Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Båndtvang og ulven i Oslo

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-12, 18:15   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

United, denne ulven er jo i et boligstrøk. man må ikke gå langt ut i marka for å finne den.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:17   #22
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

United, denne ulven er jo i et boligstrøk. man må ikke gå langt ut i marka for å finne den.

Men du er ganske sikker på den ikke tar katten, eller hunden som står bundet i hagen til naboen, regner jeg med?

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:23   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Nå skjønner jeg ikke hva du mener?

Selvsagt tilpasser kan seg der man bor. Hadde det streifet bjørn og ulv om hushjørnet mitt hadde jeg selvsagt fulgt barnet til skolen. Akkurat som jeg gjør nå på grunn av trafikken. Det er da virkelig ikke vanskeligere for folk i Finnskogen enn på Sinsen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:29   #24
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå skjønner jeg ikke hva du mener?

Selvsagt tilpasser kan seg der man bor. Hadde det streifet bjørn og ulv om hushjørnet mitt hadde jeg selvsagt fulgt barnet til skolen. Akkurat som jeg gjør nå på grunn av trafikken. Det er da virkelig ikke vanskeligere for folk i Finnskogen enn på Sinsen.

Så sikker skolevei (dette er jo bare ett eksempel, er jo f.eks. ikke noe morsomt å ha de på lekeplassen med ulv i nærheten heller), er opp til foreldrene? Da kan vi jo spare masse penger på turveier, fortau, underganger etc. Jeg setter det på spissen fordi jeg mener du ikke er helt oppriktig her. Du hadde ikke likt om noen andre bestemte at du skulle synes det var greit at dine barns nærområde ble sånn at du ikke turte slippe dem av syne. Tror jeg.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:29   #25
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

En hund som hadde gått løs en hel natt, ramponerte marsvinburet i hagen vår og spiste alle de 4 marsvinene vi hadde. Buret var solid men det var revet til pinneved :-( Ungene var helt knust og har vel i grunnen enda ikke kommet helt over det.

Jeg synes det er en stor forskjell mellom å slippe en hund på løs i et boligområde for å lufte seg sjøl, og å gå til fjells og la hunden løpe uten bånd. Jeg stoler på hunden vår men har bånd på henne når jeg forventer å treffe folk og andre hunder.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:32   #26
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Jeg reagerte også på dette da jeg leste artikkelen. I tillegg kom en kollega på facebook med buhu-uttalelse om at hun ikke kunne la hunden gå fritt. Har du ikke kontroll på bikkja så hold den i bånd da, så får også andre folk gå i fred for dem.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:33   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

For et dustete eksempel, United.

Selvsagt har foreldre et ansvar for at barna kommer trygt til skolen, på samme måte som kommune tilrettelegger så mye de kan. Men på samme måte som jeg mener at man ikke kan kreve ulven utryddet (den var der først), kan ikke jeg forlange at all bytrafikk skal forsvinne. Noe som for så vidt hadde vært mer logisk, all den tid trafikk dreper barn, det gjør ikke ulv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:36   #28
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Jeg reagerte veldig på dette hundeholdet. Hunden hadde været noe allerede på parkeringsplassen, og allikevel så slippes den løs. Og når hunden stikker av, så går mannen hjem, for hunden kommer når det passer den... Selv ikke da han hørte hunden skrike reagerte han...

Absolutt ikke et trygt hundehold.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:36   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Jeg slipper Guttungen ut, uten tilsyn, når det måtte være, i tjukkeste Finnskogen, hvor svigers bor. Svigers har bodd med ulv rundt seg i mange år, en eneste gang i løpet av disse årene har svigerfar sett ulven, og da var det stille natt og ikke en lyd som kunne skremme dyrene. Svigerfar var overlykkelig - det er en sjelden glede å få oppleve å se ulven på nært hold.

Det kunne ikke ramle meg inn å være redd for at ulven skulle gå til angrep, all den tid ulven er sky og redd for folk. Det er tross alt et par hundre år siden sist mennesker ble angrepet av ulv her i landet.

Hadde jeg bodd i området der Oslo-ulven ferdes nå, hadde jeg gjort nøyaktig det samme, om det var snakk om å sende ungen på leikeplassen. Jeg hadde antakelig vært reddere for skumle menn og overivrige løsbikkjer, enn for ulven.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:46   #30
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

For et dustete eksempel, United.

Selvsagt har foreldre et ansvar for at barna kommer trygt til skolen, på samme måte som kommune tilrettelegger så mye de kan. Men på samme måte som jeg mener at man ikke kan kreve ulven utryddet (den var der først), kan ikke jeg forlange at all bytrafikk skal forsvinne. Noe som for så vidt hadde vært mer logisk, all den tid trafikk dreper barn, det gjør ikke ulv.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/po...lm_6097259.svd

Nå har vi jo nesten ikke hatt noe ulv i moderne tider. Det har vært en politisk beslutning i nyere tid, at vi skal ha det. På 60- og 70-tallet var nærmeste ulv i Russland. Vi er mange flere mennesker nå, og for å opprettholde en stamme med så streifende dyr, blir det mange konflikter. Bare å se til vårt nærmeste naboland, Sverige. Uten å vite, vil jeg tro de som har fått ulven som gave fra naturelskerne i f.eks. Oslo, syns det er minst like dustete å skrike opp om man ikke får en ny fotgjengerundergang. (Og nå snakker jeg ikke om deg, det var kun et tenkt eksempel.)

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 18:48   #31
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Jeg har alltid ment at om man slipper løs dyrene sine og ikke passer på dem på steder hvor man vet det er rovdyr, da får man for pokker regne med noe svinn. Det er hunden/sauen som er på feil sted da, ikke ulven.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 19:01   #32
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Ulv passerer her årlig, forsyner seg av sau og det den måtte finne. Den er jo et rovdyr og slipper man dyrene uten tilsyn så er det slik det går. Hadde hunden vært i bånd ville det ikke skjedd.
Vi sliter med rev, den spiser det den kommer over av kaniner og høner. Endene våre tok den og, trass i -trodde vi-god nok sikring. Resultatet? Vi har nå nærmest burhøns og kaninen er innestengt. Er jo ikke revens feil at den ikke vet at dette er husdyrene våre...
En annen ting, vi tok en Oslo tur i helgen og besøkte Vigelandsparken. Jeg ble mildest talt sjokkert over alle hundene. De løp rundt overalt- og nei, vi var ikke i hundeparken. Det virket som verdens mest selvfølgeligste ting at store bikkjer løp omkring fritt. Og ikke minst disse små nusselige som selvfølgelig er verdens snilleste og ikke biter... Jeg er ikke redd hunder, vi har det jo selv, men det hadde aldri falt meg inn å slippe de slik blant folk? Ikke en gang her ute, antar det ville kommet en anmeldelse til politiet momentant om vi lot de lufte seg selv. Dog det hadde jo vært veldig lettvint da... Om en eneste av hundene hadde så mye som snust på meg ville jeg faktisk skjelt ut eier...muligens satt litt på spissen, men jeg akter ikke være snusestativ for andres hunder...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 19:42   #33
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Om en eneste av hundene hadde så mye som snust på meg ville jeg faktisk skjelt ut eier...muligens satt litt på spissen, men jeg akter ikke være snusestativ for andres hunder...

Jeg har skjelt ut mang en hundeeier, når hunden deres har blitt for nærgående. Og jeg legger ikke fingrene mellom heller. Heldigvis er de aller fleste flinke og roper på hunden i det den nærmer seg, men det er virkelig noen som trenger oppdragelse i så måte.

Jeg: "Kan du rope på hunden din?"
Eier: "Den er veldig snill. Den finnes ikke farlig."
Jeg: "Kan du rope på hunden din NÅ!"
Eier: "Det er ingen ting å være redd ford. Den er kjempesnill."
Jeg: "Jeg driter en lang helvete i om den er snill eller ikke. Hvis du ikke fjerner bikkja di NÅ, så sparker jeg den vekk!!!"

(Nei, jeg har aldri egentlig sparket en hund og kommer ikke til å gjøre det heller, med mindre den angriper, men det argumentet har hittil aldri sviktet. Jeg kan ikke love at jeg aldri kommer til å sparke en hundeeier, dog.)

Som sagt så er de aller, aller fleste hundeeiere oppegående og samvittighetsfulle, men den dialogen over, eller variante av den, har jeg hatt litt for mange ganger, særlig da jeg var yngre. Det er ikke så vanlig å la hundene sine snuse på 40 år gamle damer som på 20-åringer, uvisst av hvilken grunn.

Det hører selvsagt med til historien at jeg er allergisk mot hund.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 20:07   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Uten å vite, vil jeg tro de som har fått ulven som gave fra naturelskerne i f.eks. Oslo, syns det er minst like dustete å skrike opp om man ikke får en ny fotgjengerundergang. (Og nå snakker jeg ikke om deg, det var kun et tenkt eksempel.)

Jeg syns du virker temmelig uvitende om både hva folk i ulvedistrikter tenker, og hva folk i tettbygde strøk tenker. Både om trafikk og villdyr.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 20:18   #35
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns du virker temmelig uvitende om både hva folk i ulvedistrikter tenker, og hva folk i tettbygde strøk tenker. Både om trafikk og villdyr.

Vel. Jeg bor rett utenfor Oslo sentrum. Totalt uvitende om hva naboene mine tenker, er jeg ikke. Og før var jeg varmt for ulven. Artsrikdommen. Og det er et imponerende dyr, visste du f.eks. at den under beinharde kår overgår tamhunden i livslengde? Nå, etter å ha gjort meg litt mer kjent med hva de mener som må omgås den, har jeg snudd. Livskvaliteten til folk teller mer enn ulvens.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 20:20   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Det bor nok av folk i ulvedistrikter som syns det er ok med både ulv og bjørn. Gjelder ikke deres meninger?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 20:24   #37
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det bor nok av folk i ulvedistrikter som syns det er ok med både ulv og bjørn. Gjelder ikke deres meninger?

Jo! Det er jo nettopp det. Alles mening skal telle. Og ingen skal tvinge noe på andre. Verken ulv eller annet. Sånn jeg ser det.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 20:39   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Kos deg i LaLa-land.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 20:47   #39
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Kanskje denne historien får enkelte tomskaller av noen hundeeiere til å tenke seg om før de slipper hunden ut av kontroll? Det hadde vært fint.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 20:49   #40
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Båndtvang og ulven i Oslo

Trafikk, elg, sinte mennesker og andre hunder er fremdeles en mer reell trussel mot løshunder enn ulv. Det er viktig å holde hunden i bånd for hundens egen del også.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no