Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Mini laptop - hva skal jeg kjøpe?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-10, 09:15   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Mini laptop - hva skal jeg kjøpe?

LilleVenn skal få seg en minilaptop til bursdagen. Hun trenger ikke noe fancy greier, men har fått det for seg at en 10" skjerm er for liten. jeg ser derfor på 11.6" og 12.1". Disse er selvsagt mye dyrere... Noen gode tips? hva bør jeg kjøpe og hvor får jeg det billigst? Sålangt ser det beste alternativet ut til å være en Acer Aspire One 753 11,6" HD Black fra mpx (http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=609786)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 09:19   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mini laptop - hva skal jeg kjøpe?

Den så ikke så dum ut den der. Noen spillemaskin er det dog ikke, jeg vet ikke om den skal brukes til sånt?

Jeg vurderer noe tilsvarende til åtteåringen når han har bursdag i februar.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 09:25   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mini laptop - hva skal jeg kjøpe?

Dell har også en. Litt dyrere dog. *liker dell*. http://www1.euro.dell.com/no/no/hjem...odhs1&ref=lthp

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 09:54   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mini laptop - hva skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Den så ikke så dum ut den der. Noen spillemaskin er det dog ikke, jeg vet ikke om den skal brukes til sånt?

Jeg vurderer noe tilsvarende til åtteåringen når han har bursdag i februar.

Den er ikke tenkt til andre spill enn sånn som man finner på spill123 osv. Surfing på nett og youtube er vel det den stort sett vil bli brukt til tenker jeg.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 09:55   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mini laptop - hva skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Dell har også en. Litt dyrere dog. *liker dell*. http://www1.euro.dell.com/no/no/hjem...odhs1&ref=lthp

Jeg liker også Dell... Men synes den blir litt i dyreste laget for en 7 åring

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 10:11   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mini laptop - hva skal jeg kjøpe?

Jeg har denne:

Samsung X125 og er veldig godt fornøyd så langt. Ved lite krevende bruk har den batterikapasitet på opptil 8 timer. Bruker den til skriving en hel dag på skolen uten å ha med lader.
Lett og fin.

http://www.elkjop.no/product///SAMNP...xxxxxxxxxxxxxx

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no