Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iTunes vedkjenner seg ikke iPhone/iPad

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-16, 10:50   #1
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iTunes vedkjenner seg ikke iPhone/iPad

Macbooken min har vært gode venner med både iPhonen og iPaden i uminnelige tider. Men nå, plutselig, vil ikke iTunes vedkjenne seg noen av dem. Først påstår iTunes at enhetene er låst med kode. Når så det problemet er ryddet av veien, så kommer det opp meldinger av typen "iTunes kjenner ikke verten" eller noe i den duren. Så får jeg beskjed om å godkjenne datamaskinen. Greit nok, men pussig lell, siden de har vært venner i årevis. Og da får jeg til slutt beskjed om at "iTunes kunne ikke koble til iPad-enheten «Niobe sin iPad» fordi det ble mottatt et ugyldig svar fra enheten."

Hva skal liksom det bety?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-16, 12:16   #2
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iTunes vedkjenner seg ikke iPhone/iPad

Jeg har vært borti det samme. Slitsomt. Jeg husker ikke løsningen, men jeg fant det på nettet.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no