Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hva slags sofagruppe ville du hatt?
Som på plantegning (3 + 1 + 1) 0 0%
Som på bilde (Hjørnesofa) 12 85,71%
To sofaer mot hverandre (3 + 3) 0 0%
To sofaer mot hverandre, ene mindre (3 + 2) 0 0%
To sofaer mot hverandre og en lenestol (3 + 2 + 1) 0 0%
Annet 2 14,29%
Deltakere: 14. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-22, 14:07   #21
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg får litt fnatt av sofarygger som klistres helt inntil vindusflater slik det ser ut som sofaen på bildet gjør, og ville prøvd å unngå det, eventuelt hatt luft mellom sofaen og vindusflaten. Er ellers enig med røkla i at hjørnesofa/god sitteplass til alle som sover på hytta er gull.

Hehe.. det får jeg også fnatt av. Så det må definitivt være en halvmeter eller noe mellom sofa og vindu.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 15:48   #22
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Jeg ville uansett ventet å kjøpe sofa til hytta er komt opp. Vi kjøpte ALT for stor sofa basert kun på mål og hva vi trodde ville bli bra på en plantegning, men i virkeligheten så er sofaen for stor og ruvende. Digg å sitte og ligge i da, det må sies.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 16:07   #23
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Jeg ville uansett ventet å kjøpe sofa til hytta er komt opp. Vi kjøpte ALT for stor sofa basert kun på mål og hva vi trodde ville bli bra på en plantegning, men i virkeligheten så er sofaen for stor og ruvende. Digg å sitte og ligge i da, det må sies.

Det var egentlig det som var tanken, men med så lang leveringstid (opp til 12 uker flere steder vi har vært innom), og en forventet prisøkning, så tror jeg vi bare må gamble. (Og vurdere ut i fra bilder og mål..)

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 17:03   #24
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Skal vi se. Nå har jeg prøvd å tegne inn en hjørnesofa som vi liker, og har målene på.
Jeg tror kanskje, at hvis vi går for en med sjeselong så vil det bli GeekyGirrrl sier, veldig ruvende?


Kanskje det er da bedre å droppe sjeselongen og heller ha en lenestol man kan flytte på?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 17:07   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Sjeselong og stol, sier jeg, til siste innlegget ditt. Hvis det er hytte for ti personer, så må det være plass til alle samtidig i stua.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 17:17   #26
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Jeg tenker også kanskje en eller to stoler i venstredelen av stuen.
Hvis vi tar med sjeselong blir det kanskje vanskelig å få til?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 17:48   #27
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.243
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Jeg anbefaler hjørne, løs puff, og løs stol. Hvis dere i tillegg har komfortable stoler i spisestuen man kan bruke når man er mange får alle et godt sted å slappe av på kvelden.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 18:44   #28
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.398
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Hjørnesofa med lenestol og noen ekstra lenestoler ser bra ut.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-02-22, 05:55   #29
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hjørnesofa med lenestol og noen ekstra lenestoler ser bra ut.

Enig. På hytta vår har vi også en stabel med hekla puffer (som er gode å sitte på) til anledninger der vi er ekstra mange små og store i stua samtidig. Puffene er forbeholdt de minste rumpene, da.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-22, 21:48   #30
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.398
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ville du ha innredet denne hyttestuen?

Vi har noen puffer rundt sofaen på hytten og de kan brettes ut til ekstra madrasser. Veldig praktisk

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no