Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Regnfrakk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-08, 23:15   #21
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regnfrakk

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg har forelsket meg i denne og lurer på åom jeg skal bestille den. Klarer ikke å bli helt venn med IJ-regnfrakken min.





Fås på www.boden.co.uk


Denne brune var jo ikke så dum.

Men for noen priser. Ca. 800,- for den.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 23:10   #22
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Regnfrakk

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Denne brune var jo ikke så dum.

Men for noen priser. Ca. 800,- for den.

IJ-regnfrakken er jo mye dyrere. Men det vil vel komme på litt moms osv. også på denne her. Jeg teller fortsatt på knappene om jeg skal slå til eller ikke.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:18   #23
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Regnfrakk

http://www.ilseshop.no/ds_product_in...products_id/52

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 18:33   #24
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Regnfrakk

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Den har jeg, og den er kjempetøff. Hette savnes litt, men til nå har det gått greit uten. Får masse kommentarer når jeg bruker den!

Den var utrolig kul! Hvordan er den i størrelsen?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 23:02   #25
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Regnfrakk

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Jeg ønsker meg denne fra Marimekko, men har ikke dristet meg til butikken for å spørre om pris.

Den så jeg "live" i dag. Kjempefin!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 11:14   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Regnfrakk

Bruker dere regnfrakk mye da?
Ser ikke helt for meg når jeg skal bruke den, selv om det til tider regner i Trøndelag også. De hadde forøvrig en billig, og fin regnfrakk på SparKjøp! I brun, sort, rød og lys beige.

Fikk ikke opp den grønne jeg! Den var nydelig (og sikkert dyr )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no