Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i København 2 barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-13, 11:32   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hotell i København 2 barn

Jeg trenger råd:
3 netter i københavn - hotell som funker for mor og to barn. Enten (og kanskje optimalt sett) midt i byen - evt litt uteom gitt at de har skikkelig med buss/metroforbindelse (og da i et kurrant område - ikke heeeelt ved motorveien - men f.eks ved dyreparken?)

Er det noen som har noen gode tips om hoteller som funker - eller hoteller hvor man absolutt ikke må?

Jeg er i tillegg gjerrig og vil helst ikke betale mye mer enn 1000 NOK pr natt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 11:38   #2
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Dette hotellet er kjekt: Tivoli hotell
Jeg har kun bodd der uten barn (og jeg sjekket ikke prisen på det nå) - men det var helt klart lagt opp til barnefamilier. Og da vi bodde der var det gratis shuttlebus til sentrum.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 11:41   #3
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Jeg har ikke vært der selv, men fikk anbefalt DGI-byen av "noen" jeg kjente en stakket stund i vinter. Han hadde vært der med barn og var godt fornøyd. Ligger ikke langt fra Tivoli og togstasjonen. Badebasseng i bygget om det skulle være av interesse. Har ikke sjekket prisene da...

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 11:58   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

http://www.tripadvisor.com/HotelsLis...s-zfp1309.html

Adina Apartment hotel ved Østerport togstasjon. Kan være rimelig hvis du bestiller tidlig på deres egen nettside. Vi bodde der med 9 mnd baby. Veldig stille og rolig, kjøkken, soverom, Netto dagligvarer på gateplan, og svømmebasseng på hotellet.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 12:31   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Vi har tenkt oss til Køben i sommer. Satser på Tivoli hotell og all inclusive-pakken.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 14:05   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Dette hotellet er kjekt: Tivoli hotell
Jeg har kun bodd der uten barn (og jeg sjekket ikke prisen på det nå) - men det var helt klart lagt opp til barnefamilier. Og da vi bodde der var det gratis shuttlebus til sentrum.

Jeg vurderte disse, de er litt dyre, men hotellet ser innmari pent ut.

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Jeg har ikke vært der selv, men fikk anbefalt DGI-byen av "noen" jeg kjente en stakket stund i vinter. Han hadde vært der med barn og var godt fornøyd. Ligger ikke langt fra Tivoli og togstasjonen. Badebasseng i bygget om det skulle være av interesse. Har ikke sjekket prisene da...

jeg har bodd der selv med Mr. Che. Jeg er ikke helt overbevist, da hotellet hadde så utrolig kjipe rom (sånn estetisk sett)

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

http://www.tripadvisor.com/HotelsLis...s-zfp1309.html

Adina Apartment hotel ved Østerport togstasjon. Kan være rimelig hvis du bestiller tidlig på deres egen nettside. Vi bodde der med 9 mnd baby. Veldig stille og rolig, kjøkken, soverom, Netto dagligvarer på gateplan, og svømmebasseng på hotellet.

har sjekket ut dette og DET appelerer virkelig, men prisen er 1800 pr natt, noe jeg synes er i drygeste laget i og med at vi nok bare kommer til å sove der.

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Vi har tenkt oss til Køben i sommer. Satser på Tivoli hotell og all inclusive-pakken.

All inclusive? må sjekke ut.

Jeg så selv på "wake up copenhagen" som er billig og har fått ok pris. Ligger nok ikke langt fra DGI, ser det ut som (ut fra hva jeg husker)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 14:10   #7
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Vi har sett på First Hotell G på Coop hotellkupp. Det ser ut som om alle romma er toroms og det er hanske sentralt. Men vi har ikkje bestemt oss for å reise ennå, så vi har ikkje bestilt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 14:26   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg så selv på "wake up copenhagen" som er billig og har fått ok pris. Ligger nok ikke langt fra DGI, ser det ut som (ut fra hva jeg husker)

Det hotellet har jeg bodd på flere ganger. Det kan anbefales hvis det viktigste er å sove. Det er nytt, pent og rent. Det er dobbeltseng og tv på rommet. De har ikke så mye fancy ekstra, men det synes jeg ikke man trenger. Som bar og restaurant og badebasseng og sånne ting. Det er mulig dere må ha et familierom når dere er tre. Jeg tror ikke de setter inn ekstra senger annet enn til babyer. Frokosten er også ok. Enkel, men god.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 14:26   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Vi har sett på First Hotell G på Coop hotellkupp. Det ser ut som om alle romma er toroms og det er hanske sentralt. Men vi har ikkje bestemt oss for å reise ennå, så vi har ikkje bestilt.

jeg kommer bare frem til first hotel høie taastrup eller noe sånn - iallefall litt utenfor køben.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 14:31   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Vi bodde på Crowne Plaza i fjor. Helt greit, men det ligger jo ikke i noe gangavstand til sentrum. Dog er det t-bane rett utenfor, og da er man på Kongens Nytorv på null komma svisj. Det er nærme Kastrup, da.
http://www.cpcopenhagen.dk/da
Ungene elsket å stå i vinduet og se ut, vi bodde i 20. etasje.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 14:32   #11
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

http://www.firsthotels.no/mobil/Hote...ll/?hotel=2919 Dette har vi sett på. Men må er det borte frå Coop, så vi har visst somla for mykje med å bestille...

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 14:40   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Jeg googler Tivoli litt mer nå - all inclusive vil bety inngang og mat på tivoli og sånn - og det kan kanskje være interessant og sikkert ikke dumt. Jeg skal regne på det. Det ser iallefall ut til at gutta vil elske hotellet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 14:55   #13
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Vi har bestilt på Tivoli - med all inclusive og greier og greier. Får håpe det blir bra da.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 14:59   #14
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Er det dyrt?
Om det blir regn og uegnet med camping i skogen så vurderer jeg også Københavntur ila ferien.

Ser de reklamerer med gratis for barn? Men andre priser er vel lagt på.
(Blir vel litt som brillekjøpet mitt; 73% avslag hos Brilleland gjør at de ansatte pusher deg til å kjøpe merkebriller så da blir det jo allikvel ganske dyrt for nye briller. *svak*

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 14:59   #15
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Tivoli hotell er supert!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 15:26   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Jeg synes Tivoli er veldig lite sentralt. Vi var der med gutta i påsken i fjor. Vi synes ikke det var så barnevennlig heller.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 17:41   #17
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Vi bodde på Fox Hotel en gang jeg reiste med en venninne og fire jenter fra 6-12 år. Veldig morsomt hotell, alle rommene er utsmykket av forskjellige kunstnere, og meget spesielle. Masse små detaljer å legge merke til, og veldig hyggelig betjening. Bare 5-10 min å gå til tivoli, slik at man lett kan ta en pust i bakken hjemme, før kveldsøkt i tivoli.

Dette rommet hadde vi:



__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 17:45   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Hvis jeg skal til Køben igjen med barn og bo på hotell så tror jeg dette står høyt oppe:
http://no.tripadvisor.com/Hotel_Revi...n_Zealand.html

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 17:49   #19
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvis jeg skal til Køben igjen med barn og bo på hotell så tror jeg dette står høyt oppe:
http://no.tripadvisor.com/Hotel_Revi...n_Zealand.html

Her bodde vi med Ullungen da hun var to, veldig fint hotell! Et stykke fra tivoli, dog, og bussene i København tar seg meget langsomt frem gjennom sentrum.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 17:53   #20
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i København 2 barn

Vi elsker ellers å bo på Vesterbro. Veldig flott område, ikke langt å gå til sentrum, og om man er trett i bena når man skal hjem går det flere busser som går den veien. Det går veldig raskt inn til Tivoli-delen av sentrum. Nå sist leide vi leilighet, og det var fabelaktig flott! Den ene take away-sjappa bedre enn den andre ligger på rekke og rad, og det var deilig å spise og ha kvelden hjemme. Vi betalte vel 800 kroner natten.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no