Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilket juleservise ønsker jeg meg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-21, 19:07   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Hvilket juleservise ønsker jeg meg?

Jeg bruker hvit eller rød duk. Per Spook glass fra Magnor, og Kristin bestikk fra HardangerBestikk.
Forslag mottas, billig som dyrt. Europris, -Nille, Kitchen, christiania glassmagasin.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-21, 19:41   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke juleservise ønsker jeg meg?

Noe som går i oppvaskmaskina.
Gullkantet på mitt forsvinner sakte.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-21, 21:42   #3
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Hvilke juleservise ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Noe som går i oppvaskmaskina.
Gullkantet på mitt forsvinner sakte.

Ånei! Jeg trodde dagens oppvaskmaskinmiddel var skånsomt nok?

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-21, 21:57   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke juleservise ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Ånei! Jeg trodde dagens oppvaskmaskinmiddel var skånsomt nok?

Det er mest på glassene.
Og jeg kan ikke svare for hvor ny evt maskina mi var. Den jeg hadde vasket det bort, men mamma har samme erfaring. Men hun har nå manuell oppvasker til sitt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-21, 10:51   #5
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke juleservise ønsker jeg meg?

Jeg er dødsens forelsket i Pillivuyt Vinter etter en annen juleservise-tråd her inne. Jeg erfarer ellers at produkter fra Pillivuyt tåler "alt", så jeg tipper det er nokså solid.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-21, 12:24   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke juleservise ønsker jeg meg?

Overdådig
https://www.glassoginterior.no/julen...-boch-jul.html

Nedtonet
https://www.cg.no/serviser/servise/r...oments-servise

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-21, 13:37   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke juleservise ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg er dødsens forelsket i Pillivuyt Vinter etter en annen juleservise-tråd her inne. Jeg erfarer ellers at produkter fra Pillivuyt tåler "alt", så jeg tipper det er nokså solid.

Ja i juleservisetråden min tror jeg så godt som alle juleserviser er representert etterhvert. Ikke så rart, den har pågått i fire år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-21, 13:58   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket juleservise ønsker jeg meg?

Jeg har ikke blitt enig med meg selv om jeg skal prioritere å samle på ordentlig juleservise eller ikke, det vil si jeg tror mannen og jeg tenker litt ulikt om akkurat det. Har heller ikke funnet noe som skriker på meg når jeg ser det. Har derfor landet på en litt tøysete løsning, har kjøpt fire tallerkner fra Nille sitt juleservise, som jeg bruker når vi bare er oss fire. Bruker serveringsdeler fra mitt vanlige servise som er ensfarget hvitt. Jeg har lurt på om jeg skal kjøpe fire tallerkner til, sånn at vi også kan bruke det med gjester, men siden jeg ikke ELSKER det, så vet jeg ikke om jeg gidder. Kan hende jeg uansett heller ville brukt det ensfargede når vi pynter skikkelig.

Ikke særlig til hjelp, går jeg ut fra.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-21, 14:43   #9
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket juleservise ønsker jeg meg?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no