Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iCloud for dummies

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-16, 14:21   #21
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iCloud for dummies

Hun har Telenor, så når bare vi får ordnet opp i dette, så skal hun ta i bruk 'Min Sky', sier hun. Der er det, etter hva jeg har forstått, ubegrenset lagringsplass, så da bør det vel ordne seg.
Hvis bare jeg får til å få alt over på pc. /

Men du mener altså at totalt antall bilder på telefonen skal samsvare antall i iCloud pluss antall jeg fant da jeg kablet opp telefonen?

Jeg trodde ikke det stemte med totalen, men jeg skal dobbeltsjekke det. Jeg har ikke hatt telefonen hennes tilgjengelig på et par dager, kun pc'en hennes og iCloud.com.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 14:41   #22
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iCloud for dummies

Mye enklere med iCloud siden det er integrert i operativsystemet. Google Photos er også et bra alternativ når det gjelder bilder.

Det kan være overlapp siden den "optimaliserer", men om du henter alt fra iCloud og alt fra telefon så skal det være det som er.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 14:54   #23
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iCloud for dummies

Hmm, kanskje jeg skal prøve å selge inn å oppgradere iCloud'en isteden, jeg sjekket nå, og det koster jo nesten ingen ting. 10 kr/mnd for 50GB, som til hennes bruk burde holde i massevis.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-16, 22:43   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.458
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iCloud for dummies

Jeg fatter heller ikke de der iCloud-greiene, så jeg har brukt et døgn på å laste alt fra fonen opp til Google Photos. Og det enda jeg er epledame.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no