Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Folk som ikke har barn vet likevel best

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 19:37   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk som ikke har barn vet likevel best

I dag kom jeg ut for en diskusjon om barn og barns matvaner. Den jeg diskuterte med påsto at barns matvaner nå til dags er for dårlig og jeg måtte jo si meg enig i det, for det er jo mye dårlig rundt om i de norske hjem.

Videre begynte hun å si at alle barn likte all mat om de bare fikk servert den riktig. Det fantes ikke noe slikt som barn som ikke likte grønnsaker, da hadde de nemlig ikke fått servert grønnsaker på riktig måte! Så jeg sa da som det var, når ett av mine barn ikke vil spise noe særlig grønnsaker, så lager jeg altså maten feil? Ja, om hun hadde fått den på hennes måte, da hadde ungen spist grønnsaker. Så det så.

Jeg må si jeg blir litt matt av slike holdninger. Og når man snakker om fordommer, så har jeg vel fordommer mot ikke-foreldre som uttaler seg i spørsmål som gjelder barn. Greit nok å si sin mening, gjerne tilføye at slik ønsker/håper man at det blir når man selv får barn. Men slik hardnakket stahet som å påstå at alle barn liker all slags mat så lenge den er servert riktig, den må hun lenger ut på landet med! :irritert:

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no