Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Torturinstrumenter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-07, 23:05   #21
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Grøss, Esme. Den var jævlig.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 23:25   #22
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Å få sjela dratt ut av ræva er ikke godt det heller har akkurat funnet ut at den har mothaker.

era gllooomi i kveld...

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 00:23   #23
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

en rotte som gnagde seg igjennom den levende menneskekroppen. :grøss:

Dette!!

  Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 00:26   #24
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Denne kanskje, Head Crusher

:ser bort fra denne tråden i fremtiden:

  Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 00:57   #25
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Torturinstrumenter

For en grusom tråd!
*klarer ikke la vær å lese alikevel*

esmes Head crusher kanskje.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 07:59   #26
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Torturinstrumenter

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 09:10   #27
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Det som slår meg er Pedros død i Isabel Allendes "Ines jeg elsker deg".


Bundet til en påle mens hud, kjøtt og slintrer gradvis ble flerret av kroppen hans med små skarpe skjell. Kjøttet ble så grillet og spist rett foran øynene hans.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 09:17   #28
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

I American Psyco står det masse groteske saker, men det verste var ett eller annet om en rotte som gnagde seg igjennom den levende menneskekroppen. :grøss:

Det var det første jeg tenkte på også. Satt han ikke et rør i dama og slapp inn rotter, for så å sperre hullet?
De måtte spise seg innover for å komme noen vei...

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 09:25   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Det var det første jeg tenkte på også. Satt han ikke et rør i dama og slapp inn rotter, for så å sperre hullet?
De måtte spise seg innover for å komme noen vei...

Jepp... Koselige Patrick Bateman....

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 09:26   #30
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jepp... Koselige Patrick Bateman....

Har aldri orket å lese ferdig boka jeg ... Makan til syk fyr. (forfatteren asså)

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 09:33   #31
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.396
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Dette var litt av en tråd...

Men jeg greier ikke å holde meg unna. De fleste småbarnsforeldre har vel kjent på effekten av "frarøvelse av søvn". Ellers tror jeg det værste for meg (og de fleste foreldre) må være å se på at noen er stygge egne barn, eller andre kjære (orker ikke å gå i detalj en gang).

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 10:23   #32
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Hm.. I alle Saw-filmene er det jo ganske mye ekkelt da. Noe av det ekleste var vel i 3'eren, tror det var litt mot slutten, da han ene ble festet i et slags hjul, som dreide litt etter litt, og vridde hender og bein (om jeg ikke husker feil), og så ble hodet vridd til slutt.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 11:06   #33
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Tror jeg leste om kinesisk tortur som gikk ut på å spenne folk fast til bakken med kroppsåpninger over babmus vekster, og der ble de sittende mens bambusen vokste inn i dem

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 12:07   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Jeg har vært på et torturmuseum i Praha, det var ganske drøyt. Spikertønner, sånne kjegler som man ble tredd ned på, tenger, pigger og kjettinger i hytt og pine. Ugh.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 12:38   #35
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Hallo jeg spiser her altså!!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 14:24   #36
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.396
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Som 16-åring var jeg en tur i Vietnam da fikk jeg en forglemmelig tur for driekte oversatt: "museet for krigsforbrytelser mot vietnamesere begått av amerikanerne under krigen/okkupasjonen".

Det var en grundig gjennomføring i ulike tortur og straffemetoder brukt mot enkeltpersoner og større mengder mennesker som biologiske og kjemiske våpen. Det hele var dokumentert med bilder (foto), tekst: beskrivelse av bruk og virkning av de enkelte instrumentene og i enkelte tilfeller selve instrumentet. Det var forsåvidt ganske ille sett isolert, men jeg har da sterk mage.

Likevel var ikke matlysten helt på topp den ettermiddagen.

Ellers lar jeg meg imponere av infamiteten til kinesisk tortur - som vanntortur og de der bambusstengene. Det går ikke akkurat fort, men må være helt forferdelig.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 14:28   #37
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Noe ala det kirsebær beskriver. Et bur uten bunn som spennes fast på magen til en fastbundet person. De putter en sulten rotte i buret, og venter til den spiser seg ut. Gjennom magen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 14:49   #38
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Torturinstrumenter

Jeg klarer ikke la være og lese, og nå er jeg helt på tur..

Slemme slemme, stiron!

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 14:50   #39
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Torturinstrumenter

JEG tvinger da ingen til å lese.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-07, 16:23   #40
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Torturinstrumenter

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no