Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-22, 08:50   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Planen for sommeren er som følger. Familien (2 voksne og 2 tenåringer) flyr til Roma og har noen dager storbyferie. Så setter vi oss på et tog sørover og leier et hus. Der har vi tenkt til å være i omtrentlig en uke. Viktig kriterium for huset er:
- svømmebasseng
- tre soverom
- gangavstand til by/tettsted med flere restauranter med ålreit sjømat (vi voksne ønsker å kunne drikke vin til middagen og gå hjem)

Vi er IKKE nøye på:
- at huset skal være veldig fancy
- avstand til strandområder (ungene mine bader uansett helst i basseng)

Svømmebasseng og antall soverom er greit. Det er det mulig å krysse av for i filtreringsfunksjonen. Men vi synes det er langt vanskeligere å finne ut om det faktisk er attraktive spisesteder - i flertall - i nærheten. Hvordan går man frem for å forsikre oss om dette?

Noen som har konkrete byer/tettsteder å anbefale?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 08:56   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Jeg hørte en podcast fra Vinmonopolet, episode 195, om Campania (Napoli er største by i regionen) og viner og mat derfra og det er definitivt et sted som er kommet inn på lista mi!

Vi har god erfaring med å bruke VRBO for å finne bra hus å leie.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 09:41   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.877
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Jeg aner dessverre ikke. Men vi skal gjøre omtrent det samme, og jeg lurer på hvor mye dere regner med å bruke på fly og overnatting. Vi er også fire, og jeg ser det er vanskelig å komme under 40-50 tusen. Håper å være borte i ca to uker. Fancy bolig er ikke viktig her heller, ei heller basseng. Men beliggenhet er viktig.


Sist redigert av Hyacinth : 23-03-22 kl 09:55.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 09:55   #4
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Henger her for misunnelse og inspo

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 09:59   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg aner dessverre ikke. Men vi skal gjøre omtrent det samme, og jeg lurer på hvor mye dere regner med å bruke på fly og overnatting. Vi er også fire, og jeg ser det er vanskelig å komme under 40-50 tusen. Håper å være borte i ca to uker. Fancy bolig er ikke viktig her heller, ei heller basseng. Men beliggenhet er viktig.

Jeg har ingen illusjoner om at vi kommer under 50' for årets ferie. Fordelen vår er at reisekontoen er ganske full etter at vi har spart i 2 år uten å bruke noe særlig (vi har fast trekk fra lønnskonto til reisekonto hver måned). Og vi tror ikke at ungene kommer til å være med på ferie i så veldig mange år til.

Bolig i en uke koster mye, men jeg insiterer på å ta tog hjem. Nattog og noe overnatting på veien kommer nok til å koste en del.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 10:01   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg hørte en podcast fra Vinmonopolet, episode 195, om Campania (Napoli er største by i regionen) og viner og mat derfra og det er definitivt et sted som er kommet inn på lista mi!

Vi har god erfaring med å bruke VRBO for å finne bra hus å leie.

Takk. Området rundt Napoli virker interessant. Og så kan mor dra inn til byen og drømme at hun tar del i "Mi brilliante venninne". Jeg har sydd meg 60-tallskjoler for bruk den dagen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 10:08   #7
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Med fare for å havne i en diskusjon vi har hatt før (), vi har bestilt ferieleiligheter for fire (uten basseng, vel å merke) på Sicilia, og skal betale rett over 20 000 for 17 netter. Via Booking. Fine, store leiligheter med gode omtaler. (Fly kommer i tillegg, men der har vi så rare planer at det ikke er sammenlignbart med noe.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 10:22   #8
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Med fare for å havne i en diskusjon vi har hatt før (), vi har bestilt ferieleiligheter for fire (uten basseng, vel å merke) på Sicilia, og skal betale rett over 20 000 for 17 netter. Via Booking. Fine, store leiligheter med gode omtaler. (Fly kommer i tillegg, men der har vi så rare planer at det ikke er sammenlignbart med noe.)

Det høres interessant ut! Er det mulig å få link her eller i prikk/ PM? Ikke for i år, men kanskje neste år.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 10:23   #9
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Jeg ville vurdert Sorrento. Ser ut til å være en nydelig plass, og det er stort utvalg i spisesteder. Vil trolig ikke være i den rimeligste enden av prisskalaen, da.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 10:47   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.877
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Med fare for å havne i en diskusjon vi har hatt før (), vi har bestilt ferieleiligheter for fire (uten basseng, vel å merke) på Sicilia, og skal betale rett over 20 000 for 17 netter. Via Booking. Fine, store leiligheter med gode omtaler. (Fly kommer i tillegg, men der har vi så rare planer at det ikke er sammenlignbart med noe.)

Den prisen kan vi nok matche. Men flybillettene våre er utopi å få under 20.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 11:02   #11
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Finne aktuelle leiligheter og så bruke Google Maps til å Google restaruranter for å se hva som ligger i nærheten? Det er mye sånn jeg gjør det når jeg finner steder å bo på reiser.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 12:29   #12
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Jeg har ikke noen gode tips til hus med svømmebasseng, men vi har hatt knallfine ferier i Terracina, en time sør for Roma, ut mot kysten. Der er det gode restauranter, strand og komboen pittoresk gamleby og nyere bebyggelse i gangavstand til hverandre. Det er litt knuslete med shoppingmuligheter og Starbucks, om det er viktig, men ikke langt å kjøre til fornøyelsesparker og Roma, om dere leier bil.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 12:31   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

... ikke langt å kjøre til fornøyelsesparker

Fortell gjerne mer!!!!!!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 12:34   #14
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Nå fikk jeg akutt hukommelsessvikt, men vi har iallfall vært på både en "vanlig" fornøyelsespark og en med litt mer sjødyr og den typen ting med base i Terracina. Jeg kan komme tilbake til deg når jeg ikke sitter i baksetet på en Londonsk drosje og er trøtt.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-22, 13:12   #15
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Her har vi iallfall vært og hatt det hyggelig: https://www.zoomarine.it/

Cinecitta er en annen mulighet, den ligger nærmere Roma

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-22, 21:32   #16
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg ville vurdert Sorrento. Ser ut til å være en nydelig plass, og det er stort utvalg i spisesteder. Vil trolig ikke være i den rimeligste enden av prisskalaen, da.

Der var vi for noen år siden Koselig by. Vi hadde leilighet med tilgang til svømmebasseng og gåavstand til sentrum.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-22, 19:11   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Da har mannen min gjort en kjempejobb, og vi har bestilt feriehus i landsbyen Contursi Terme. Det ligger en times kjøring fra Napoli.

Nå gleder jeg meg skikkelig til juli.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-22, 19:18   #18
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da har mannen min gjort en kjempejobb, og vi har bestilt feriehus i landsbyen Contursi Terme. Det ligger en times kjøring fra Napoli.

Nå gleder jeg meg skikkelig til juli.

Så gøy! Håper på reisebrev her i om noen måneder da. Er det mulig å få link til hus på prikk forresten?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-22, 22:28   #19
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Vi holder på med det samme nå, og jeg får mindre og mindre lyst til å dra Vi er så sent ute, men er superåpne på hvor (Italia, Frankrike, whatever), men mulig jeg er superpicky, men jeg finner ikke noe som er sånn "jaaaa, la oss dra!"... Sorry, jeg tror egentlig denne burde vært i rante-tråden

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-22, 05:33   #20
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leie hus i Sør-Italia - hvordan leter vi?

Vi skal til Camogli på den italienske rivieraen, litt sør for Genova. Liten perle av en by virker det som; strand, båthavn, god sjømat og flotte turmuligheter. Man kan gå over fjellet til bl.a Portofino, og det går båt til andre små steder langs kysten. Også gode togforbindelser. Det er jo enklere å finne steder å bo for to voksne enn hvis det er barn med, vi bryr oss ikke om basseng, flott leilighet eller mye utstyr, er uansett mest ute. Det sagt, så har faktisk leiligheten franske vinduer ut mot havet.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no