Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Døgnåpne, ubemannede solarier: prostitusjon?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-16, 09:23   #81
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Døgnåpne, ubemannede solarier: prostitusjon?

Jeg tar også sol en sjelden gang, for å føle meg mindre grå midtvinters, og så slapper ejg av en eller annen merkelig grunn utrolig godt av i et solarium. Jeg vasker selvsagt kjempegodt før jeg legger meg ned, og selv om det er snodig å tenke på hva folk kan finne på å drive med oppetter veggene der inne, så ekles jeg ikke mer av det enn av andre tanker man kan få for seg angående "hvor har alle som har tatt på denne frukten hatt fingrene sine sist, tro?"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 09:30   #82
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Døgnåpne, ubemannede solarier: prostitusjon?

Jeg tar også solarium en sjelden gang på vinteren, rett og slett for å tine. Det er snakk om 10 minutter kanskje, jeg tror jeg av og til trenger d-vitaminene det gir. Men jeg tar bare i damegraderoben på Elixia og vasker godt, så om ikke personalet har seg der etter stengetid så er det vel lite sæd.

Ang. de offentlige solariene så syns jeg ikke det bare er ekkelt pga skitt, men praksisen. Jeg syns det er utrolig betenkelig at solarier nærmest fungerer som bordeller, tydeligvis også med viten og delvis vilje. Jeg er i mot bordeller, og jeg syns også at kriminell virksomhet som prostitusjon og salg av narkotika setter de andre, betalende kundene i fare.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 09:33   #83
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Døgnåpne, ubemannede solarier: prostitusjon?

... også er det noe med samrøra her til spesielt Brun & Blid, som har arrangert Missekonkurranser for å bli Brun & Blid-piken. Sett opp mot dette syns jeg det hele er ganske ekkelt, på så utrolig mange plan.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-16, 10:16   #84
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Døgnåpne, ubemannede solarier: prostitusjon?

Ja, DEN delen er jeg helt enig i. Det er veldig "toer mine hender" over responsen deres.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no