Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-16, 22:26   #121
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

http://www.ostlendingen.no/therese-j.../s/5-69-306921

Sitat:

Selv forteller Therese Johaug at hun er svært påpasselig og at hun alltid har vært det.

– Jeg tar aldri noe jeg får tilbudt eller kommer over uten å sjekke det først. Enten det er en salve eller en te, sier hun.

Johaug er klar på at det er utøveren selv som har ansvaret.

Selv har hun slitt mye med munnsår og fått flere innspill på salver og kremer som kan være lindrende og forebyggende. Da er hun ekstra påpasselig.

– Jeg sjekker både én, to og tre ganger, sier hun.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 22:29   #122
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Klar og tydelig kulturminister. Enten er systemet pill råttent helt uten sikkerhetsnett rundt utøverne. Ellers så er de systematiske juksemakere. Jeg håper på det første, men frykter det siste.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 22:32   #123
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg aner ikke hva som er gjort her, jeg vet bare at en voksen, yrkesaktiv kvinne med iq nok til å ikke gå seg vill i skauen har smurt noe på leppene hun ikke visste hva var, og nå gråter hun mens hun peker og sier "det var han!". Det er, i beste fall, puteflaut.

Ja. Virkelig. Det ligger en selvfølgelighet i at hun skal kunne stole på apparatet hun har rundt seg. Men hun kan ikke, som heltids idrettsutøver og forretningskvinne, fraskrive seg ansvar totalt og peke på legen og si "jeg har gjort alt rett- det var HAN!", det synes jeg er elendig håndtering av situasjonen. Det er ikke troverdig, og hun faller helt gjennom som kjernesunn og jovial- de tingene merkevaren Therese Johaug er bygd opp rundt. Om det faktisk er slik at det er den salven som er problemet (noe jeg nå egentlig bare tror er en cover-up), hadde hun kommet så mye bedre ut av det med å legge seg flat og si: Jeg gjorde en tabbe, jeg skulle ha sjekket, dette var veldig dumt og pinlig for meg, jeg skal ta min straff for å ha vært så uforsiktig.
Den derre "nekt all skyld og grin til du får overbevist dem"-taktikken får meg egentlig bare til å bli mer mistenksom.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 22:55   #124
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Klar og tydelig kulturminister. Enten er systemet pill råttent helt uten sikkerhetsnett rundt utøverne. Ellers så er de systematiske juksemakere. Jeg håper på det første, men frykter det siste.

Ja, enig, hun var tydelig og svarte godt i debatten i kveld. Jeg tror Røste må gå.

En norsk dopingekspert som jobber i Sverige sier at Johaugs forklaring er usannsynlig:

http://www.aftenposten.no/100Sport/l...g-840231_1.snd


"Usannsynlig forklaring

Antidopingeksperten i det svenske idrettsforbundet mener forklaringen til Johaug er tvilsom.

- Det er en usannsylig forklaring, men den er ikke umulig. Labratoriene i disse dager så bra at man i teorien kan finne stoffer i så små mengder at hun fikk det inn via en leppomade, sier Ake Andrén-Sandberg til SVT.

Antidoping Norge sier torsdag at det er ingenting som tyder på at stoffet har en prestasjonsfremmende effekt. Det er direktør for dopinglabratoriet ved Karolinska Universitetssjukhuset i Huddinge i Sverige uenig i.

- Det er kanskje det mest effektive preparatet man kan bruke om man vil dope seg. Kroppen tar det opp og bygger muskler, helt enkelt, sier Magnus Ericsson til Sveriges Radio.

Han forteller at clostebol er et av de svakeste anabole steroidene som finnes, og at flere idrettsutøvere har brukt stoffet. Det var spesielt utbredt i Øst-Tyskland på 1970- og 1980-tallet.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 23:15   #125
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg synes det er trist for sporten og jeg synes det er trist for Johaug dersom forklaringen er den som hun og legen har gitt. Håndteringen hennes er helt krise, isteden for å legge seg paddeflat og si "Jeg har gjort en gedigen tabbe, jeg har ikke passet godt nok på, jeg har det endelige ansvaret" så fraskriver hun seg alt ansvar og roper om at hun skal bevise at hun er uskyldig.

Jeg selv sliter med munnsår og vet hvor sinnsykt vondt det kan være med digre kjøttsår som gjør det vanskelig både å spise og å prate, så at hun kanskje har handlet litt i desperasjon når hun har brukt salven det kan jo være en mulighet, men jobben hennes er å passe på at hun ikke får i seg noe som kan sette karrieren på spill. Da er dette for sløvt.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 23:29   #126
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Hele greia er veldig merkelig. Og jeg er enig med de som sier at oppførselen hennes på pressekonferansen i beste fall var flau. Det er mer sånn jeg kunne sagt hjemme i stua til mannen, men ikke på kontoret til rektor. Uten sammenlikning forøvrig. Men det er noe med lyset hun setter seg selv i med en såpass umoden oppførsel, uansett hvor fortvilet hun er. Og uansett om det er fordi hun ikke har gjort det med vilje, eller prøve å dekke over noe.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 23:55   #127
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Noe skurrer og i beste fall er det utrolig uproffesjonelt og klønete gjort. og håndtert i dag av Johaug selv.

"Jeg sjekker alltid alt" :

http://www.ostlendingen.no/therese-j.../s/5-69-306921

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 00:00   #128
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg fikk utrolig vondt av å se Johaug i dag. Jeg syntes oppriktig synd på henne.

Jeg lurer bare på et par ting. Hun fortalte kontrollørene som var og tok testen når hun ble testet, dvs hun forsøkte ikke å legge skjul på det ettersom hun førte opp kremen på kontrollskjemaet. Ca 14 dager etter foreligger 2 positive tester - A og B prøvene, men så små mengder at det ikke kan hevdes å være prestasjonsfremmende. Slik jeg har forstått er dette et stoff som kan være i kroppen i opp til 30 dager, og nå skal det tas ytterligere tester? Eller skal de 2 testene hun har tatt granskes videre og hun felles ut fra disse?

Hun har brukt midlet under et treningsopphold og utenfor konkurranseperiode. Jeg husker ikke hvor mange tester det blir tatt av idrettsutøvere pr år, men det var noen 1.000, jeg vil tro at Johaug ble testet flere ganger i løpet av skisesongen i fjor og spesielt etter renn, de blir ofte tatt rett fra målgang og inn for å ta urinprøver. Er det ikke rart at man ikke har funnet spor av dette tidligere dersom hun er en som doper seg? Og dette er et stoff som sitter så lenge som over 30 døgn i kroppen?

Jeg vet ikke hva jeg skal tro - jeg har bare mange spørsmål og kan ikke helt tro at det er mulig å være så inkompetent etter 36 år som spesialist på idrettsmedisin. Jeg vet med meg selv at hadde jeg levd 220 dager i året så tett med et profesjonelt apparat rundt meg som våre skiutøvere gjør, så hadde jeg stolt på dem og hatt fokus på å gjøre den jobben jeg skal - nemlig trene, spise og restituere. Så kan man i ettertid si at det var drita dumt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 14-10-16 kl 00:38.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 06:46   #129
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg synes det er pussig at de velger en krem som kun selges i Italia og Brasil. Disse sårene er jo et gjentagende problem, hvorfor ikke holde seg til kremer de har brukt før? Synes hele saken er merkelig og Johaugs oppførsel på TV gjør det hele bare mer mistenkelig.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 08:14   #130
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Gaule og snufse og gni seg i øynene som en fornærmet treåring økte ikke min sympati. Om hun hadde blitt filmet i det hun fikk vite om dette kunne jeg skjønt det, men til en planlagt uttalelse en uke senere er det jo helt avsindig å opptre så ukontrollert og uprofesjonelt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 08:15   #131
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Gaule og snufse og gni seg i øynene som en fornærmet treåring økte ikke min sympati. Om hun hadde blitt filmet i det hun fikk vite om dette kunne jeg skjønt det, men til en planlagt uttalelse en uke senere er det jo helt avsindig å opptre så ukontrollert og uprofesjonelt.

Ja, den følelsen fikk jeg og.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 08:33   #132
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg kjenner at det provoserer litt at Johaug, tilsynelatende uten skrupler, ser på at en mann tar på seg hele ansvaret, mister jobben og går stille ut døra, mens hun peker etter ham som den eneste skyldige, gauler, sutrer og hamrer løs på bordet, når hun for kort tid siden hevdet at hun aldri smører så mye som en klatt med krem på kroppen uten å selv ha dobbeltsjekket på forhånd.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 08:39   #133
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Gaule og snufse og gni seg i øynene som en fornærmet treåring økte ikke min sympati. Om hun hadde blitt filmet i det hun fikk vite om dette kunne jeg skjønt det, men til en planlagt uttalelse en uke senere er det jo helt avsindig å opptre så ukontrollert og uprofesjonelt.

Samtidig er jo ski hele livet hennes, og for henne er dette ei alvorlig krise. Hele livsgrunnlaget. Jeg vet ikke hva jeg kan sammenligne en slik situasjon med. Men hvis noen plutselig hadde tatt fra meg barna, hadde nok ikke sjokket, sorgen og fortvilelsen vært særlig redusert etter en uke. Så jeg kan faktisk sette meg inn den bunnløse fortvilelsen og langvarige reaksjonen hennes, hvis hun er uskyldig.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 08:41   #134
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg syns også det er litt rart at selvom hun evt ikke fikk pakken med dopingmerket, så står jo faktisk det forbudte stoffet med ganske store bokstaver på selve tuben. Hvis dette er et stoff som ofte brukes som doping, burde det ikke ringe noen varselbjeller? Jeg skjønner at de ikke vet navnet på alt som kan være doping, men litt må de vel ha oversikt over, eller?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 08:48   #135
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg forstår fortvilelsen, men utrykket for den bør et voksent menneske håndtere annerledes, en uke etter at hun fikk vite det første gang. Skifolk har også et relativt stort presseapoRat rundt seg som kunne trent henne, og i det minste utstyrt henne med snytepapir. Det hele minnet om når små barn lar snørr, tårer og sikkel renne ekstra mye for å virkelig få frem hvor synd det er på dem. Voksne mennesker gnir vel ikke snørr og sikkel rundt i ansiktet.

Jeg mener ikke å kritisere en genuin reaksjon i et bunnløst fortvilt øyeblikk, men det virket litt overdrevent regissert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 08:50   #136
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg forstår fortvilelsen, men utrykket for den bør et voksent menneske håndtere annerledes, en uke etter at hun fikk vite det første gang. Skifolk har også et relativt stort presseapoRat rundt seg som kunne trent henne, og i det minste utstyrt henne med snytepapir. Det hele minnet om når små barn lar snørr, tårer og sikkel renne ekstra mye for å virkelig få frem hvor synd det er på dem. Voksne mennesker gnir vel ikke snørr og sikkel rundt i ansiktet.

Du snakker om skiløpere nå.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 08:53   #137
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Du snakker om skiløpere nå.

Sant nok.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 08:58   #138
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Hvis jeg hadde ønsket å sjekke et legemiddel, hadde jeg spurt eksperter (farmasøyt eller lege). Jeg har bodd flere år i utlandet og reiser mye. Pakningsvedlegg er ofte ikke engang på engelsk, og selv da er det ikke sikkert at man skjønner alt. Man må jo google hvert enkelt virkestoff eventuelt, og alle vet jo at google ikke alltid er den store sannheten. M.a.o. synes jeg hun har gjort det hun kunne for å sjekke legemiddelet. Jeg tror også at hun er uskyldig, men legen - selv om jeg synes synd på han, også - har gjort en utilgivelig tabbe.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 08:59   #139
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg forstår fortvilelsen, men utrykket for den bør et voksent menneske håndtere annerledes, en uke etter at hun fikk vite det første gang. Skifolk har også et relativt stort presseapoRat rundt seg som kunne trent henne, og i det minste utstyrt henne med snytepapir. Det hele minnet om når små barn lar snørr, tårer og sikkel renne ekstra mye for å virkelig få frem hvor synd det er på dem. Voksne mennesker gnir vel ikke snørr og sikkel rundt i ansiktet.

Jeg mener ikke å kritisere en genuin reaksjon i et bunnløst fortvilt øyeblikk, men det virket litt overdrevent regissert.

Jeg har opplevd leder i næringslivet felle tårer på scenen, to ganger på samme sted med en dags mellomrom, (samme tale ble i praksis holdt to ganger for forskjellig publikum), og jeg mistet virkelig all tillit til vedkommende da, altså.

Johaug og støtteapparatet har helt klart driti seg ut, gjort en kjempebrøler, og jeg tror hun er oppriktig fortvilt over blemma. Men hun må ta ansvaret, altså.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 09:00   #140
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg fatter virkelig ikke sammenligningen med å miste barna.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
porolon, stillongs

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no