Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-16, 20:03   #21
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Nei, vi har ikke gjort det til nå. Føler at det er så mye jeg har lyst til å se at det blir nye plasser. Det vil si - nå snakker jeg når vi ferierer i utlandet, i Norge er det mye nostalgi.

Hadde det vært opp til resten av familien kunne vi ha feriert samme sted, men de er heller ikke uvillige til å bli med på nye steder. Men de er ikke interessert i å planlegge heller.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 20:10   #22
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Nei, livet er for kort og feriene for få til det. Vi sier ofte "åh, her må vi dra flere ganger!" når vi forlater et fint sted/land, men så er både mannen og jeg litt for flinke til å komme på nye og spennende steder å besøke neste ferie. Men London blir jeg aldri lei, så der har jeg vært flere ganger, og skal definitivt tilbake. Både pris, alt den har å by på og avstand gjør jo at akkurat den byen har blitt en gjenganger.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 20:17   #23
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Mannen og jeg har en historie for å aldri reise til samme sted to ganger, ei heller å besøke samme restaurant to ganger. Dette gikk bra helt til vi "plutselig" stod her med tre små barn. I en periode nå så trenger vi enkelt, forutsigbart og komfortabelt. Vi har derfor kjøpt oss hus i Spania, og kommer til å ha det som feriebase en stund fremover. Og vips en dag blir barna store nok til at vi drar på ekspedisjon igjen. Så ja takk, begge deler.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 20:45   #24
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Vel, vi drar til Vestlandet hvert år, vi da. Ikke så eksotisk. Utover det har vi ikke vært flere ganger samme sted etter ungene ble født, men jeg har vært i London mange ganger (og en gang med mannen før barn), og det er et sånt sted jeg kommer til å ta med jentene når de blir større. Feriehus i Danmark kommer definitivt til å gjentas, men ikke nødvendigvis det samme huset igjen, selv om det i fjor var helt topp. Å eie leilighet eller hytte i Norge eller utlandet er ikke aktuelt for oss nå i hvert fall, hvem vet hva fremtiden bringer. Vi er ikke fullt så reise- og eventyrlystne som flertallet på FP later til å være, men det kan jo komme tilbake.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 21:33   #25
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Både og. Vi har familie i London, og er der minst en gang i året. Ellers har vi hytte på fjellet, som vi bruker mye. (Mannen liker ikke å være hjemme i ferien, mens jeg liker å være "hjemme", og begge får dekket det behovet på en hytte). Jeg kunne nok tenkt meg en "hjemme" ved Middelhavet også, men vi hadde neppe fått brukt det nok til at det hadde vært verdt pengene. Skulle vi ha leid det ut, ville noe av poenget med å ha et "hjemme" i utlandet forsvunnet.

Ellers har vi vært tre steder på samme "sted" i Spania, men ikke samme leilighet. Og to ganger på samme sted i Frankrike. Begge deler reiser jeg gjerne tilbake til, men syns samtidig det er fint å ha friheten til også å reise andre steder.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 21:52   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.976
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Annenhvert år er vi i min fars feriehus på Kreta. (Faren min er der bare deler av den tiden vi er der.) Der har vi det sånn som dere har det i Spania. Etterhvert har vi også blitt kjent med noen grekere også, som det er riktig så trivelig å se igjen.

Men å gjøre det hvert år tror jeg vi hadde syntes ble for kjedelig. Så annethvert år gjør vi en "ekspedisjon". I år er vi på interrail og for to år siden kjørte vi ned østkysten av USA. På den måten får vi både litt av det trygge og kjente og litt at vi opplever noe nytt. Det er jo to ekstremt forskjellige ferieformer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 21:59   #27
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Tydeligvis. Vi er på ferie nå, på samme sted som vi var ifjor og har lyst til å reise tilbake til neste år. (Det kommer an på Erdogan...)
Vi reiser hit fordi vi får sol, sommer og bad for en billigere penge fordi én i familien eier leiligheten og vi bor her nesten gratis. Det er masse steder og byer å reise til rundt her - og mangle flere vi vil gjøre oss kjent med.
Og det flere her nevner, å føle seg litt hjemme selvom man er på ferie... Akkurat nå passer det oss greit, vi har reist på mange steder og i mange land med barna - men jeg ville ikke kjøpt meg en sånn type leilighet selv - jeg vil ha friheten og økonomien til å oppdage nye land også. Uten å føle at jeg MÅ til en leilighet et bestemt sted.

Når jeg tenker meg om så har vi vært på Kypros 3 ganger og mannen og jeg har kjærleikstur til Gøteborg i påskeferien.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 22:08   #28
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Med seilbåten dro vi tilbake til de samme havnene flere ganger, men utforsket gjerne nye steder hver gang.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 22:14   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Ja, og vi liker det. Jeg drar selvsagt gjerne til nye steder også, men jeg liker opplevelsen av avslapning fra første stund når vi reiser til et sted vi kjenner.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 22:53   #30
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Vi ferierer nesten utelukkende hos familie eller på hytte. Sånn sett drar vi nesten bare til samme sted. Jeg kunne tenke meg å reise mer og forflytte meg i ferien. Mannen ikke enig. Med små barn, som jeg føler vi har hatt lenge, er det greit for oss å ha det forutsigbart. Nå som minste er større kan vi reise mer synes jeg. Vi er bare ikke så eksotiske på reisefronten.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 23:05   #31
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Vi reiser gjerne tilbake til kjente steder. Vi dro stort sett bare til Gran Canaria når gutta var små. Da visste vi hvor vi fant alt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 23:07   #32
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Berlin. Og bo med nærhet til Tiergarten og lange sløve spaserturer så er jeg fornøyd. Bortsett fra at spaserturene hver gang fortoner seg som kappgang.
Jeg liker den byen. 😍

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 23:29   #33
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Ja, jeg drar gjerne tilbake til samme sted flere ganger. Vært tre ganger i Belize, fire ganger i Gdansk, x antall ganger i Aberdeen og London. Og Houston forsøke jeg å dra til en gang i året.

Liker å dra til nye steder, men setter stor pris å oppdage steder det er verd å dra tilbake til.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-16, 23:47   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Vi er nå på et sted som vi også var i 2012. Venninnen min er her for 8. gang.
Vi gidder ikke sånt.
Vi trenger ikke være kjent for jeg synes det er gøy å bruke vinteren på å finne ut hva vi kan gjøre på destinasjonen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 00:14   #35
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Vi har ferieleilighet i utlandet og har reist dit de siste 7 årene - deilig! For oss blir der som å komme på hytta, alt er kjent og kjært, samtidig har vi ikke vært igjennom en brøkdel av hva området har å by på, jaja, det vi ikke rakk i år rekker vi kanskje neste år. Folk steiler omtrent når de hører at vi enkelte dager av ferien velger å være broccoli og kun ligge på sofaen å se TV, fordi vi kan det - det er ferie og ikke noe stress om å oppleve mest mulig på kort tid, vi skal jo tilbake- vi har ferie og slapper av.

Vi reiser dit minst 3 uker om sommeren, nå ser det ut til at påsken blir der også, og det er så deilig å reise til et sted hvor du slipper å planlegge, selvom jeg elsker ferieplanlegging og vi reiser til mange nye storbyer, men da er det kortere og mer intensive dager og de krever god planlegging, så jeg får tilfredsstilt den behovet også.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 26-07-16 kl 00:20.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 08:19   #36
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

I teorien så tenker vi ofte at vi skal tilbake til samme sted, men i praksis så velger vi alltid et nytt sted å reise til når vi først skal på tur. Unntaket er storbyer som besøkes ved ulike anledninger og reisefølge.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 09:19   #37
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Før vi fikk barn: nei, etter at vi fikk barn: ja. Vi reiser for eksempel til det samme stedet/hotellet på Gran Canaria for fjerde året på rad til vinteren.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 09:35   #38
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Ja. Og nei. Vi har hytte/sommerhus og er der fire uker hver sommer. I høstferieuken og påsken har vi pleid å reise til litt ulike steder, både byferier, sol og bad, rundtomkring med bil og liker det også kjempegodt. På senhøsten har jeg reist fire ganger på tantetur med lillesøsteren min. Vi har endt opp på samme sted hver gang, litt utenfor turistallfarvei. Vi kommer sikkert til å reise dit igjen, det er mye å oppleve der og både ting vi ikke har rukket å gjøre enda og ting vi har lyst til å gjøre igjen. Der er det vill natur, herlig klima, de mest praktfulle solnedganger og nydelig mat.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 11:37   #39
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.888
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Begge deler her også. Vi har leilighet i Spania, og som andre allerede har nevnt, er det utrolig deilig å komme ned dit og kjenne feriefølelsen fra dag 1. Det hender vi kombinerer Spania ferien med noen dager andre steder, for å oppleve litt mer. Vi har blant annet kombinert med Barcelona, Mallorca og Portugal. I tillegg prøver vi å få til en storbyferie en gang i året. (I år har mannen og jeg vært i Stockholm, LilleVenn og jeg skal til New York i høstferien). I år har vi vært på bilferie i Italia. Veldig kjekt og masse opplevelser. Savner en uke eller to i Spania, men ser ut til at det blir vanskelig å få til.

Det vi sliter med er at LilleVenn, som slett ikke er så liten lengre, synes det er kjedelig å reise til Spania Neste sommer håper jeg hun kan ha med ei venninne, så blir det kjekkere for oss alle sammen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-16, 11:44   #40
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drar du på ferie til samme sted flere ganger?

Nei, egentlig ikke. Enkelte storbyer drar jeg tilbake til flere ganger, men ellers reiser vi ikke til et sted mer enn én gang og kunne aldri tenkt oss et eget feriehus og reist til samme sted igjen og igjen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no