Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hva har du reklame for på veggen din?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-11, 20:43   #41
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Nøstebarn og skobutikk.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 20:46   #42
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Stor leilighet på Løkka til salgs, Dagens deal i Oslo, flybilletter, Dermalogica produkter. Mao ganske så presist

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 20:55   #43
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Jeg har Telenor. Og det fordi jeg trykket liker med en som "skjelte ut" Telenor, med god grunn, på statusen sin. Særlig jeg vil ha >Telenor etter det han fortalte (og opplevelser jeg har hatt med dem tidligere)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 20:57   #44
dea
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 310
dea er litt kul
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

shop365.no.com og julebord på anker hotel

__________________

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 21:03   #45
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Obos, "magisk" undertøy som gjør at man ser 8-10 kr lettere ut, og HEF som søker kursledere i området her jeg bor.

Me too og Mette Møller.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 21:07   #46
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

"Se 8-10 kg tynnere ut!" Prøv vår nye og smarte slankebukse som får deg til å se 10 kg tynnere ut. Vi sender den i kveld - Klikk her!

Som om jeg trenger det!! *Mulig den kom fordi jeg oppfordret folk til Fettjevndøgn før sommeren, ved å stille badevekten 5 kg tilbake*

Chanti - reklame for smykker. DET har jeg behov for.
Fotofin - Eksternlagring og behandling av bilder.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 21:13   #47
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Masse treningsrelatert.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 21:15   #48
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Kompresjonstøy? og afterskisko.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 21:20   #49
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Nike
webdagene i Gøteborg
faktura på epost og papir
sushi

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 21:22   #50
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Plastisk kirurgi
Dørskilt
Passer hunden din til deg?
Bli sexy med korsetter

Det er vel i grunnen ingen av reklamene som samsvarer med noe jeg har skrevet på veggen min.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 22:10   #51
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Skavise:

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Nike - endel som har skrevet om både trening, maraton og birken, så den stemmer godt.
webdagene i Gøteborg - webdagene i Oslo var en gjenganger på veggen ja, stemmer.
faktura på epost og papir- denne vet jeg ikke helt..
sushi- går vel skjelden en uke der ikke en eneste nevner sushi.

Joda, storebror ser meg tydligvis.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 22:24   #52
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Mtp at vi i kveld har hatt vaskerommet fullt av vann, som så elegant har funnet veien gjennom en mystisk glippe og havnet under parketten i gangen og utover i stua og sukket litt over at vi har fått nok av sånne uforutsatte drittgreier nå, så passer det sikkert fint med:

Noen har flaks- andre bør spare.
Lån penger her - til en gazillion rente.
60 second break (et spill for å få tankene over på noe annet?)
Vinn en mercedes ut året!

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 22:30   #53
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Sjokoladefontene.
Bokreklame
Nikeshoes

Tja, det er vel ikke så langt unna sannheten. Jeg er jo en sjokolandeknaskende student som spiller håndball.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 22:48   #54
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Sko, og plastisk kirurgi.

Sko kan jeg forstå, men ikke den der kirurgien. Er det noe jeg absolutt ikke interesserer meg for så er det plastisk kirurgi. Jeg intersserer meg så lite for den slags at dette er nok første gang jeg i det hele tatt skriver ordene "plastisk kirurgi".

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 22:53   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Det er fordi du er kvinne i rett alder. Det er ikke alle som begrenser kriteriene sine veldig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 23:02   #56
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Popkornkrydder og Nøstebarn.

Nøstebarn liker jeg jo på FB, men dette popkornkrydderet er helbom.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:34   #57
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Nike Free sko og medlemsskap på et treningssenter. Noget på kornet, ja. :støttemedlem:

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:43   #58
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Motehus.no (Lyst på ny kjole?)
Nike Free sko
Lån penger her - fairbanker.no
Dunderly - fra Gan Aschehoug
(ser forøvrig ikke så dumt ut)

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 18:28   #59
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Jeg har ikke reklame på facebook jeg.

Men hvis jeg bytter nettleser til explorer, så har jeg visst reklame for sko, trening, historiske fliser, bank, seagate satelite-greier, røykesluttprodukt (røyker såvisst ikke), slankebukser, omskolering, og fjerning av åreknuter. Jaja.


Sist redigert av Muskat : 21-09-11 kl 19:27.
Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 19:03   #60
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du reklame for på veggen din?

Nike shox og videreutdanning innenfor hjemmesykepleie. Ingen av delene er av interesse.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no