Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Veldig mange underforum her nå.

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 12:24   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig mange underforum her nå.

Nå har jeg mistet kontrollen for lengst. Syns det begynner å bli veldig mange underforum.
Nå mangler vi liksom bare et for østeuropeisk damehåndball i nyere tid, så er det vel komplett?

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 06:24   #2
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Du blir visst aldri fornøyd, du.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 09:28   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Du blir visst aldri fornøyd, du.

Joda, jeg er kanskje bare litt blondert. Hjernen mitt klarer ikke holde oversikt over så store mengder og jeg blir forvirret når jeg skal poste.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 09:30   #4
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke enig med deg Myrsnipa.

Hvilke underforumer er det du mener er for mye?

Krise og sorg??? som er det nyeste underforumet?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 09:32   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ikke blitt satt opp engang når hun laget denne tråden Jessica.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 09:36   #6
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det var ikke blitt satt opp engang når hun laget denne tråden Jessica.

Hehe.......huffda enda et underforum da

Jeg syns ikke det er for mange underforum. På NM var det for mange vil jeg si, men her syns jeg det er de underforum det bør være for at det skal være ryddig.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 09:38   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg er ikke enig med deg Myrsnipa.

Hvilke underforumer er det du mener er for mye?

Krise og sorg??? som er det nyeste underforumet?

Forum jeg ikke skjønner hensikten med (ut ifra navnet) f.eks
- spikerhjørnet
- Kasias krimskrams
- Gremli Skremlis Copacabana
- Divines spør og lær (jeg aner ikke hva Divine kan, som jeg kan spørre henne om)

Forum jeg syns er for spesialisert
- økologisk og diettmat
- Stikkas utstyrshjørne

Forum som kunne vært sammen
- AnneMs motehjørne
- Solveigmors jåleforum


MERK! Dette er MIN mening, og den KAN endres når jeg blir mere vandt her inne.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 09:42   #8
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Forum jeg ikke skjønner hensikten med (ut ifra navnet) f.eks
- spikerhjørnet
- Kasias krimskrams
- Gremli Skremlis Copacabana
- Divines spør og lær (jeg aner ikke hva Divine kan, som jeg kan spørre henne om)

Forum jeg syns er for spesialisert
- økologisk og diettmat
- Stikkas utstyrshjørne

Forum som kunne vært sammen
- AnneMs motehjørne
- Solveigmors jåleforum


MERK! Dette er MIN mening, og den KAN endres når jeg blir mere vandt her inne.

Når jeg ser det slik du viser det så skjønner jeg poenget ditt ja...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 10:13   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Forum jeg ikke skjønner hensikten med (ut ifra navnet) f.eks
- spikerhjørnet
- Kasias krimskrams
- Gremli Skremlis Copacabana
- Divines spør og lær (jeg aner ikke hva Divine kan, som jeg kan spørre henne om)

På flere av disse står det forklaring under navnet. Hvis du klikker på Generell diskusjon så du får opp underforumene, ser du f.eks. at Spikerhjørnet er "Speaker's Corner", ment for å poste "debattinnlegg og meninger". Tilsvarende ser du på Fritid og hobby at Gremlis Copacabana er et underforum for sport og reiser. Krimskramsforumet og Spør-og-lær-forumet er henholdsvis til å poste krimskrams og til å spørre om ting man lurer på. (At det heter f.eks. "Divines" forum er bare fordi det var hun som ønsket seg dette forumet.) Men dersom det er uklart, så går det jo an å legge til en forklaring på disse også.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Forum jeg syns er for spesialisert
- økologisk og diettmat
- Stikkas utstyrshjørne

Forum som kunne vært sammen
- AnneMs motehjørne
- Solveigmors jåleforum

Det er jo greit at man mener forskjellige ting om dette. Oppdeling i mote for seg og andre "skjønnhetsting" for seg er jo en logisk oppdeling, men dersom det blir lite trafikk, kan det jo tenkes man vil vurdere å slå dem sammen. "Utstyr" synes jeg er et vidt nok begrep til at det er greit å ha et eget underforum (eller er det andre eksisterende steder du synes det ville være naturlig å diskutere utstyr?). Om "Økologisk og diettmat" fortjener et eget underforum vil også komme an på trafikken. Men det er greit å skille slike diskusjoner ut fra det generelle oppskriftsforumet, synes jeg.

Jeg er en systematiker som liker godt systemer og klassifisering, så jeg synes det er ok med klart definerte underfora. Jeg ser poenget med at noen av dem er vanskelige å forstå, og der kan vi sikkert lage bedre beskrivelser. Men bortsett fra det - er det et problem at det er mange underfora? Når jeg skal lese, bruker jeg stort sett "Uleste innlegg"-knappen, og da kommer jo alle innleggene opp uavhengig av forum. Men det passer kanskje ikke alle å gjøre det slik.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 10:17   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nå har jeg mistet kontrollen for lengst. Syns det begynner å bli veldig mange underforum.
Nå mangler vi liksom bare et for østeuropeisk damehåndball i nyere tid, så er det vel komplett?

Ja, det må vi ha!

Dere kan bare slette disse jåle og mote-forumene.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 11:40   #11
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Jeg ser Snipas "problem", men det plager ikke meg.
Du er nok blånnere enn meg, Snipa

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 12:27   #12
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snipa har nok problemer med kategorisering. Jeg har ikke det, og ser derfor ikke problemet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 12:30   #13
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns alt bare er perfekt

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 13:17   #14
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Myggen jeg. :meeloper:

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 15:10   #15
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Snipa har nok problemer med kategorisering. Jeg har ikke det, og ser derfor ikke problemet.



Jeg tror heller bare ting går litt fort for meg, og at jeg må bli mere kjent.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 15:13   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man skal ikke se bort i fra at et underforum for østeuropeisk damehåndball i nyere tid kunne vært svært så interessant.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 15:23   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Man skal ikke se bort i fra at et underforum for østeuropeisk damehåndball i nyere tid kunne vært svært så interessant.

Enig!!

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 18:01   #18
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Man skal ikke se bort i fra at et underforum for østeuropeisk damehåndball i nyere tid kunne vært svært så interessant.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 18:42   #19
Solregn
Aktiv
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 291
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Jeg ser også problemet Myrsnipa. Jeg sliter også med at det står nick i alle mulige forumnavn!!! Jeg er ikke blånn, ikke på utsida i hvertfall

Men, men...

Sånn er det vel bare!

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no