Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

"Hvordan" lagre ting på loftet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-10, 20:08   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

"Hvordan" lagre ting på loftet?

Ja altså, vi har nå et loft å lagre ting vi ikke bruker eller typisk sesongbetonte ting. Sambo har nå lagt plank over isolasjonen så vi kan begynne å fylle på, men da kommer tanken om hva vi skal lagre i.
Taket ble gjort om fra flatt tak til "vanlig" tak på 80-tallet og dermed godt isolert tror jeg, men luka opp dit er på utsiden og det er jo bare plank.

Så hva skal vi putte klær, dyner, pledd i?

Har denne full med klær etc, men burde jeg bruke noe annet?

Og så har jeg en annen "pose" fra IKEA med stive sider, men som blir flat når du ikke bruker den. Fant ikke bilde.

Har også leker og en sprinkelsen (ikke madrass) som skal lagres der oppe. Hva bør de puttes i evt?

Vil jo ikke at tingene skal bli ødelagt for noe kan nok bli liggende en god stund

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 20:15   #2
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hvordan" lagre ting på loftet?

Vi har plastkasser med lokk til det meste.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 20:19   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hvordan" lagre ting på loftet?

Jeg bruker pappkasser. Har 10 år mellom eldste og yngste barn, og klærne har holdt fint til nå.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 20:22   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Hvordan" lagre ting på loftet?

Ja plastkasse er jo også et alternativ. Men jeg har det til klær jeg lagrer inne og syns det lukter av tøyet når jeg tar det fram. Og disse eskene er jo oppe flere ganger i året

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 23:48   #5
hera
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 88
hera har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Hvordan" lagre ting på loftet?

Jeg har både slike IKEA-poster og noen litt mer snasne fra Søstrene Grene. De brukes til tøy. Ellers har jeg både Ivarhyller og endel hvite kasser med lokk fra Åhlens til diverse.. Leker lagrer jeg rett og slett i stablebare lekekasser. Jeg oppbevarer også yttertøy utenom sesong der oppe, har en stang som jeg henger det på. Frakker og kåper av ull får klespose på før jeg henger dem opp.

hera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no