Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-07, 10:02   #1
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...

...for jeg GLEDER meg sånn til bokpakker under treet!!

Og hva har de å glede seg til på julaften, lissom...

(Diamanter, gull og glitter, sier du? Pføy! Ingenting mot en splitter ny bok man har ønsket seg, eller ikke viste at man ønsket seg!)

GOD JUL til alle lit chicks!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 10:09   #2
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Og hva har de å glede seg til på julaften, lissom...

(Diamanter, gull og glitter, sier du?!

Nei, jeg sier linser og blitzer.

Men jeg er glad i bøker også jeg altså. Veldig glad i bøker.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 10:16   #3
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Jeg hadde blitt kjempeglad for bøker, men jeg får jo aldri noen. Jeg kunne jo kanskje kjøpt en bok til meg selv i julegave og lagt under treet...

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 10:17   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Jeg har ønsket meg bøker, men etter det jeg har sett av pakkene til nå, så kommer det ikke til å ligge noen under treet til meg . Kan jo leve i håpet på et gavekort .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 10:19   #5
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Jeg skjønner hva du mener, Zöe!

Det virker som om folk helt har glemt at jeg er glad i bøker, så jeg ble rørt og kjempeglad da jeg faktisk fikk en bok i bursdagsgave i år.
Min gamle skolevenninne er den eneste på mange år som har husket på at jeg pleide å være en skikkelig lesehest.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 10:20   #6
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Jeg liker også bøker, men synes ikke synd på de som ikke gjør det.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 10:21   #7
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Jeg syns det er nesten uforståelig når folk sier "jeg liker ikke å lese bøker". Jeg skjønner jo at ikke alle er bokormer, men hallo! NOEN bøker må de jo like?

Svogeren min er en slik antibok-mann, men han elsker Harry Potter filmene. Han har sannsynligvis dysleksi som ikke har blitt plukket opp, og jeg mistenker at det er derfor han ikke "liker bøker", fordi han har problemer med å lese. (Rettskrivningen hans er ikke bare forferdelig, men så og si ikkeeksisterende. Jeg har problemer med å tyde tekstmeldinger fra ham.) Jeg har vurdert å kjøpe HP lydbok til ham til jul, eller evt. en lettlest versjon, men er litt redd for at han blir fornærmet. Så da ble det kokebøker i stedet. (Han er kokkelærling, og har sin store helt i storebroren sin, altså min mann.)

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 10:27   #8
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg liker også bøker, men synes ikke synd på de som ikke gjør det.

Nei, det gjør ikke jeg heller.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 10:48   #9
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee

Svogeren min er en slik antibok-mann, men han elsker Harry Potter filmene. Han har sannsynligvis dysleksi som ikke har blitt plukket opp, og jeg mistenker at det er derfor han ikke "liker bøker", fordi han har problemer med å lese. (Rettskrivningen hans er ikke bare forferdelig, men så og si ikkeeksisterende. Jeg har problemer med å tyde tekstmeldinger fra ham.) Jeg har vurdert å kjøpe HP lydbok til ham til jul, eller evt. en lettlest versjon, men er litt redd for at han blir fornærmet

Min bibliofile venninne har en mann med dysleksi, og hun har det siste året introdusert ham for lydbøker.
Han er helt hektet nå, inderlig fascinert over denne helt nye verdenen som har åpnet seg for ham, og har sagt han er henne evig takknemlig for at hun viste ham at man kunne nyte bøker uten å måtte lese dem selv.
De har til og med begynt med høytlesning: Før de sovner om kvelden, leser hun et kapittel eller fem av en bok de begge har interesse av.
Jeg ble så glad og rørt da hun fortalte meg dette.
Så fantastisk det må være for ham!

...Men det er klart: Det blir noe helt annet med en svoger.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09

Sist redigert av Enhjørning : 22-12-07 kl 10:49. Årsak: Quotet feil innlegg...
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 09:27   #10
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...



La frem gavene vi skal ha med oss til Svigerfar i morgen, i går og der lå det jammen en pakke fra min far som garantert inneholder bøker. Tre stykker kjentes det ut som.

Da er jula reddet .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 22:51   #11
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Jeg er nesten helt sikker på at min beste venninne har kjøpt en bok til meg i år!

Kjenner jeg henne rett, og ut fra størrelsen, kan det være enten The Heroin Diaries (biografi, Nikki Sixx) eller Hekta (biografi, Ronni le Tekrø)...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 23:05   #12
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Jeg liker også bøker, men får ingen.

Jeg får to gaver, penger, dett er dett. Da kan jeg jo alltids kjøpe meg en bok.

Jo, forresten, jeg får en gave til, en konfekteske av mamma.
(...hadde ikke råd til mer... det koster å drikke, samt røyke 30 om dagen skjønner jeg. )

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 23:10   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Kjenner jeg henne rett, og ut fra størrelsen, kan det være enten The Heroin Diaries (biografi, Nikki Sixx) eller Hekta (biografi, Ronni le Tekrø)...

Jeg regner med at du har lest The Dirt og Straight Whisky (litt dodgy navn på forfatteren gitt)? Hvis ikke anbefaler jeg dem på det sterkeste! Sammen med Fargo Rock City og 101 - et år på turne med Gluecifer. Sånn hvis du skulle trenge bokønsker itl en annen gang.

Jeg ønsker meg Revolver til jul jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 23:21   #14
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg liker også bøker, men synes ikke synd på de som ikke gjør det.

Nei, det gjør ikke jeg heller. Jeg kan rett og slett ikke fatte at man synes synd på personer som ikke liker å lese. Jeg leser mye selv (ca en bok i uka), men jeg skjønner godt at alle ikke gjør det. Når det er sagt har jeg sørget for å omvende mannen min som ikke leser til å bli en. Jeg plukket bare ut ting han liker å lese, og vips da leser han.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

...Men det er klart: Det blir noe helt annet med en svoger.

Mener du at Mrs.Lee ikke kan bedrive høytlesning på senga til svogeren? :tullerdumednisselue: ( )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 23:52   #15
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg regner med at du har lest The Dirt og Straight Whisky (litt dodgy navn på forfatteren gitt)? Hvis ikke anbefaler jeg dem på det sterkeste! Sammen med Fargo Rock City og 101 - et år på turne med Gluecifer. Sånn hvis du skulle trenge bokønsker itl en annen gang.

Jeg ønsker meg Revolver til jul jeg.

Åh, der sier du noe - det kan jo faktisk være The Dirt ja! Hun har lest den i fillebiter selv, og anbefalt den varmt til meg - som ennå ikke har somlet meg til å lese den.
Fy og skam for en Crüe-fan som meg.

Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av him, her.


Mener du at Mrs.Lee ikke kan bedrive høytlesning på senga til svogeren? :tullerdumednisselue: ( )

Det skulle gjort seg...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 23:55   #16
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Bokpakker er gøy å få, men her liker vi bøker alle sammen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 07:31   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Åh, der sier du noe - det kan jo faktisk være The Dirt ja! Hun har lest den i fillebiter selv, og anbefalt den varmt til meg - som ennå ikke har somlet meg til å lese den.
Fy og skam for en Crüe-fan som meg.

Takk for tips!

Hvis det er den kan du glede deg! Den er bare helt fantastisk morsom. Jeg knegget godt av hvor forskjellig de husket de ulike situasjonene. Når jeg kjøpte den leste jeg hele veien hjem. Mens jeg gikk!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 10:34   #18
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

At jeg skulle synes synd på de som ikke er glad i bøker fordi de de ville få gull&diamanter istedet for bøker under treet, var sef sagt med et aldri så lite glimt i øyet.

Men jeg synes absolutt at folk som aldri åpner en bok går glipp av noe, ja.

På samme måten som musikk-/film/-kunstelskende mener at andre som ikke er opptatt av det, går glipp av noe.

Jeg gleder meg til en rolig romjul med masse tid til lesing!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 10:39   #19
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Jeg har ønsket meg en stabel bøker og håper i alle fall på en. Men for å være på den sikre siden, så har jeg kjøpt Håkon Moslet sin Turboneger-biografi til mannen. Så kan jeg i alle fall lese den om ikke jeg får noen.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-07, 10:44   #20
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker...

Jeg liker veldig godt bøker, men synes ikke synd på de som ikke liker det for det.
Men bøker er noe jeg fint unner meg selv, og kjøper meg mange av i løpet av året, så jeg bytter dem mer enn gjerne ut under treet med luksusartikler, gull og glitter som jeg ikke kjøper selv!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no