglene.

Mye handler om å gå i gradene. Når man blir offiser så får man tilhørende ansvar.
Jeg mener å huske at vi hadde med noen voksne i styret, som hjalp til, men hovedansvar for ting lå hos offiserene.

Så med den rolige musikken skal det øke vansklighetsgraden da antagelig?
For de marsjerer jo ikke sånn som de gjør i gatene på de konkurransene jeg så på i hvertfall.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 10:59   #93
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Buekorps

For meg så alle på fanebæringsvideoen voksne ut, og det gjør de fortsatt. Jeg ante ikke at det bare er barn som holder på med buekorps (jeg har aldri vært i Bergen eller sett buekorps live, bare hørt om det), så det farget selvsagt hvordan jeg oppfattet videoen. Hvis du sier at personene ikke er voksne så beklager jeg at jeg lo av akkurat den.

Ellers er jeg ikke med på at denne tråden latterliggjør konseptet buekorps. Vi ønsker jo å lære mer? Når de første svarene som kom slett ikke førte til at vi skjønte mer av konseptet måtte vi jo spørre og grave videre. Mulig det kan oppfattes som spydig, men sånn var det slett ikke ment.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 11:09   #94
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Får jeg ikke en gang lov til å forsøke å fortelle på en ryddig måte hva jeg tenker om saken? Ok, da er vi uenige om hvor linja bør gå mht hva man kan skrive om folk under 18 på nett.

Selvfølgelig, men jeg synes ikke alle innlegg i denne tråden kvalifiserer til å ryddig fortelle hva en tenker om saken.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 11:09   #95
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Men hva var greia med fanebæringa, da. Skulle det være synkront? Var det tre som konkurrerte mot hverandre, eller var det et (av flere) lag som viste seg frem? Hvilke kriterier dømmes det etter?

(Som ex-medlem i et ærværdig men dessverre (viste det seg) ikke udødelig Studentorchester husker jeg med humring Phanemilen som var løpekonkurranse med fane.)

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Så med den rolige musikken skal det øke vansklighetsgraden da antagelig?
For de marsjerer jo ikke sånn som de gjør i gatene på de konkurransene jeg så på i hvertfall.

3 som konkurrerer mot hverandre ja. Derfor ikke synkront. Og ulike korps har ulike fokus. Selv om de i prinsippet skal gjøre det samme. Så blir det ulike preg.
Og ja, rolig musikk, krever rolige bevegelser og økt vanskelighetsgrad.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 11:11   #96
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Men når de går i tog på 17. Mai feks, da marsjerer de bare? Med trommene?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 11:13   #97
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

3 som konkurrerer mot hverandre ja. Derfor ikke synkront. Og ulike korps har ulike fokus. Selv om de i prinsippet skal gjøre det samme. Så blir det ulike preg.
Og ja, rolig musikk, krever rolige bevegelser og økt vanskelighetsgrad.

Se det var jo interessant info! Og setter ikke minst videoen i et helt annet lys. Takk:-)

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 11:14   #98
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Se det var jo interessant info! Og setter ikke minst videoen i et helt annet lys. Takk:-)

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 11:53   #99
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buekorps

Takk for infoen, Mex. Jeg har bare sett buekorps i forbifarten noen ganger, og som sagt hørt dem i bakgården.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Ellers er jeg ikke med på at denne tråden latterliggjør konseptet buekorps. Vi ønsker jo å lære mer? Når de første svarene som kom slett ikke førte til at vi skjønte mer av konseptet måtte vi jo spørre og grave videre. Mulig det kan oppfattes som spydig, men sånn var det slett ikke ment.

Fullstendig enig med Stompa.

Nå har vi alle lært (mer) om buekorps, og det må da være lov å si at den fanebæringen så pussig ut. Akkurat som at ungen min ikke skjønner vitsen med å marsjere og spille samtidig - som skolekorps gjør (og military tattoo-programmer som jeg ser på tv).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-16, 12:13   #100
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buekorps

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

3 som konkurrerer mot hverandre ja. Derfor ikke synkront. Og ulike korps har ulike fokus. Selv om de i prinsippet skal gjøre det samme. Så blir det ulike preg.
Og ja, rolig musikk, krever rolige bevegelser og økt vanskelighetsgrad.

Se der ja! Da fikk det jo plutselig litt mer mening.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no