Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

OK telefon til 10-åring

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-15, 23:34   #21
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OK telefon til 10-åring

Lurt å investere i et etui også, som går utenfor selve telefonen. Sånt som telefonen sitter fast i og som man klapper over skjermen. Dette er enkelt i bruk og beskytter telefonen godt.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 23:48   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OK telefon til 10-åring

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Lurt å investere i et etui også, som går utenfor selve telefonen. Sånt som telefonen sitter fast i og som man klapper over skjermen. Dette er enkelt i bruk og beskytter telefonen godt.

Så absolutt! Hun har akkurat knust en ipad mini.......dypt fortvilet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 23:55   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK telefon til 10-åring

Det har kommet en ny type beskyttelsesfilm som skal være mye bedre enn den plastikkfilmen som har vært. Jeg har ordnet med den til gutta og meg selv. Den kjennes ut som glasset som allerede er der. Finnes visst til ipader også. (Og sikkert til andre merker enn iPhone, det er ikke et apple-produkt.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 10:51   #24
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: OK telefon til 10-åring

Kjøpte pent brukt til mitt barn hos www.grønnmobil.no.

Fornøyd med telefon og service, de er veldig raske. Syns pent brukt holder til barn. Både ifht risiko for skade/ tyveri og fordi de ønsker å bytte etterhvert.

har god erfaring med lave nr av iphone ifht knusning - min 5s har gått i gulvet drøssevis av ganger med plastikkdeksel og frontfilm uten å gå i stykker (også flisegulv...)

Vær obs på at 6'ern har større knuserisiko - der er skjermen trukket helt ut i kantene av telefonen, og det skal mye mindre til for at den knuser. Ipad mini har også mindre knuserisiko enn den store ipaden, sa de i butikken. Men de er jo ikke vaksinert mot knusing....

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 22:47   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OK telefon til 10-åring

Dytter opp denne. Hun har enda ikke fått ny, hun får ny til jul (og vet det) og da kjøper jeg nok noe bedre enn jeg først hadde planlagt. Likevel har jeg ingen planer om å legge mange tusen i ny. Hva går vi for?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 23:00   #26
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OK telefon til 10-åring

Huawei er god. Bare vær obs på hvor stort minnet på telefonen er. Mulig du trenger ekstra minnekort.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 07:33   #27
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OK telefon til 10-åring

Størsta (snart 13) får min iPhone 5s til jul. Fordi jeg har bestilt meg iPhone 6s.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 09:25   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OK telefon til 10-åring

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Størsta (snart 13) får min iPhone 5s til jul. Fordi jeg har bestilt meg iPhone 6s.

Det var min plan også, at hun skulle få min 5'er, men den tok kvelden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 09:32   #29
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OK telefon til 10-åring

Da hadde jeg kjøpt en Huawei og et godt deksel. Noen påstår Huawei har litt svakt chassie. Jeg ville ikke kjøpt telefon uten 4G i dag, det er greit å få telefon kontakt med barna også.

Min har fått iPhone 4s satt sammen av flere arvetelefoner, men den holder ikke lenger, og vi må nok kjøpe ny. Jeg fikk 5s av jobben nå, og må nok leve med den i tre år.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 10:19   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OK telefon til 10-åring

Jeg kjøpte også akkurat 5S til meg selv og fikk dekket noe av jobb.

Hun ønsker seg nok aller mest en Samsung, men jeg har sagt vi må se på funksjon fremfor design.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no