Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Converse - kjøpe i Norge?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-11, 20:58   #41
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Converse - kjøpe i Norge?

Jeg kjøpte meg et par svarte på ebay, fikk dem til rundt 300,. inkl porto. Mitt første par i en alder av 36. Liker de veldig godt, jeg...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 20:59   #42
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Converse - kjøpe i Norge?

Jeg har ikke kommet meg på OBS jeg da...

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 21:18   #43
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.839
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Converse - kjøpe i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Vi har alle vært unge og tøffe med converse. Ung og tøff slutter man til slutt å være, men skoa kan man holde fast ved.

Min eldste kollega, på over 60, går stadig i Converse. Hun er sprek og steintøff altså, men ikke krampeung.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 10:36   #44
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Converse - kjøpe i Norge?

Jeg synes Converce er helt greie, men litt for flate. Her jeg bor går folk i alle aldre i skoene, så det er ikke typisk ungdomssko her.

Jeg slapp forresten billig fra hele Converce-jakten, da mellomsøster bestemte seg for å kjøpe noen andre sko på økonomisko til 199,-

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 20:47   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Converse - kjøpe i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Ellers er Converse i min bok mer en tidløs klassiker enn en mote-/FP-/krampaktig-forsøk-på-å-holde-seg-ung-greie.

Converse er en klassiker. Men jeg er også såpass snobbete at jeg nok ikke kommer til å kjøpe meg et par i år, etter et par tråder her inne. Jeg vil være alt annet enn late majority eller laggard.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 23:18   #46
Tone_H
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 3
Tone_H har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Converse - kjøpe i Norge?

Coop og Smartclub ble tatt med kopier av Converse. Helt utrolig at de selger falske merke varer uten at de informere forbrukeren om det. Ref. Finansavisen.

Tone_H er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no