Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-10, 21:04   #1
pulverheksa
blant fjord og fossevell
 
pulverheksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Innlegg: 1.271
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Jeg har nettopp oppdaget en produksjonsfeil på kjøkkenet mitt. Det begynte for en ukes tid siden da min kjære reiste på jobb. Kjøkkenet sluttet å rydde seg selv! Plutselig ble skitne fat stående, og pannene vasket seg ikke selv. Fortvilet måtte jeg innse at jeg hadde fått et kjøkken med produksjonsfeil.
Nå ser det ut til at denne produksjonsfeilen medfører en del bivirkninger i form av eksem. Ettersom jeg har måttet rydde kjøkkenet for egen maskin den siste uken så har jeg da kommet i kontakt med oppvaskmiddelet. Derfor er hendene mine nå røde, de kjennes ut som sandpapir og det svir og klør.
Jeg ser ingen annen løsning enn å saksøke noen for skadene som oppstod som følge av denne produksjonsfeilen. Men hvem?

__________________
HARIBO MACHT KINDER FROH UND ERWACHSENE EBENSO
pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 21:31   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Hihi

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 21:35   #3
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 21:40   #4
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 21:41   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Oi! Det skjer her også! Oppvaskmaskinen er fremdeles full i mange timer etter den er ferdig!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 21:45   #6
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 21:49   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Saksøk alle, og ikke gi deg!!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 21:54   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Saksøk produsenten av kjøkkenet siden de ikke har lært de reglene.
Saksøk din kjære som dro på jobb.
Saksøk mannen din sin jobb.


Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:03   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Hm... høres ut som en feil som oppstår med jevne mellomrom her i huset også.
Hvilken kjøkkenprodusent har du kjøkken fra, og er det et mønster i dette?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:04   #10
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:26   #11
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hm... høres ut som en feil som oppstår med jevne mellomrom her i huset også.
Hvilken kjøkkenprodusent har du kjøkken fra, og er det et mønster i dette?

Jeg kan i hvert fall bekrefte at feilen forekommer i Ikea-kjøkken.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:29   #12
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Hm. Jeg har aldri opplevd den produksjonsfeilen her - selv. Men, engang dro jeg på jentetur over en langhelg og da hadde mannen jammen opplevd detsamme!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:38   #13
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 07:49   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg kan i hvert fall bekrefte at feilen forekommer i Ikea-kjøkken.

Hm, jeg og har Ikea-kjøkken. Tror en mail til Ikea snart er på sin plass.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 08:31   #15
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Saksøk: mannen, jobben, produsenten av både kjøkken og såpe.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 09:00   #16
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

Herlighet, det der må du ikke finne deg i!!
Saksøk alle som kan ha vært i befatning med kjøkkenet, såpeprodusenten, mannen din, og ta Kongen i samme slengen, slik at du er helt sikker!!

Sånne kjøkken kan man jo ikke ha!

  Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 09:04   #17
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Produksjonsfeil på kjøkkenet mitt, med bivirkninger

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no