Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shopbop.com

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-12, 00:13   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Shopbop.com

Noen som har handlet klær derfra? Tar det lang tid å få varene derfra? Har sjukt lyst til å bestille en genser derfra som koster mer enn doble i Norge, men jeg er i kjent stil skeptisk til utenlandsklærshopping på nett...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 00:21   #2
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shopbop.com

Har kjøpt en Juicy Couture-jakke derfra. Den ble bestilt en mandag kveld, og onsdag morgen - samme uke! - fikk jeg telefon fra en av DHLs budbilsjåfører om at han hadde en pakke til meg. Helt utrolig! Og så var jo frakten nærmest gratis. Handler gjerne der igjen, ja!

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 01:16   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopbop.com

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Har kjøpt en Juicy Couture-jakke derfra. Den ble bestilt en mandag kveld, og onsdag morgen - samme uke! - fikk jeg telefon fra en av DHLs budbilsjåfører om at han hadde en pakke til meg. Helt utrolig! Og så var jo frakten nærmest gratis. Handler gjerne der igjen, ja!

Så bra! Jeg har nettopp plassert min første ordre derfra. 0.- i frakt ettersom jeg handlet for mer enn USD 100. Jeg har spart minst 250,- på genser jeg kjøpte i fht norsk pris etter at jeg har betalt toll og mva. 250,- kan jeg bruke på annet gøy

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no