Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bukser som ikke er jeans

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-22, 12:28   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.042
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Bukser som ikke er jeans

Jeg trenger bukser som ikke er jeans (eller treningsbukser), men finner liksom ikke noe som et kult, pent og kler meg.

Kanskje noen har en favoritt? Vis meg!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 12:31   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukser so

Dette er jo helt avhengig av stil, men jeg liker godt buksene fra five units som ikke er olastoff. Til min fasong passer modellen jolie godt, men det bør jo prøves.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 12:53   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser so

Jeg elsker lange, vide dressbukser, og har nettopp kjøpt meg en lys sommerfavoritt i viskose-/linblanding fra InWear (finnes også i mørk brun), på salg hos Companys. Den har litt tykt og tungt stoff, og faller veldig fint, og er utrolig deilig på.

Fra før har jeg en i lignende fasong, i grovt vevd strågul lin fra Zara, som også er en stor favoritt (den er nok utgått for lenge siden, men det finnes jo diverse rundt om i samme stil), og en svart fra Lindex.

For min del er jeg ferdig med smale bukser i denne omgangen, men som sagt over, det avhegner helt av hvilken stil du har, og hva du føler deg vel i. Det er jo veldig mye jeg synes er fint på andre, men ikke får til på meg selv. Men da jeg brukte smalere bukser likte jeg godt dem fra Floyd.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-07-22 kl 12:04.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 13:07   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser som ikke er jeans

Chinos fra Part Two.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 13:33   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukser som ikke er jeans

Jeg synes Pulz har mye fint.
https://www.pulzjeans.com/nb-no/kategorier/bukser

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 13:43   #6
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.874
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bukser som ikke er jeans

Jeg har flere Ichi Kate pants

Perfekt når du vil ha på noe behagelig, men som ser mer ordentlig ut enn joggebukse

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 14:12   #7
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukser som ikke er jeans

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg har flere Ichi Kate pants

Perfekt når du vil ha på noe behagelig, men som ser mer ordentlig ut enn joggebukse

Enig! De er kjempegode, jeg har flere i forskjellige farger.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 15:40   #8
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukser som ikke er jeans

Jeg ser ut som et fjell i sånne vide bukser, så de utgår. Ichi Kate synes jeg ble veldig fort stygge i vask, men mulig det er jeg som ikke gidder å styre med finvask og sortering...

Jeg liker veldig godt Floyd sine bukser.
Denne er min favoritt:
https://www.floyd.no/floyd-stretchbukse-jenny-180a-navy

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 11:22   #9
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukser som ikke er jeans

Eg har denne buksa frå HM i mange fargar, er veldig fornøgd med den! https://www2.hm.com/no_no/productpage.0751471001.html

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-22, 11:50   #10
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukser som ikke er jeans

Jeg må ha utrolig tjukke legger for sånne bukser som er trange i leggen passer ikke meg. Hater ettersittende bukser og føler meg enda mer bumsete og tjukk.
Skal gå på en HM og vise bilde av den Tussa linker til og prøve den...

Jeg kjøpte denne for en stund siden. Den var utrolig vid og jeg er så kort og stutt så den passer som vanlig lengde. Det ante meg at det var leggbukse..
Men jeg har sydd den inn i ytterkant, fra hofta og ned. Målte på en annen litt vid linbukse jeg har så nå ser den fin ut.
https://www2.hm.com/no_no/productpage.0971104012.html
Ser nå at den finnes i mange farger. Skal sjekke om de har flere og prøve den som leggbukse. Deilig og myk ha på.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no