Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken seng til ei på 8?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-16, 19:17   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Hvilken seng til ei på 8?

Vi flytter 1. februar og da får jenta større rom. (Vi bor i tilsvarende leilighet nå og når vi flytter så bytter vi rett og slett rom slik at hun får det største). I den forbindelse tenker jeg at hun skal få seg en ny seng. Hun har pr i dag en halvhøy seng (Stompa?) som det er plass under, mye pga at hun har hatt lite rom. Denne knirker så fælt når hun går i stigen og beveger seg opp i senga så den vil vi nå bytte ut. Kjøpte den brukt for et par år siden så den er nok noen år nå.

Men, nå aner jeg ikke hvilken seng vi skal gå for. Hva ville du ha kjøpt? Hun ønsker seg selv en slik helt høy en, men pult under, men jeg ser ikke helt nødvendigheten da det vil være god plass til egen pult i rommet. Jeg tenker heller at vi må tenke plass til overnattingsgjester, for det blir det vel litt av med årene, denne nye sengen skal vi jo ha i noen år nå.

Legg gjerne ved bilder eller link om du har noen gode tips til fine senger/forslag å komme med.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no