Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-24, 20:31   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Spør for min studentsønn. Eller, rettere sagt meg selv, men det er på grunn av ham. Han påstår at studielånet ikke rekker til frukt og grønnsaker. Og det er jo sikkert sant. Jeg foreslo å lete etter et internasjonalt matsenter, det må vel finnes noe sånt? Googlet meg fram til at det er noe på Åsane, blant annet, men han bor i (på?) Møllendal. Han har busskort og studerer i sentrum.

Noen?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 21:30   #2
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Global food ligger på Vestre strømkaien 1. På andre sidan av veien mot bystasjonen.
Lien Asiatisk matvare ligger i Marken 35.
Bergen exotic food ligger i Nygaten 3.

Det ligger mange rundt om i Bergen. Dette var dei eg kom på i farten.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 21:31   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Vet ikke i sentrum, men vet hvilken du mener i Åsane. Dersom en student som bor på Møllendahl tar buss til Åsane for å handle billig frukt og grønt, ja da blir jeg utrolig imponert!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 21:36   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Vet ikke i sentrum, men vet hvilken du mener i Åsane. Dersom en student som bor på Møllendahl tar buss til Åsane for å handle billig frukt og grønt, ja da blir jeg utrolig imponert!

Haha! Jeg også. Det skjer ikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 21:36   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Global food ligger på Vestre strømkaien 1. På andre sidan av veien mot bystasjonen.
Lien Asiatisk matvare ligger i Marken 35.
Bergen exotic food ligger i Nygaten 3.

Det ligger mange rundt om i Bergen. Dette var dei eg kom på i farten.

Takk!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 22:25   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Ville satset på Globalfood og Mango i Lars Hillesgate.
Han må slutte å handle på Møllendal Fetevare.

Og så er det noe på Oasen også, dit går jo Bybanen fra Møllendal.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 22:38   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Jeg spiste tidenes dyreste brownie på Møllendal Fetevare.

Han er ikke så avansert i matveien. Han handler nok ikke der.

Jeg skulle bare ønske han spiste litt frukt og grønt av og til…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 23:47   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Men altså, det er jo Æ-rabatt på frukt og grønt, og Kiwi Pluss er vel også noe rabatt på det.
Han har både Kiwi og Rema i nærheten.


Tror ikke jeg kjøpte en eneste frukt i studietiden, for øvrig. Jeg er ikke noe fan, og kjøper det ikke til meg selv.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-24, 00:06   #9
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

For å vere heilt ærleg, så utifrå det du har delt om dette barnet tidlegare, trur eg det beste er at du gir slipp og lar han finne utav kosthold og slikt sjølv. Det hender at folk blir voksne av seg sjølv, og, veit du ...

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-24, 07:00   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Enig med nokon her, kjenner jeg.

Jeg aner virkelig ikke hva mine studentbarn spiser, så sant de ikke snapper maten sin. Vi lærte dem så godt vi kunne om et sunt og variert kosthold gjennom oppveksten, og nå tenker jeg at de får finne sin egen vei.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-24, 08:03   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

For å vere heilt ærleg, så utifrå det du har delt om dette barnet tidlegare, trur eg det beste er at du gir slipp og lar han finne utav kosthold og slikt sjølv. Det hender at folk blir voksne av seg sjølv, og, veit du ...

Joda, tenkte bare å tipse ham, jeg. Og jeg sendte ham forslagene deres, og fikk noen merkelige emojier som jeg ikke klarer å tolke til svar.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-24, 15:39   #12
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.816
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Er det ikke vitaminer i øl???

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-02-24, 16:00   #13
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Det er paprika på grandisen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-24, 16:03   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Som hun jeg studerte med sa: Det er potet i potetgull.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-24, 16:38   #15
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Boller har (hadde i all fall) tilsatt vitaminer, det sto på plastposen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-24, 17:37   #16
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Tja, ung fyr, nettopp flyttet hjemmefra, ny student? Vil tro det handler mer om prioritering av andre ting enn grønnsaker. Det sagt, det er super grønnsaksbutikk rett overfor bystasjonen (på siden over veien). Jeg mener å huske at vi målte det meste i prisen av en halvliter i den alderen der. Han klarer seg nok!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-24, 18:30   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Butikk med billig frukt og grønt i Bergen

Haha, tror jeg døøør.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no