Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gave til 4 åring som arver alt ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-08, 20:16   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Gave til 4 åring som arver alt ...

Har to bursdager på rappen her vi... (først julegaveideer, så bursdag...)
Minsten blir 4, og jeg (og besteforeldre) lurer fryktelig på hva hun skal få...
Hun har jo to storesøstre, og arver alt av klær og leker. Så jeg trenger gode tips, trenger ikke være dyre ting heller, for hun bryr seg lite om det akkurat. Kan være like glad for ei tegnebok til 20 kr som noe til 500 kr....
(Mine foreldre er litt slik at alle barnebarna skal ha gaver av lik verdi i kroner. Akkurat det blir litt vanskelig synes jeg.)

Når jeg spør henne hva hun ønsker seg sier hun biler (!). Greit nok, hun er mer "guttete" enn de andre, men vi har mange biler hun ikke leker med, så jeg tror ikke hun helt skjønner spørsmålet...hehe

Dere med flere barn, hva får minsten etterhvert..?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 20:18   #2
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Gave til 4 åring som arver alt....

Kanskje like greit med penger på grisen? De kommer jo godt med etterhvert. I tillegg kan hun vel kanskje få noe tegnesaker, puslespill, hobbysaker eller lignende?

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 20:28   #3
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til 4 åring som arver alt....

Opprinnelig lagt inn av Pi@, her.

Kanskje like greit med penger på grisen? De kommer jo godt med etterhvert. I tillegg kan hun vel kanskje få noe tegnesaker, puslespill, hobbysaker eller lignende?

jo penger er det mest fornuftige, men hun skjønner liksom ikke helt verdien av det enda... Hun og storesøster skal ha familieselskap sammen (bare 3 dager mellom de). Greit at hun får "ting" hun og...
Tegnesaker og puslespill har vi MANGE av (den store tegne-og-lage-ting-familien her....) Kanskje hun skal få egen tape-rull?... Det fikk 7 åringen i høst, og var så glad

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 20:55   #4
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gave til 4 åring som arver alt....

Engangskamera?

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 20:57   #5
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til 4 åring som arver alt....

Cd spiller til å ha på rommet sitt?
Gjerne sammen med noen cder med barnemusikk.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 21:02   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til 4 åring som arver alt ...

Lydbøker er gøy. Og kanskje noen slike leker som ikke nødvendigvis kan arves? Jeg vet ikke aldersanbefalingene på dette, men jeg har sett noen slike "vulkan-uforsknings-sett", og "lag din egen maurtue og observer".

La besteforeldrene gi et malerskrin og sett resten av pengene på konto til å spare til sykkel eller bunad, eller noe annet litt stort, kanskje et stort dukkehus?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 21:03   #7
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Gave til 4 åring som arver alt....

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

jo penger er det mest fornuftige, men hun skjønner liksom ikke helt verdien av det enda... Hun og storesøster skal ha familieselskap sammen (bare 3 dager mellom de). Greit at hun får "ting" hun og...
Tegnesaker og puslespill har vi MANGE av (den store tegne-og-lage-ting-familien her....) Kanskje hun skal få egen tape-rull?... Det fikk 7 åringen i høst, og var så glad

Ja jeg vet at de gjerne vil ha gaver, derfor jeg skriver jeg det tillegget over.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 21:13   #8
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til 4 åring som arver alt ...

Bøker? Det er alltid pop hjemme hos oss.

Teaterbilletter?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 21:24   #9
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til 4 åring som arver alt ...

Samsonite funny face trillekoffert. Skikkelig populært hos alle jentene mine.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 22:17   #10
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til 4 åring som arver alt ...

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Cd spiller til å ha på rommet sitt?
Gjerne sammen med noen cder med barnemusikk.

ikke så dumt kanskje, store søstrene har hver sin. Da kan det bli livlig her om kvelden (de hører ofte litt CD eller lydbok om kvelden) CD'er har vi mange av etterhvert, men finner sikkert en ny vri

Takk for de andre tipsene. Skal prøve å overtale foreldrene mine til heller litt penger enn mange smågaver. (penger til bunad var ikke dumt nei, med to storesøstre med et års mellomrom er det vel ikke mye igjen til henne når det er hennes tur)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 22:22   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til 4 åring som arver alt ...

Smykker, DVD'er, lydbøker/vanlige bøker, musikk. Evt "opplevelsesgave" i form av kinotur, svømmehalltur eller noe sånn.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no