Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Selvbruning?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-16, 19:12   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Selvbruning?

Jeg har fortsatt en rest av sommerfarge på overkroppen,men beina er spagettihvite allerde.
Finnes det noen form for selvbruning som ikke gjør at jeg ser ut som et dårlig orange fargekart ?
Jeg kan alle triks om peeling først ect.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 19:53   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvbruning ?

Calarins mousse gir pent resultat og lukter svært lite.
http://www.vita.no/exclusive/merker/...-tanning-cream

Og St.Tropez, den fant jeg på apotek i sommer da jeg forsto at mine legger hadde en annen farge enn de jeg trener med.
http://www.vita.no/kropp/selvbruning...tanning-mousse

Og hvis du finne danseren Dehli Cleve sin, jeg har funnet den på apotek.
http://www.dansing.no/selvbruning-rad-og-tips/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 19:54   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Selvbruning ?

Spraytan har jeg brukt med god hell.
Den jeg brukte heter Sunspa. Ellers har jeg hørt mye bra om jet set sun.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-16, 23:32   #4
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Selvbruning?

http://eleven.no/lancome-flash-bronz...vV8P8HAQ#60327

Lancome flash bronzer. Jeg har prøvd endel og denne er absolutt best. Lett å få jevn. du kan bygge opp fargen. Lukter ikke så mye "selvbruner" som de andre og er ikke orange. :-)

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 08:20   #5
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Selvbruning?

Jeg anbefaler Vita Liberata. Gir en fin natulig og holdbar brunfarge. Den har heller ikke den ekle selvbruningslukten som mange kremer har.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 08:25   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruning?

Alle lukter. I hvert fall over tid. Det er selve komponenten som virker.

Så man har to valg; se ut som en fiskebolle eller lukte som en. I karri.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 10:09   #7
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruning?

Ja, alle selvbruningskremer lukter, men MARY KAY sin lukter faktisk godt! Faktisk så har jeg flere ganger fått kommentarer på at jeg lukter godt når jeg har smørt meg med den. I tillegg gir den veldig fin farge, og den gir en jevn og ikke altfor mørk farge.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 10:52   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruning?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Alle lukter. I hvert fall over tid. Det er selve komponenten som virker.

Så man har to valg; se ut som en fiskebolle eller lukte som en. I karri.

Noe av det fine med høsten er jo at man ikke lenger trenger å ofre fargen på beina en tanke - la det bare være.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 14:31   #9
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Selvbruning?

Sånn selvbruning. Er det som semipermanent "brunkrem", altså at man legger et lag farge utenpå huden?
Eller er det som det står i den cleve-annonsen at man "fremhever hudens egen farge"? For hvis man har fiskebollehvite legger så er det jo ikke så mye å hente...

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 15:07   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruning?

Den lager en permanent farge, men det beskytter ikke mot solbrenthet, så jeg tror ikke det har noe med vanlig bruning å gjøre?

Jeg foretrekker denne når det trengs - den vaskes bort og lukter ikke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 15:20   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruning?

Permanent er jo ikke fargen, da - den varer vel noen dager?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 15:22   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruning?

Den forsvinner ikke fra huden, tror jeg? Den bare slites bort, den sitter jo bare i det aller ytterste hudlaget.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 11:03   #13
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selvbruning?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Noe av det fine med høsten er jo at man ikke lenger trenger å ofre fargen på beina en tanke - la det bare være.

Sant. For ikke å snakke om at man kan ta fram alle strømpebuksene igjen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 11:50   #14
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Selvbruning?

Jeg smurte meg inn med selvbruner "som ikke skulle lukte" i går. 6-åringen NEKTET å kose med meg, jeg luktet føflekk, påsto hun.

Så, jeg tror ikke på selvbruning "uten lukt" lenger...

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 13:02   #15
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Selvbruning?

De få gangene i året jeg bruker selvbruning, bruker jeg St.Tropez sin ekspressbruning. Det er en mousse i turkis flaske. Smører meg inn, lar det virke en time og dusjer det av. Så blir jeg brun i løpet av 4-6 timer etterpå. Man kan variere intensiteten, den skal virke 1-3 timer. Jeg er veldig lys og liker ikke å bli knallbrun, så 1 time, maks halvannen funker på meg. Den ser veldig naturlig ut, blir ikke orange som i gamle dager. Og fargen sitter en uke, slites gradvis bort.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-16, 19:27   #16
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Selvbruning?

Etter et besøk på parfymeriet forsto jeg kjapt at verden har gått videre på de 10 årene som har gått siden sist jeg prøvde dette her!

Sitter her nå med akkurat passe brune bein, ikke skjoldete, gule eller Trump-orange.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no